.

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Gorgiasz 16.02.2015
    Całkiem przyjemne i brzmi autentycznie. Wiele osób miało zapewne podobne zdarzenia w dzieciństwie. Dobrze jest coś kolekcjonować.
  • Abbadon 16.02.2015
    Nie za bardzo wiem o co chodziło w tym opowiadaniu. Jest trochę zbyt któtkie, a do tego bez puenty. Mogłeś to rozwinąć.
  • KarolaKorman 16.02.2015
    Poprzednikowi wyjaśniam, że Daniel bawi się w pisanie drabbli. To historyjki zawarte w stu słowach, a puentą tejże była awantura jaką mama zrobiła na widok skałki w domu co zakończyło zapał pasjonata. Nie oceniam.
  • Jako że spójniki łączą ze sobą wypowiedzi, ich rola jest blisko związana z interpunkcją, dlatego w pracach nie powinno się ich liczyć. Nie wiem, czy w drabble ta reguła również obowiązuję.




    "Już po chwili miałem dwa. Drugi jeszcze lepszy od pierwszego. Czarny, chropowaty oraz szorstki."
    Lepiej byłoby tak:
    "Już po chwili miałem dwa, drugi jeszcze lepszy od pierwszego — czarny, chropowaty oraz szorstki."
    lub
    "Już po chwili miałem dwa. Drugi był jeszcze lepszy od pierwszego."
  • Daniel 07.03.2015
    Właśnie, też nie wiem, jak to jest z tymi spójnikami w drabblach.

    A poprawione zdania jak najbardziej trafne. :D Zaraz sobie je zmienię w pliku na dysku. Dziękuję za poprawienie mnie. ;)
  • Grilu 24.06.2015
    Bardzo przyjemny tekst :) Daję 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania