xx

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Tjeri 24.07.2019
    Absurdalnie fajne :D. I mimo, że przyzwyczaiłam się, że drabble powinno w puencie de urywać, to Twoje bardzo mi się podoba. W kwestii formalnej - nie licząc tytułu masz 94 słowa. Łatwo Ci będzie dorobić do stówki, skoro to drabelek ma być.
  • Artbook 24.07.2019
    Dzięki Tjeri ;-) Uwielbiam absurd w każdej postaci. Szczególnie ten sytuacyjny.
    Lubie też być częścią takich absurdalnych sytuacji. wtedy wracam do nich pamięcią i leże...ze śmiechu ;-D

    Co do tekstu, to posiłkowałem się szczerze mówiąc edytorem tekstu i wyszło 100, ale nie wiem jak potraktować przyimki i spójniki ;-) Co o tym myślisz? Jak to powinno wyglądać?
  • Tjeri 24.07.2019
    Artbook - word liczy z myślnikami dlatego trzeba je odjąć od liczyby jaką podaje. A przyimki jak najbardziej wchodzą.
  • Artbook 24.07.2019
    Rzeczywiście, racja. Sprawdziłem, odejmuje ;-) Nie ma jak się zapytać...
    Dzięks!
  • Aisak 24.07.2019
    - Ponoć nie, bo są sinice.
    - Panie, ale już pan jesteś jakiś siny.
    - A nie, bo ja z żoną przyjechałem.
    - I?
    - No bo żona chce się wykąpać.
    - A nie, to sińce jeszcze będą.

    Chyba za małą dawkę fal elektromagnetycznych przyjęłam, bo kompletnie nie jarzę.

    To na pewno jest śmieszne, zabawne, i ma swój urok, tylko ze mną jest coś nie tak, albowiem gdyż i poniewać czuję, że nie wchodzi zbyt głęboko i mocno.

    Ale dlatego, że bardzo piszesz Artbook'u i jesteś miły i bardzo oddzielam tekst od autora, to dam 5.
    Mam nadzieję, że się nie gniewasz.
  • Aisak 24.07.2019
    że bardzo piszesz, że dobrze, a nawet lepiej*
  • Artbook 24.07.2019
    Dziękuje Aisak :-)
    Rozumiem.

    Ja to w ogóle bardzo się cieszę, że zajrzałaś i napisałaś szczerze co i jak. Serio, serio...
    Doceniam, szacuneczek!

    Co do tekstu, to dość specyficzne (absurdalne) podejście do tematu z mojej strony.
    Wykorzystałem do tego schemat stu słów (drabble) no i wyszło jak wyżej.

    Taka rozgrzewka po dłuższej przerwie.

    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny :-)
  • Artbook 24.07.2019
    Ciebie też trochę chyba nie było, co?
  • Aisak 24.07.2019
    Artbook troszeczkę. Zbyt krótko.

    Jestem przebogata, dlatego rozdaję na prawo i lewo tę szczerość.
    Fajnie, że znowu piszesz. Mnie nie jest dane.

    Wszystkiego Dobrego Arti.
  • Artbook 24.07.2019
    Dzięks Aisak! :-)

    Szczerość i serducho bogate ;-)

    Kurczę, nie wiem czy pytać, czy się ugryźć...
    Spróbuję: dlaczego nie jest ci dane pisanie?
    Sorki jak za daleko z mojej strony...
  • Aisak 24.07.2019
    Był błysk i zgasł.
  • Artbook 24.07.2019
    Hymm...
    Zagadkowo, ale spoko, już nie drążę...
    Lubiłem czytać twoje teksty. Dobre i wymowne :-)

    Swoją drogą i ja miewam twórcze zawiechy. Najgorzej się odblokować.
    Mam nadzieję, że jeszcze błyśnie co trzeba, czego Ci z serducha życzę ;-)
    Pozdrawiam!
  • JamCi 24.07.2019
    Fajne, ciekawie zbudowane na zabawie. :-)
  • Artbook 24.07.2019
    Dzięki JamCi :-)

    Tak, to jest taki zabawny i absurdalny sytuacyjny klimat.
    Efektem ubocznym tego typu tekstów jest nasza nieskończona wyobraźnia.
    Każdy zobaczy zawsze nieco inny obraz...
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny! :-)
  • Dekaos Dondi 24.07.2019
    Artbook→Naprawdę bardzo fajne. Taki spcyficzny humor.
    Gdyby wyobraźnie odpowiednio ukierunkować i poskładać niedomówienia, to kto wie... to nawet makabreska by wyszła... z uwagi na sine... zwłoki:)) Pozdrawiam
  • Artbook 25.07.2019
    No dokładnie DD ;-D
    Dzięki że wpadłeś i zostawiłeś ślad. Zresztą bardzo dobry! Poczułeś w czym rzecz, to mnie cieszy ;-)
    Pozdrawiam!
  • Canulas 25.07.2019
    Fajne dojaśnienie. Tekst też ok, ale dojaśnienie fajniejsze.
    Ogólnie spoko. Taka popirdółka, ale wesoła.
  • Artbook 25.07.2019
    Dzięks Can :-) Taa, miało być krótko i wesolutko ;-)
    Przynajmniej na początek, a bo ja muszę się jakoś rozgrzać z tym pisaniem ;-D
    Pozdrówki!
  • Tjeri 25.07.2019
    Wróciłam, żeby zobaczyć jak dopełniłeś brakujące słowa i kurczę mam wrażenie, że kosztem absurdu to się stało. Bo to finałowe zdanie takie bardziej jak z dowcipów z kiosku. Wcześniej był piękny absurdzik absurdzisty. :)
  • Artbook 25.07.2019
    Mówisz? Coś umknęło, może kosztem żartu, a mniej absurdu, bo to tak na szybko skleciłem ;-)
    Ale, spoko, dobrze prawisz i fajnie, że wyczułaś kierunek w którym postanowiłem pójść w tym tekście.
    To miłe :-)
    No, ale dobra, może jakaś podpowiedź na inną końcówkę
    No wiesz nagroda może być wielka - możesz zostać współautorką ;-D
    Pozdrawiam, bardzo mi miło, że zajrzałaś ponownie i napisałaś szczerzuteniko swoje spostrzeżenia. Doceniam!
  • Tjeri 25.07.2019
    Artbook, a może zamiast zmieniać koniec, dopiszesz coś wcześniej? Albo dołożyć tu i ówdzie słówko, tak by jakoś ostentacyjnie zapychaczem nie zostało, albo jakieś dodatkową osobną wypowiedź, tudzież - może i nawet lepiej w opisie.
  • Tjeri 25.07.2019
    *jakąś dodatkową wypowiedź
  • Artbook 25.07.2019
    Hymm... (i tu jest taki emotikonek co się zastanawia ;-)
    Ok, coś pomyślę.
    Jak zwoje ruszą, to w wolnej chwili ręka napiszę...
    Dzięki! :-)
  • ausek 25.07.2019
    Fajne;) Mam drobne spostrzeżenie dotyczące zdania: "Dotarłem nad Ustronie Morskie." - Wydaje mi się, że dotarłem do Ustronia M, a
    ad morze. Sprawdź to sobie.
  • Artbook 25.07.2019
    A dzięki ausek ;-)
    Nie powiem, miłe odwiedzinki ;-)

    No patrz, też się nad tym zastanawiałem, nawet szukałem trochę w necie jak to "ugryźć", czy "nad" czy "do" i zawsze wyskakiwało Ustronie Morskie bez odmiany tej nazwy miejscowości. A tu proszę, twoja sugestia...

    Skąd mój taki zapis? Chyba przeważyło skojarzenie wynikające ze stwierdzenia, że wybieramy się "nad morze" no i wyszło nad Ustronie Morskie.

    Zmieniam, znalazłem potwierdzenie:" do Ustronia Morskiego" ;-D

    Dzięks, pozdrawia wdzięczny!
  • Pasja 26.07.2019
    Witam
    Minimalizm a taki mocno sino-zimny. Postawić zakaz kąpieli żon, bo inaczej grozi niebezpieczeństwo. Bardzo fajna miniatura z humorkiem i całkiem inna od twoich wierszy.
    Pozdrawiam
  • Artbook 26.07.2019
    A dziękować, dziękować ;-)

    Przemiłe odwiedziny. Fajnie jest znowu przeczytać twoje ciekawe spostrzeżenia.
    No, tak od humorku zacząłem w innym wydaniu niż wiersz, żeby się i innych rozkręcić, a wiadomo dobry nastrój i atmosfera świetnie wpływają na otoczenie ;-) tak myślę...

    Pozdrawiam, super że jesteś! :-)

    ps. czy wiesz może co tam z bitwami na opowi?
  • Pasja 26.07.2019
    Artbook wakacje i zrobiłam urlop, ale temat jest aktualny i można wrzucać w ramach Bitwy. Tematy są na Forum. Po wakacjach ruszymy.
  • Artbook 26.07.2019
    Ok, rozumiem, dzięki :-)
    myślałem, że coś tam "umiera'" stąd pytanie...
  • Artbook 26.07.2019
    Tak przy okazji jak urlop? Wypoczęłaś?
  • Ale, że ty i drabble... ? Jakoś od tej strony cię nie znałam :)) Ależ to zabawne wyszło :)
    Podoba mnie się. Taka scenka sytuacyjna. Wieloznaczeniowość słów oraz wzajemne podobieństwa dały ci szeroki wachlarz możliwości, które fajnie wykorzystałeś.
    Pozdrowionka :))
  • Artbook 26.07.2019
    "Wieloznaczeniowość słów oraz wzajemne podobieństwa dały ci szeroki wachlarz możliwości, które fajnie wykorzystałeś." - nareszcie to ktoś świetnie nazwał, taki mi przyświecał cel, a ty go Aga świetnie uchwyciłaś w komie. Wielkie dzięki!
    Wiersze lubię (bardzoooo) i nadal popisuję o tym i owym, ale nie ograniczam się...
    Powiem ci, że pisząc prozę można rozbujać się w doborze słów, a to z kolei ma przełożenie na wiersze...
    Dzięki za odwiedziny, miło, że tak fajnie i do rzeczy, szacuneczek :-)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania