Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Dotyk

Leżę sobie zrelaksowany w łóżku, aż tu nagle moja kobieta wskakuje na mnie i z żądnym wzrokiem bardzo delikatnie zaczyna przesuwać swój palec wskazujący po moim ramieniu który powolutku kroczy w kierunku mojej szyi i szepcze mi namiętnie do ucha.

-Co byś chciał dzisiaj ze mną porobić?

Jakie to fascynujące że mogę zapragnąć dosłownie wszystkiego ale dzisiaj chciałbym jednak spróbować czegoś, innego.

-Będę Cię prosić krok po kroku co masz zrobić, a Ty będziesz wypełniać moje rozkazy, rozumiemy się?

Na jej twarzy pojawił się lekki uśmiech i odpowiedziała jednym słowem.

-Dobrze.

Jestem bardzo ciekaw jak rozwinie się sytuacja.

-W pierwszej kolejności zacznij od rozebrania nas obojga tylko jedna mała prośba, nie śpiesz się.

Uśmiech na twarzy z sekundy na sekundę rośnie coraz bardziej, a jej przeszywający wzrok podnosi mi tylko ciśnienie. W końcu kiedy jesteśmy już kompletnie nadzy pada następujące pytanie.

-Co dalej mam dla Ciebie zrobić?

Pomimo iż siedzi już na mnie zupełnie naga kobieta nie poddam się pokusie i nie rzucę się na nią z pożądaniem tylko zrealizuje swój plan.

-A teraz chwyć moje dłonie i spleć je razem ze swoimi, a następnie połóżmy się na boku.

Jak powiedziałem tak zrobiła chociaż nie była do końca pewna co to ma na celu. Kiedy tak już leżeliśmy, utonęliśmy we własnych wzrokach jakby czas się zatrzymał. Czułem jak jej ciało robiło się coraz cieplejsze, pot zaczynał się powoli wkradać, a mój penis który został przygnieciony jej udami zaczynał mnie powoli boleć od tego jak bardzo nabrzmiał.

Podczas całego tego amoku udało nam się synchronicznie mrugnąć do siebie i to dało nam sygnał że gra wstępna, właśnie się skończyła.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • krajew34 dwa lata temu
    Nie czytam takich tekstów, ale tak chodzę, więc zobaczę.
    żądnym wzrokiem - niestety skojarzyło mi się z gwarą, nie lepiej ze wzrokiem pełnym pożądania? Sam nie wiem, taka mała sugestia.
    wskazujący po moim ramieniu który powolutku kroczy w kierunku mojej szyi - to zabrzmiało jakby ramię kroczyło... delikatnie zaczyna przesuwać swoim palcem wskazującym po moim ramieniu, kierując się w kierunku szyi
    Będę Cię prosić krok po kroku co masz zrobić, a Ty będziesz wypełniać moje rozkazy, rozumiemy się? - Będę ci mówił, co masz robić, a ty wypełnisz każdy mój rozkaz, zrozumiałaś?
    Powiem tak, dość ciężki tekst i nie chodzi mi tu o tematykę, która jest jak każda inna. Przed sobą mam skrótowiec, w którym wiele brakuje, z racji, że nie jest to mój typ tekstów nie będę próbował jakoś bawić się w edycje. Erotyk może się wydawać łatwy do napisania, a jednak do dość trudna sztuka, taka sama, jak wywołać u czytelnika strach, czy też śmiech. Nie poddawaj się, jednak nadal długa droga przed tobą, z drugiej strony trudno zauważyć błędy, kiedy ktoś ci ich nie wypomni. Dzięki za wizytę, mam nadzieje, że znajdzie się ktoś lepszy ode mnie, kto być może pomoże ci z tym gatunkiem, pozdrawiam.
  • krajew34 dwa lata temu
    Dzięki za wizytę - dzięki za tekst miało być. tak to jest jak człowiek z rozpędu piszę.
  • zsrrknight dwa lata temu
    tekst o niczym i w dodatku kiepsko napisany

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania