-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 24.12.2019
    AG→No właśnie dlatego tak go pragnie. Z uwagi na to, co wyżej powiedział. Po jej pytaniu, nie powinien być smutny.
    To było pierwsze, o czym pomyślałem po przeczytaniu.
    Aczkolwiek rozumieć można inaczej. Ale tu zamilczę.→ Pozdrawiam:)→5
  • Anonim 24.12.2019
    Dekoś,
    dzięki za wizytę i spostrzeżenia.

    Pozdrawiam.
  • Trochę rażą, przepraszam za szczerość, powtórzenia w tak krótkim utworze. Brzmi mi to nieco nienaturalnie kiedy kochankowie(wiem, że to jest prawdopodobne) używają kochany, kochana względem siebie. Nie lepiej w drugim wersie zmienić na np „najdroższa” czy jakoś inaczej?
    Później to zdanie:
    „ – Człowiek się rodzi wolny, szczęśliwy, a umiera zwykle zniewolony, bojąc się nawet umrzeć.” - to podwójne umieranie w jednym zdaniu, brzmi dla mnie bardzo źle. Nie lepiej zakończyć to zdanie:

    – Człowiek się rodzi wolny, szczęśliwy, a umiera zwykle zniewolony, bojąc się śmierci.

    No dobrze, napisałem co mnie gryzie, czuję się feer, Ty nic nie rób jeśli nie uważasz, nie czujesz, że tak trzeba.
    Pozdrawiam
  • Anonim 24.12.2019
    Dzięki, Maurycy.
    Już przystępuję do poprawek. Faktycznie trochę mi nie poszło z tymi powtórzeniami. Cóż, późno było, jak to pisałem, a jakoś czułem potrzebę, aby to umieścić ;)

    Dzięki za pochylenie się.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 24.12.2019
    Ale to dodatkowe zdanie zostawię, bo to clou tego tekstu.
  • Antoni Grycuk do tamtego zdania nic nie miałem, też uważam, że jest bardzo ważne.
    Teraz jest znacznie lepiej. Zwróć jeszcze uwagę na słowo "nawet" w czwartym wersie. Moim zdaniem albo powinno wylecieć(to najprostsze rozwiązanie), albo przebuduj całe zdanie bo po zamianie słów brzmi to nieco dziwnie. Ale rozważ to sobie na chłodno, przeczytaj głośno na spokojnie, może to ja widzę dziurę w całym :)
  • Anonim 24.12.2019
    Maurycy Lesniewski
    tym razem się nie zgadzam. Słowo "nawet", moim zdaniem, dodaje "abstrakcyjnej" absurdalności lękowi przed śmiercią. Bo wydaje się, że taki lęk jest naturalny, prawda? A nasz bohater uważa inaczej, podkreślając słowem, nawet" tę swoją inność.

    Wesołych Świąt!
  • Antoni Grycuk spoko.
    Wesołych Świąt dla Ciebie!
  • JamCi 24.12.2019
    Dużo w mało. Dziękuję. Miej dobre Święta.
  • Anonim 24.12.2019
    Dzięki, JamCi.
    Tak mnie wczoraj wzięło na ten tekst.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania