-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Dekaos Dondi 28.12.2019
    Antoniuszu→ Rodzaj pomocy, nie zawsze jest taki, jakiego oczekuje biorca. Ale może być skuteczny.
    Chociaż biorca, może myśleć inaczej. Lub też pochwała i skuteczna. Byle nie misiowa przysługa:)
    Tu chyba nie ma reguł. A co do Pomocnego z opka.Twego, to mi się z czymś skojarzył.
    Wędkę a nie rybę:)→Rzeczywiście. Ma czasami... czyściec→Pozdrawiam:)→5
    P.S→Jaka jest ta pomoc... chyba?
  • Anonim 29.12.2019
    Dekoś,
    dzięki za przybycie słów kilka.
    A czy misiowa przysługa? Taką też bywa. Lekarz, lecząc, nie patrzy, że pacjent straci wygodną rentę, bo przestanie być niepełnosprawny. Lekarz robi swoje.

    Pozdrawiam.
  • betti 29.12.2019
    Chyba ''jaka'' w pierwszym zdaniu, bo jak jest ta pomoc, nieco dziwnie brzmi...
  • Anonim 29.12.2019
    Dzięki.
  • betti 29.12.2019
    Żeby móc się odbić, trzeba sięgnąć dna, bo inaczej od czego się odbić?
  • Anonim 29.12.2019
    A pływacy "odbijają się od wody", aby się poruszać.
    Dzięki.
  • Bożena Joanna 29.12.2019
    Drabelek pełen pułapek. Pomoc w zamian za uczciwe życie. Rozmówca rzuca wezwanie złodziejaszkowi. Droga do uczciwości nie jest usłana różami. Oboje o tym wiedzą i obydwoje będą cierpieć. Przed złodziejaszkiem trudny wybór, a nawracanie przestępcy to prawdziwy "czyściec". Stawiasz ciekawe pytanie. Pozdrowienia!
  • Anonim 29.12.2019
    Czasem się zastanawiam, czy takie pytania w ogóle zadawać...
    Dzięki, Bożeno, za słów kilka.

    Pozdrawiam.
  • JamCi 29.12.2019
    Mądry tekst. Więcej nie wglebie się, bo wiesz co.
  • Anonim 29.12.2019
    Dzięki, JamCi.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 29.12.2019
    A w zasadzie to nie wiem, co. Czemu się nie wgłębisz?
  • Utwór prosty, ale mimo to jest OK. Zakończenie ciekawe, a całość ma subtelny powiew sarkazmu. Pozdrawiam!
  • Anonim 29.12.2019
    Nie miałem zamiaru umieszczać tu krzty sarkazmu. I nadal go nie widzę.
    Niemniej dzięki.

    Pozdrawiam.
  • Antoni Grycuk Chodził mi o to, "że pomoc też szkodzi". Być może twoje intencje były inne, ale ten fragment dla mnie jest nico złośliwą grą słów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania