"Miłość" Przemyślenia

Miłość, ehh przeklęta miłość. Ludzie uganiają się za pieniędzmi i sławą, zapominają o najważniejszym, o miłości. Bóg tworząc świat, raczej nie wiedział, że to stanie się z miłością. Ludzie, zamiast szukać szczęścia i prawdziwej miłości, zamiast dowiadywać się coraz więcej o sobie, zapominają, tak zapominają. Ta wieczna pogoń usuwa z nich wszelaką miłość, nie patrzą na to, co stoi przed nimi, patrzą na to, co chcieliby, żeby stało. Niektórzy boją się miłości, dlatego że zostali zranieni, i dlatego że dla nich miłość jest tandetna. Miłość to najważniejsza rzecz w naszym życiu. Bez niej, nie bylibyśmy tacy weseli i uradowani, bez miłości świat byłby pogrążony w chłodzie i panującej wszędzie nienawiści. Coraz częściej można usłyszeć o fałszywej miłości, ludzie, zamiast dobierać się w pary i kochać, dobierają się, patrząc na status, na pieniądze, czy na wygląd. Miłość w tym wieku jest obolała i słaba, lecz miłość przetrwa w najgorszych warunkach.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Krystian244 19.01.2017
    Dzisiaj mam jakieś natchnienie, wymyślam mnóstwo pomysłów. To przed chwilą wyszło z mojej głowy. Liczę że się spodoba. Pozdrawiam
  • Dark1 19.01.2017
    A ja mam przyjemność czytać teksty młodych i początkujących adeptów. Twoje ostatnie prace to dla mnie oczywista oczywistość. Taka sucha prawda. Pisanie jednak nie polega na serwowaniu czytelnikowi takich tekstów czy myśli. Wysil się odrobinę i połącz to z jakimś zdarzeniem, sytuacją z życia wziętą. Wzbogać te myśli w fabułę i zrób z tego coś godnego uwagi. Pisanie nie polega na produkowaniu masy nijakich tekstów. One muszą coś sobą przedstawiać, bo inaczej szybko zostaną zapomniane.
    PS. Zwróć uwagę, ile razy w tak krótkim tekście użyłeś słowa'' miłość''.
  • Krystian244 19.01.2017
    Jak sama nazwa wskazuje jest o Miłości, więc słowa użyłem kilka razy, no może trochę za dużo. To co piszesz ma sens, postaram się w następnym opowiadaniu umieścić fabułę. Dziękuję za opinie, dzięki temu szkolę się i rozwijam. Pozdrawiam.
  • Tanaris 19.01.2017
    Zgadzam się z Dark1.
    Każdy zdaje sobie z tego sprawę, więc fajnie, jakbyś dodał jakąś sytuację, coś faktycznie z życia wzięte i opowiedział, a nie tylko wyjaśniał. Może się nie znam, ale takie odniosłam wrażenie. :) Dam jednak 4, dla zachęty.
  • Krystian244 19.01.2017
    Dziękuję.
  • Emi Ayo 19.01.2017
    W ostatniej zdaniu dałabym "Miłość w tym wieku jest obolała i słaba, lecz prawdziwa przetrwa w najgorszych warunkach." ;) ale tak poza tym to co piszesz jest prawdziwe...Podoba mi się. Daję 5
  • Krystian244 19.01.2017
    Dziękuję.
  • Pan Buczybór 19.01.2017
    Żyjemy w dziwnych czasach... 5
  • Krystian244 19.01.2017
    Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania