.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Billie 01.08.2016
    Chyba aż tak mnie nie rozbawiło jak zazwyczaj twoje drabble... Tym razem byłam zaskoczona. Przeczytałam i na koniec pomyślałam, że coś musiałam pominąć; przeczytałam jeszcze raz i dopiero wtedy zrozumiałam. Troszkę się zdziwiłam tą wiadomością. Wyobraziałam sobie, jakie to obleśne, kiedy starszy facet rzuca taki tekst... Daję 5 :)
  • Rasia 01.08.2016
    Cóż, to drabble żadną miarą nie miało tym razem bawić, a dać do myślenia, tym bardziej że taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce. Dziękuję :)
  • Billie 01.08.2016
    Rasia, gdybym dostała taką wiadomość, chyba najzwyczajniej zrobiłby mi się przykro. Żona, synek... Brak mi słów.
  • ausek 01.08.2016
    A mnie się podobało. Niestety takie sytuacje zdarzają się i powinny dać do myślenia. Rasia... a może jakiś kursik samoobrony. ;) 5
  • Rasia 01.08.2016
    Heh, na szczęście nie dla mnie, ale zawsze warto :) Dziękuję, miło, że odważyłaś się napisać komentarz, a nie to co poniektórzy :)
  • Larwa 01.08.2016
    Niefajna sytuacja :/ To... naprawdę niesmaczne, gdy starszy facet, z żoną i dziećmi rzuca takim tekstem...
    Nie ma za co dziękować, polecam się :)
    5
  • Rasia 01.08.2016
    Tak, ładnie ujęte. Dziękuję :)
  • Alexa 01.08.2016
    Aż mnie zamurowało.... Niektórzy to mają tupet XD Tekst bardzo ładnie ujęty, zostawiam 5 :)
  • Rasia 01.08.2016
    Dziękuję, że to dostrzegłaś :)
  • alfonsyna 01.08.2016
    Ja się spodziewałam nawet czegoś jeszcze bardziej dosadnego i dobitnego, ale w sumie może lepiej, że aż tak dosadnie nie było - i tak daje do myślenia i ujawnia jakiś skrawek tego, o czym normalnie się nie myśli, póki bezpośrednio lub pośrednio się z tym nie zetknie. 5. :)
  • Rasia 01.08.2016
    Dziękuję za takie pokrzepiające słowa, fajnie, że tak to postrzegasz :)
  • N. 02.08.2016
    Hihihihihihi <3 Cieszę się, że Cię zainspirowałam :D
  • Rasia 02.08.2016
    Dzięki, że wpadłaś :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania