Dragon Crimes Prolog: Początek ~KOREKTA!

W trakcie korekty!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Chris 12.08.2015
    Bardzo ciekawie! Czekam na rozdziały :)
  • Bluel02 12.08.2015
    Dziekuje ^.^
  • Niebieska 12.08.2015
    Zmuszona? No wiesz co... :( XD
    Moje zdanie już znasz ^^
  • Bluel02 12.08.2015
    Oczywiście, że tak, ale w dobrym znaczeniu :3 XD
  • wolfie 13.08.2015
    Przeczytałam prolog Twojego opowiadania i przyznaję, że jestem trochę zdezorientowana. Mam nadzieję, że w pierwszym rozdziale wyjaśnisz nieco więcej. Mam jedno zastrzeżenie. Jakoś dziwnie brzmi dla mnie to zdanie, jakby czegoś tam zabrakło: "(...) czarnowłosy podniósł głowę słysząc delikatny, ale i przestraszony." Na razie nie poczułam, by opowiadanie mnie "porwało", dlatego dostajesz 4. Pozdrawiam :)
  • Anonim 13.08.2015
    "Oparł się o biurko i przyglądał się leżącym na stole papierach." ~ Drugie "się" nie jest potrzebne, usuwając je unikniesz powtórzenia.

    "- Czego?! -warknął przeraźliwie, przez co stojąca kobieta delikatnie się przestraszyła - Nie widzisz, że jestem zajęty?!
    - Dzieci są w bezpiecznym miejscu. Teraz czekamy na Amandę - czarnowłosy podniósł głowę słysząc delikatny, ale i przestraszony." ~ Powtórzenia, zabrakło kropki po przestraszyła.

    "Na jego kolanach usiadła niebiesko włosa kobieta. Ich szef przez chwilę stracił zainteresowanie swoimi podwładnymi i już zaczął się bawić włosami swojej kobiety, która była z tego powodu szczęśliwa." ~ Powtórzenie.

    "- Tak kotku są z nich kretyni, że nie potrafią wykonać, ani jednego twojego polecenia - niebiesko włosa zaczęła bawić się jego szarymi włosami, co nie przeszło jego uwadze." ~ Ciągle włosy XD Mogłoby być coś w stylu "chłopak, dziewczyna" lub imiona bohaterów ;)

    "Wszystko wskazywało na to, że ich zadanie powiedzie się." ~ Staraj się unikać stawiania "się" na końcu zdania (chyba że w dialogu), bo wygląda to nieestetycznie XD

    "Siedziała sama, skulona na skórzanej kanapie, ogi miała podparte pod siebie, a jej głowa była schowana." ~ Ogi - nogi

    "Wszedł przez nie siwy mężczyzna koło pięćdziesiątki." ~ Zdaje się powinno być "około".

    "Nie jestem w humorze na rozmowę z kimkolwiek i odpowiadając na twoje pytanie: Nie." ~ "Nie" po dwukropku powinno być napisane małą literą.

    "- No gdzie wy jesteście?! Mieliście się zjawić dziesięć minut temu! - kobieta delikatni odsunęła od swojego narządu słychu telefon, doskonale wiedziała, że byli spóźnieni, ale musieli skończyć robotę" ~ Wystarczyłoby napisać, że odsunęła od siebie telefon, zabrakło kropki na końcu zdania.

    Co do treści - ciekawią mnie te smoki XD Podoba mi się, masz lekki styl ;) Jedyne co, to radziłabym ci częściej stosować zwroty typu powiedział, zapytała, odpowiedziała, mruknął itd., bo w en sposób łatwiej czytelnikowi odróżnić, co kto mówi XD Ale i tam mi się podobało i oczywiście - będę czekała na dalsze części ^^ Miło, że w końcu coś wstawiłaś! :*
  • Lori 13.08.2015
    Ciekawie się zapowiada. Znalazłam tam kilka literówek, ale ogólnie nie jest źle. Jedyna rzecz która mnie trochę irytowała to to, że zamiast imion są, w większości kolory włosów. Czwóreczka :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania