drewniany

jak sie ma

te

rozdziały

 

to można poskładać

 

potem wziąć w garść

żeby nabrać

 

wkładasz

zamykasz

 

zasrać priorytety

czuć wygranie

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • puszczyk 30.06.2018
    Rażace są te "ć" na początku wiersza, zblokowane prawie pod rząd.
    Później powtórzone "sz".
    Wątpię też, aby "zasrane" miało jakieś uasadnienie dla wiersza, poza próbą turpisycznego przyciągnięcia czytelnika.
    Nie, zygula. Ani forma, ani treść.
    To wygląda na wysilenie się na nowoczesność, a sens w tym jest żaden.
    Miał być tekst nowoczesny, oszczędny w słowach i kierujący poetycko na skojarzenia.
    Kieruje, ale nie takimi środkami i formą, bo wtedy ocierasz się o granicę "sztuki, dla sztuki".
    Dla mnie, przekroczyłaś.
    Oczywiście można interpretować, kombinować itp.,ale jeśli mi się nie chce, to dla mnie jest źle napisany wiersz.
    DLA MNIE - forumowicze!
    Mogę się mylić, mogę mieć własne odczucia po lekturze, a Wy znajdziecie coś dla siebie i świetnie. :)))
  • zygula 30.06.2018
    dziękuję
  • Canulas 30.06.2018
    Ja (póki co) nie wiem, ale ogona w słowie się brakuje. Mało wyrazów - lepiej widać.
  • zygula 30.06.2018
    możliwość czuć widać itd ć
  • puszczyk 30.06.2018
    Źle brzmi.
  • inaczej 30.06.2018
    Mnie nie uklulo samo ć, prawde mowiac nie zwrocilam na nie uwagi, bo wiersz z gory nie mial sie czytac jako rymowany. Nie jest zly, ale ten znow jest troche zbyt prosty, zbyt oczywisty, zeby zrobic z niego wiersz.
  • Justyska 01.07.2018
    Zrobić coś po swojemu i mieć innych w poważaniu. Tak to czuję, jak zawszepo swojemu.
    Pozdrawiam
  • Pasja 01.07.2018
    Dobry wieczór
    nie czuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania