xxx

xxx

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • poco 19.07.2021
    to Twoją inspiracją stworzone
    dzieł me genialne

    https://www.opowi.pl/lbnr-88-erowakacje-a70174/
  • laura123 19.07.2021
    Przeczytałam... wakacji Ci się zachciało i do ludzi... a nie mogłeś jakiejś fajnej kobietki sobie znaleźć? Spokojniej by było... i cztery litery w całości. Uśmiałam się.
  • poco 19.07.2021
    laura123

    Ty bądź mą kobitką
    poniżej dla Ciebie
    stworzyłem poemat
    czuję się jak w niebie

    a oto me dzieło -

    i na wyspie gdzie sama
    będziesz lato spędzać
    odnajdę Cię, by poezją
    duszą Twą opętać

    duszę lecz też serce
    Twe zapragnę zdobyć
    na wyspie bez ludzi
    z Tobą mam chęć pobyć

    a gdy serce, dusza
    Twa już moją będzie
    to dla mnie za mało
    posiądę Twe ciało

    a gdy zaspokoję
    erotyczne żądze
    będziesz w siódmym niebie
    szczęśliwa, tak sądzęOdpowiedz
  • laura123 19.07.2021
    No i to jest myśl... a nie tam marynarzy Ci się zachciało. Tak trzymaj!
  • poco 19.07.2021
    laura123 oto mój miłości dowód

    https://www.opowi.pl/dla-laury123-a70207/
  • Grain 19.07.2021
    Laura, no, no jesteś pierwszą epigonką Agnes.
  • laura123 19.07.2021
    Nie, Grain, moje natchnienie z innego źródła...
  • Agnes07 19.07.2021
    To nie jest wiersz
  • Grain 19.07.2021
    A twoja maszkara Homo Catholikuś już jest.
  • laura123 19.07.2021
    Niech se ulży... obiecałam, że będę się starała być dobrą. Tylko niech nie przegnie, bo nie grzeszę cierpliwością...
  • Nuria 19.07.2021
    Jakoś mnie nie wciągają te pseudo dyskusje pod wierszami, ale powiem Tobie Lauro, że ten mnie zatrzymał. Krótko, na temat...i aż widać w nim sińce pod oczami z codziennej meęi tych dzieci. 5!!!
  • laura123 19.07.2021
    Dzięki, Nuria.
    Taki ''człowiek'' w domu, to horror. Na szczęście teraz chyba bardziej zaostrzone prawo w tym względzie i od razu ''takiego ''separują'' od rodziny. Ale kiedyś kobiety się męczyły, nie mówiąc o dzieciach, które po takiej ''szkole'' z trudem radzą sobie w życiu, o ile radzą.
  • D.E.M.O.N 19.07.2021
    hm... od kiedy ty w takim stylu burdelowym piszesz? jakie to ma mieć przesłanie, że zacytuję klasyka "Nie wiem, jakoś zmęczyły mnie chyba te tematy, żeby cos jeszcze z tego wynikało..."
  • laura123 19.07.2021
    Dziękuję za komentarz.

    Miłego wieczoru - nie życzę.
  • D.E.M.O.N 19.07.2021
    laura123, wiesz, to się hipokryzja nazywa, czas abyś i Ty się czegoś tu nauczyła. nie wzajemnie.
  • laura123 19.07.2021
    D.E.M.O.N pilnuj swojej nauki, bo daleka droga przed tobą patrząc na publikacje. Niemniej z litości tam nie wchodzę. Po co deptać to, co pełza? Może kiedyś stanie na nogi...
  • D.E.M.O.N 21.07.2021
    laura123 dokładnie, nie Twój poziom litościwa Pani :D dżdżownicy ciężko podskoczyć :D
  • laura123 21.07.2021
    O, nudzisz się...
  • D.E.M.O.N 21.07.2021
    laura123 - jak dmuchasz "fuuuu" na rękę to leci zimne powietrze, jak dmuchasz "haaaa" na rękę leci ciepłe powietrze :D może się nudzę, ale jestem tez przy tym odkrywczy :)
  • laura123 21.07.2021
    A co odkryłeś? Dmuchanie?
  • Niesamowite! Uwielbiam turpizm! Pozdrawiam 5
  • Co ja zrobiłem dąłem i Panusowie i Lurze 5! ?
  • laura123 19.07.2021
    Marku, głowę tracisz, co to będzie? Chyba tak nie można, że o tu i tam... hahaha
  • laura123 Puchasz już grozi mi wieczną smołą. ?
  • laura123 19.07.2021
    Marku, to jeszcze nic, mam przeczucie, że jeszcze ''lepiej'' będzie i zacznie wprost bić tych, którzy cokolwiek u mnie ośmielą się napisać... już każdego zachęca do prywatnych rozmów, wiadomo na jakie tematy. To już obsesja i nie do wyleczenia. Trzeba się pogodzić... i bać. Hahaha
  • laura123 19.07.2021
    * i tu
  • Cichy człowiek 19.07.2021
    Smutne, nawet bardzo. Szlag trafia, kiedy się pomyśli, że takie egzemplarze chodzą po ziemi.
  • laura123 19.07.2021
    Też mam takie zdanie. Dziękuję, że nie jestem osamotniona.
  • Cichy człowiek 19.07.2021
    laura123 Lauro, facet od tego jest większy i silniejszy, żeby bronić, a nie niewolić kobiety.
    Może to trochę staroświeckie, ale tak być powinno.
    Głowa do góry. Trzymaj się.
  • laura123 19.07.2021
    Cichy człowiek, niektóre staroświeckie poglądy do dzisiaj są piękne. Szkoda, że nie wszyscy o tym wiedzą, niektórzy nie wyszli z czasów kamienia łupanego... i z pięściami do żony i dzieci. A później zdziwienie, ze te dzieci nie chcą ich znać.
    Ale takich nic nie naprawi, nawet odrzucenie przez rodzinę, może dopiero starość, gdy nie będzie miał kto podać szklanki wody...
  • Narrator 20.07.2021
    W takich przypadkach aborcja jest dopuszczalna. Nie powinno się wydawać na świat takiego potwora. A jeśli już urodzić, to wychować go na porządnego człowieka. Bardzo dobry wiersz ☆☆☆☆☆
  • Narrator: " Nie powinno się wydawać na świat takiego potwora". - Potworem jest gwałciciel, czy niewinne dziecko?
  • Narrator 20.07.2021
    Marek Adam Grabowski Jedno i drugie, ponieważ w świetle faktów dziecko z niefunkcjonującej rodziny gdy dorośnie prawdopodobnie również będzie biło swoją żonę oraz dzieci. Niestety nie jesteśmy niewyczerpaną oazą moralności, lecz przekaźnikiem, zaledwie dyskiem w komputerze. To co nagrywamy za młodu, odtwarzamy w wieku dorosłym. Oczywiście w jednym wierszu trudno pisać o wszelkich aspektach tego złożonego zagadnienia, ale mam nadzieję, że wkrótce autorka napisze dalszy ciąg, albo inny wiersz, o tym dlaczego kobieta decyduje się żyć z takim wykolejeńcem, a nawet daje sobie zrobić z nim dziecko.
  • Narrator To jest bardziej skomplikowane. Po za tym, możne te dziecko wychować w innej rodzinie, i to zdaje się być właściwym wyjściem.
  • Narrator 20.07.2021
    Marek Adam Grabowski „możne (sic) te dziecko wychować w innej rodzinie” — gdybyśmy trzymali się tej metody, wkrótce zabrakłoby normalnych rodzin do wychowywania dzieci. Ponadto, kto miałby decydować, która rodzina zapewni dziecku odpowiednie warunki? Ten sam „wymiar sprawiedliwości” co przymyka oko na różnego rodzaju nadużycia i przekręty? Zło musi istnieć, bo bez niego nie wiedzielibyśmy co naprawdę jest dobre.
  • laura123 20.07.2021
    Narratorz, dobra myśl, powiem ci, że pójdę chyba o krok dalej i nie tylko zastanowię się, dlaczego niektóre kobiety decydują się żyć z wykolejeńcami, mieć z nimi dzieci, ale też, dlaczego te pretendujące do mądrych, też wybierają wykolejeńców... bardzo ciekawe zagadnienia.
    Dzięki za sugestię.
  • Narrator istnieją przecież instrumenty odbieranie dzieci rodzinom patologicznym, a nigdy nie słyszałem, żeby gwałciciel wychowywał owoc swojego przestępstwa.
  • Narrator 20.07.2021
    Marek Adam Grabowski
    >>>nigdy nie słyszałem, gwałciciel wychowywał owoc swojego przestępstwa

    Nie trzeba wychowywać, wystarczy być mimowolnym przykładem. Uczymy się przez naśladownictwo, nie wiedząc co dobre, co złe. Tak samo we wczesnym dzieciństwie nieświadomie kopiujemy ludzką mowę. Wyślij dziecko do Chin, a będzie mówiło jak urodzony Chińczyk, niezależnie od tego, czy ten język przyda się mu w późniejszym życiu. Mechanizm kopiowania jest korzystny w warunkach, kiedy dziecko wychowuje się w normalnej rodzinie, otoczone miłością obojga rodziców. Wtedy dziecko wynosi miłość i przekazuje ją swoim dzieciom. A jeśli ojciec znęca się nad matką lub molestuje dziecko? Odbieranie dzieci jest zaledwie mniejszym złem, nigdy rozwiązaniem. W Australii ponad 50 tys. aborygeńskich dzieci zostało odebranych rodzicom przez rozmaite instytucje w dobrej wierze. Miało to negatywny wpływ na zdrowie i życie społeczne wielu generacji rdzennych Australijczyków.

    Moim zdaniem jedynym wyjściem jest napiętnowanie negatywnego postępowania mężczyzn i to nie w wieku dorosłym, kiedy zwykle jest już za późno na zmianę, ale przy pierwszych oznakach takiego postępowania. Dużą w tym względzie zależy od kobiet, które nie powinny biernie tolerować skierowanej przeciwko nim agresji i przemocy.
  • Narrator Żeby był przykład musi być jakiś kontakt, jakaś wieź. Odbieranie dzieci patologii i odbieranie dzieci ludom pierwotnym to dwa zupełnie różnie tematy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania