.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • ausek 07.08.2016
    Świetny tekst. Ukazałaś nierzadki sposób myślenia ludzi. Nie mszę chyba nic więcej dodawać. :) 5
  • Rasia 07.08.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • AdamA 07.08.2016
    Świetny tekst. Tolerancja a tolerancja. Na pozór jest, a jak przychodzi co do czego, zaczyna jej brakować... 5
  • Rasia 07.08.2016
    Dokładnie :) Dziękuję za pierwsze odwiedziny!
  • Katra 07.08.2016
    Perfekcyjnie to ujęłaś 5.
  • Rasia 07.08.2016
    Dziękuję :D
  • Okropny 07.08.2016
    Czyżbyśmy słyszeli kościelne dzwony i kościane grzechotki szamanów?
  • Rasia 07.08.2016
    Hehe, no u mnie niekoniecznie, ale różne rzeczy się zdarzają :))
  • Tina12 07.08.2016
    Super. A koniec najlepszy. Dlalej mam uśmiech na twarzy.
    5
  • Rasia 07.08.2016
    Koniec z reguły musi być najlepszy w przypadku drabble :D Dziękuję!
  • alfonsyna 07.08.2016
    No, kwintesencja tolerancji bym powiedziała - tolerancyjnym dobrze jest być "teoretycznie" (kochajmy się, nie dyskryminujmy, wszyscy jesteśmy ludźmi), ale w praktyce, gdy zaczyna nas to dotyczyć bezpośrednio, gdy przychodzi co do czego, gdzieś tej tolerancji zaczyna brakować. Choć może nie całkiem chodzi tu o tolerancję samą w sobie, a raczej jakieś stereotypy myślowe, raz wdrukowana wizja przyszłości naszej własnej czy też naszych bliskich, którą ktoś niespodziewanie przełamuje, co jest dla nas nazbyt wielkim szokiem, by móc to ot tak zaakceptować. W każdym razie - 5 za dobry tekst. ;)
  • Rasia 07.08.2016
    Dziękuję za takie obszerne rozmyślania z Twojej strony. Zawsze dostrzegasz wszystko, co chcę zawrzeć :))
  • alfonsyna 07.08.2016
    Nie, chyba nie zawsze... :) Ale nabrałam nawyku rozpisywania jakichś swoich myśli i skojarzeń, choćby były nie na temat - co ma swoje dobre i złe strony. XD
  • KarolaKorman 07.08.2016
    I ode mnie piąteczka :)
  • Rasia 07.08.2016
    A dziękuję :)
  • Neurotyk 07.08.2016
    Tolerancja to według słowników znoszenie czegoś, jakiejś postawy, etc, kogoś. Oczywiście kolor skóry nie ma znaczenia, aczkolwiek znaczenie ma kultura jaką reprezentuje człowiek - znoszę czasami pewne kultury, innych nieznoszę czyli nie toleruję. Nietolerancja jest też zdrowa, jeżeli ma doprowadzić do zmiany jakiejś zabójczej kultury na kulturę cywilizowaną, np kulturę Islamu czy Czarnej, niebezpiecznej Afryki na oświecenie. Tekst podobał mi się, pokazał zaściankowosc i bezpodstawne uprzedzenia spowodowane tylko i wyłącznie kolorem skóry.
  • Rasia 07.08.2016
    Nieźle się rozpisałeś :D Dziękuję za docenienie tej setki słów, z Twoimi również nie da się nie zgodzić.
  • Neurotyk 07.08.2016
    Rasia miło mi:) Jak wakacje, Rasiu?
  • Neurotyk 07.08.2016
    PS 5
  • Rasia 07.08.2016
    Hehe, dzięki :) A moje wakacje w porządku, owocne bardzo pod względem towarzyskim i pisania :) W piątek wyjeżdżam na dłużej, ale mam nadzieję, że czasem uda mi się tutaj zaglądnąć... Dzięki, że pytasz. A jak u Ciebie, Neuro, dni mijają? :)
  • Neurotyk 07.08.2016
    Rasia, pracuje, więc nie mam wakacji. Wakacje będę miał - tak myślę - w listopadzie kilkanaście dni. Wyjechałem z Polski i tak mnie ciągnie jeszcze to w nowemiejsce, ale może dopiero w listopadzie, grudniu. Marzy mi się zmianakontynentu, ale na pewno jeszcze nie w tym roku.
  • Rasia 07.08.2016
    Wiem, że pracujesz, dlatego nie pytałam o wakacje, tylko ogólnie :)) W takim razie będę trzymać kciuki za Twoje plany! A jak się coś wykluje, to pochwal się :)
  • Alexa 08.08.2016
    Nie będę oryginalna, jak powiem, że naprawdę świetnie to ujęłaś. Uśmiechnęłam się na końcu, nie spodziewałam się takiego zakończenia. Bardzo dobrze się czytało, dobra robota Rasiu. Zostawiam Ci 5 ;)
  • Rasia 08.08.2016
    Dziękuję Ci bardzo. Oryginalna być nie musisz, bardziej szczera :D
  • Alicja 08.08.2016
    Tak to w życiu bywa, że jak przyjdzie, co do czego, to zmienia się nastawienie. Oczywiście pięć :)
  • Rasia 08.08.2016
    Taka troszkę hipokryzja :) Dziękuję bardzo!
  • Karo 08.08.2016
    Hehe, myślałem, że skończy się na tym, że "czarny człowiek" okaże się zwęglonym trupem, którego dziewczyna wyjęła z pożaru etc. :D To by było w moim stylu :P
    ehh.. Brakowało mi twoich tekstów i jakże poprawnych stwierdzeń ;) No chyba nie muszę mówić, że jesteś na wysokim stopniu w pisarstwie. Opowiadanie tylko to potwierdza. 5
  • Rasia 08.08.2016
    Cześć, Karo, fajnie, że znowu wpadłeś :) No takie zakończenia to raczej u mnie nie w drabble :D Ale mi posłodziłeś, dziękuję za takie miłe słowa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania