xxx

xxx

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Szpilka 19.06.2021
    We śnie pięknie bywa, ładnie i niebanalnie opisana tęsknota ?
  • Bożena Joanna 19.06.2021
    Dziękuję, że wpadłaś i zostawiłaś komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 19.06.2021
    Bożeno Joanno↔Kolejny już raz "piszesz obrazami" Tekst nieco jakby filozoficzny, w niektórych aspektach.
    ''droga wstecz zamknięta na haczyk''→choćby to. Na haczyk. Nie na kłódkę. A zatem...
    Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 19.06.2021
    Nie mogłam napisać na kłódkę, gdyż mosty są obwieszone tymi gadżetami.
    Bardzo dziękuję za przeczytanie i ciekawy komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • piliery 19.06.2021
    Bardzo obrazowy przestwór snu. No i na końcu ten haczyk. Otwiera sie go lekko ale trzeba wiedzieć gdzie jest. :)
  • Bożena Joanna 19.06.2021
    Dziękuję za wizytę i komentarz.
    Pozdrowienia!
  • Wertyt 19.06.2021
    Pięknie plastyczne. I kobiece. Lekkie, choć smutny powrót do świadomości. 5.
  • Bożena Joanna 21.06.2021
    Piękne sny niestety się kończą przebudzeniem. Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 20.06.2021
    Nie każdy sen jest piękny, lecz najlepsze są takie, za którymi tęsknimy.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 21.06.2021
    Szczera prawda. Dziękuję za wizytę i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 21.06.2021
    Zasypianie i poddanie się wspomnieniom i tęsknocie. Jak dobrze, że mamy takie bogate i piękne sny i nawet wybudzenie się z nich pozostawia pewien haczyk który można jeszcze otworzyć.

    Pozdrawiam i życzę miłego snu
  • Bożena Joanna 27.06.2021
    Miłe sny dodają otuchy po wybudzeniu, chociaż brakuje szczęśliwego finału.
    Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania