Poprzednie częściDrabble – Porządki

Drabble – Pożegnanie z

Smutny Lato pakował walizki. Miał odlecieć do filii w Afryce, razem z wicedyrektorem Boćkiem.

Tak zdecydował niezadowolony z naszej pracy Zarząd. Fak!

 

Pewnie za karę po wysokoprocentowych, nocnych baletach oraz za projekt Sierpień, który faktycznie udupiliśmy na maksa. Za to projekt Lipiec wyszedł nam malowniczo. Raz się żyje! Będzie co wspominać za rok.

 

Na miejsce zdegradowanego Lato przysłali nam jakąś emerytkę, Jesień. Co za gnuśny babsztyl!

Monitorowała nasze kontakty z Lato, chociaż wiedziała, że bardzo tęskniliśmy!

Po naszych protestach i strajkach łaskawie pozwoliła nam się zobaczyć na momencik, ale tylko online.

 

Trzymaj się Lato!

Kiedyś znowu zrobimy imprezę w plenerze...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Tjeri 07.09.2021
    Haha! Nie zgadzam się! Jesień jest wspaniała, tylko źle na nią patrzysz...
    Wkurza Cię szybko zapadający zmrok? Zobacz, wydaje Ci się, że to już koniec dnia (bo ciemno), ale nie! To czas na książkę, szydełko albo nadrobienie zaległości filmowych. Nie lubisz chłodu? Kurczę! Ubierz się dobrze, idź na spacer. Popatrz na kolor liści, weź głęboki wdech: zimne powietrze dodaje energii. Nie ma co katować się negatywną stroną "emerytki", trzeba dojrzeć plusy, które się pomija, narzekając. :))
    Jesień jest cudowna :).
  • kigja 07.09.2021
    Ależ Tjęri...
    Nie jestem pewna, ale może być tak, że autorka nie ma nic wspólnego z narracją tekstu i emocjami wynikającymi z nadejścia pani starszej, Jesień xd

    Serdecznie dziękuję za uśmiech i komentarz :))))))
  • Tjeri 07.09.2021
    kigja Toż ja do pani Narratorki tokowałam! :-P
  • kigja 08.09.2021
    Tjęri, a jak do pani Narratorki, to good, bo ja z tą paniom nie mam nic wspólnego xd
  • Garść 07.09.2021
    :D Doobre!
    Mnie szczególnie zafascynowały rodzajniki.
    To fakt, "lato" rodzaj nijaki, czyli ono smutne, ale... pakował? Oryginalna walka o rodzaj męski :)
    Ten fascynujący pan nie może być dzieckiem ani rzeczą, prawda, Kigjo?
    Najważniejsze w tym wszystkim, że wróci.
    Wróci, jeszcze w październiku. Jeśli za nami zatęskni :D
  • kigja 07.09.2021
    Garść,
    W moim odczuciu Lato, to chłopak Christophera Atkinsa z filmu Błekitna Laguna :) Tutaj tylko trochę starszy, bo menager nie może być aż takim młokosem ;)

    Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :))))))
  • kigja 07.09.2021
    O, matko!
    W moim odczuciu Lato ma twarz Christophera Atkinsa z filmu Błekitna Laguna - tak miało być...

    (Mózgu wracaj!)
  • Trzy Cztery 08.09.2021
    Garść, może to walizki były smutne? Może mamy tu tylko szyk przestawny: "Smutne pakował walizki"?
  • kigja 08.09.2021
    Trzy Cztery
    Nie nie nie ???
  • Trzy Cztery 08.09.2021
    :))

    OK.

    Drabble energetyczne, fajnie się czytało.
  • kigja 08.09.2021
    Trzy Cztery

    Dziękuję :)))
  • Szpilka 08.09.2021
    Emerytka Jesień, dobre, dobre, może w tym roku będzie przyjazna. Inaczej o porach roku, podobuje mi się ?

    Lato, lato wszędzie,
    zwariowało, oszalało moje serce,
    lato, lato wszędzie,
    a ty dziewczę zaraz wpadniesz w moje ręce.

    https://www.youtube.com/watch?v=eaHbjnXItXc

    Formacja Nieżywych Schabuff
  • kigja 08.09.2021
    Szpilka,
    Może emerytka nie da nam aż tak popalić, ale ponoć jej nastepczynię zapamiętamy na długo; się przekonamy...

    Dziękuję za piosenkowy komentarz :)))
  • Szpilka 08.09.2021
    Kigja

    Też czytałam, że zima ma być ostra, ale może wiosna, wiosna radosna nam wynagrodzi? ?
  • kigja 08.09.2021
    Szpilka

    Czas pokaże :)))
  • Piotrek P. 1988 08.09.2021
    Ciekawy i oryginalny pomysł, zabawny tekst. 5, pozdrawiam :-)
  • kigja 09.09.2021
    O, Piotrek, jak miło, że wpadłeś!
    Wielkie dzięki :)))
  • Pan Buczybór 09.09.2021
    Jesień to przynajmniej nigdy nie zawodzi :)
  • kigja 12.09.2021
    Pan Buczybór,
    W tym roku ponoć jesień ma być ciepła, więc możesz poczuć się nieco rozczarowany.
    Dziękuję za odwiedziny :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania