Brama I drabble

. Byłem w domu. Brzuch mi się trochę wybrzuszył z przejedzenia i poszliśmy na spacer. Na spacerze piliśmy oranżadę z bąbelkami ale bąbelki uciekły. Potem mama powiedziała że trzeba wracać ale poszliśmy prosto. Za zakrętem spotkaliśmy kolegę mamy i powiedział że muszę poczekać bo mama nie może. Jak już mogła to mnie było nudno i zrobiłem siku. Mama powiedziała że mnie trzepnie ale nie było trzepania. Boję się że jak wrócimy do domu to trzepanie będzie więc chciałem wracać za zakręt żeby nie było. Mama nie chciała wracać za zakręt to uciekłem i siedzę w bramie. Bramę zamknęli i się nie otworzyła.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Jarema 05.09.2020
    Jakoś to do mnie nie przemawia.
  • Marsjasz 05.09.2020
    To próbka, pierwsza część drubbli. Nie mam teraz warunków by dokończyć a chciałem coś sprawdzić.
  • Harem Szejka 05.09.2020
    Do mnie też piliery hahahah. Stać cię na lepsze twory
  • Marsjasz 05.09.2020
    Dzięki. Opublikowałem to z cichą dedykacją dla kilku osób. Między innymi dla Ciebie.
  • Bajkopisarz 05.09.2020
    Jest w tym może i jakieś przesłanie, ale tak dobrze ukryte w zakamarkach bramy, że go niestety nie znalazłem.
  • Marsjasz 05.09.2020
    Dzięki. Mam nadzieję że druga część to naprawi.
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie. Do 07 września można napisać opowiadanie proza, proza poetycka i wrzucić na główną. ( w razie czego przedlużymy termin)
    Odpowiednio zatytułować i dodać link na Forum do wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
    I wygrać.
    Tematy to:
    Temat pierwszy - „Restart”
    Temat drugi - „Zawierzenie”
    Można. na jeden, można na drugi, można połączyć.
    Czekamy i liczymy na ciebie
    Literkowa
  • laura123 05.09.2020
    Dla mnie to czysta abstrakcja. Śmieję się, choć nie wiem z czego, chcę, choć nie wiem co, wiem, choć nie wiem o czym mówię itd.itp.

    Wg bardzo dobry tekst.5
  • piliery 05.09.2020
    Dziękuję Lauro. Życiowe paradoksy których dziecko nie dostrzega. Przyjmuje rzeczywistość taką jaką widzi.
  • piliery 05.09.2020
    właściwie dostrzega więcej (choć o tym nie wie) niż byśmy chcieli
  • piliery 05.09.2020
    No nie. muszę to jednak jakoś zlikwidować. :D Miałem tu nie publikować i nie komentować ale niejaki A mnie zaczepił, zostawiłem otwarte i tak się potoczyło.
  • Grzegory 05.09.2020
    piliery terefere biedaczek nie chciał? To po co wczoraj u Nachszona wystąpiłeś w szacie klona hihihi Bujaj panie las, a nie nas.
  • laura123 05.09.2020
    piliery widziałam, brzmiało to mniej więcej tak ''pokrzyczę, chociaż nie wiem, o co chodzi''.
  • piliery 05.09.2020
    Grzegory nie występuję w szacie klona. wejdż na mój profil o mnie tam znajdziesz informację która znajduje się tam od ponad roku
  • Grzegory 05.09.2020
    piliery taki mądrala jesteś, że hej hihihi
  • piliery 05.09.2020
    Grzegory ale o tyle masz rację że wprowadza to ludzi w błąd - lepiej to zlikwidować. Rodzi zbyt wiele nieporozumień. Wystarczy na chwile zostawić otwarty do korekty profil. Dlatego ostatecznie go za chwilę zlikwiduję.
  • Grzegory 05.09.2020
    piliery wczoraj sprawdzałem na koncie Marsjasza i tam niestety żadnego wpisu nie było. Wybieliłeś się, żeby z twarzą wyjść ze wpadki. Żenada bracie hihihi
  • piliery 05.09.2020
    Grzegory był. Ten wpis widziało wiele osób. Nie będę tego tu rozwijać. Jesli Cie to interesuje to na moim profilu znajdziesz mój e-mail.
  • Jarema 05.09.2020
    piliery czemu się tłumaczysz przed klinicznym wzorcem portalowego trolla bez żadnego dorobku literackiego?
  • Castor 05.09.2020
    Jarema bo ma troche racji. Nie wszyscy wiedzieli i mogło to niektórych wprowadzać w błąd. Ale już po sprawie.
  • piliery 05.09.2020
    Castor dzięki za wsparcie.
  • piliery 05.09.2020
    Jarema Może i masz rację ale lepiej zamknąć tę zabawę. Nie wiem tylko jak dotrzeć do admina.
  • Castor 05.09.2020
    piliery trochę szkoda bo dla mnie ten profil był ciekawy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania