Drabble — Kuchenny

Siedzę w ciemnej kuchni, nie na swoim miejscu. Za oknem plusk, plusk i łyk kawy też plusk, gorzkiego ponurego aromatu dnia. Buczy lodówka i mi szumi w uszach. Rozkrojona papryka, zjedzony kawałek słońca, a obok zielony nóż, stół obsłużył niejednych gości, teraz nosi kota.W dzbanku kwiaty rumianku po raz ostatni rozłożyły płatki. Uspakajająca woń lata i znowu plusk. Herbata jest dobra. Założę słuchawki, szum ślimaków zagłusza strumień myśli. Zawyło radio, strumieniem informacji, spiker gada. Wchodzę w sekwencję rejestracji, skupiam się i wyłapuje, jest, pojawił się taki...

MOMENT! Zaraz, chwilą, gdzieś tu jest, tak już minął, ech nie zdążyłam zapisać.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Szpilka dwa lata temu
    Migawka z życia, te ślimaki to zakłócenia fonii? Bardzo oryginalne określenie ?

    *niejednych

    Podobuje ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Szpilka Ślimaki mamy w uszach. ?
    Dzięki za obecność ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dej na konkursa! :)
  • 00.00 dwa lata temu
    Paluszki, na konkurs jeśli się zdecyduję napiszę coś innego :)
  • Anonim dwa lata temu
    Niewiele z tego rozumiem, jak to z poezyi.

    Natomiast:
    nie jednych - razem
    i interpunkcja do poprawy, wołacze, itp oddzielamy przecinkiem, także "jest" trzeba oddzielić od "pojawił", bo to dwa czasowniki.

    Pozdrość.
  • 00.00 dwa lata temu
    Antoni, dziękuję, poprawię, a co do zrozumienia, bywa i tak, że momenty są nie jasne. ?
  • Pasja dwa lata temu
    Chwile i plusk, już ich nie ma. Ślimaki w uszach pewnie wymagają laryngologa.
    Dziewczyno rudowłosa uważaj na niego:))

    Miłego dzionka
  • 00.00 dwa lata temu
    Pasja Właśnie tak, wszystko tak trwa.
    Dzięki :)
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Te opisy to niezwykłe zobrazowanie przedmiotów i wrażeń. Jest tu bardzo dobry, taki jakby surrealny klimat. I to tajemnicze zakończenie.

    5, pozdrawiam ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Piotrek W surrealu można wyłapywać całą gamę prozaicznych momentów. :)
    Zakończenie mi uciekło, kusi jednak żeby wymyślić coś innego. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania