.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • alfonsyna 02.09.2016
    Końcówka świetna, zaprawdę bardzo mi się spodobała, zwrot akcji z serii moich ulubionych, albo i w moim stylu trochę. :D
    A swoją nieobecnością się nie martw, opowi raczej nigdzie nie zniknie (chyba), a każdy ma przecież swoje sprawy, swoje życie, które trzeba przeżyć dla siebie, a ostatecznie na wszystko przyjdzie odpowiednia pora. W każdym razie - nie masz za co przepraszać. Życzę, by Ci się wszystko ułożyło dokładnie tak, jak na to liczysz. ;) Ach, no i 5 za tekst. :)
  • Rasia 02.09.2016
    Tak podejrzewałam, że poczucie humoru może Ci się spodobać :) Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa!
  • Rasia 02.09.2016
    Dziękuję za resztę piątek, aczkolwiek nieanonimowe byłyby ładniejsze :)
  • Lotta 02.09.2016
    Jedna ode mnie. ;)
  • Rasia 02.09.2016
    Dziękuję w takim razie :)
  • Violet 02.09.2016
    Świetne i zaskakujące, w tak krótkim tekście tyle treści, z przyjemnością daję 5.
  • Rasia 02.09.2016
    Dziękuję serdecznie, miło Cię u siebie widzieć :)
  • Violet 02.09.2016
    Rasia Cała przyjemność po mojej stronie :)
  • Tina12 02.09.2016
    Świetne, takiej końcówki sie nie spodziewałam.
    5
  • Rasia 02.09.2016
    I o to mi chodziło, dziękuję! :)
  • Haha, zakończenie idealne :) Poprostu cudnie, 5
  • Rasia 02.09.2016
    Dziękuję serdecznie za taki entuzjazm :)
  • Iskierka 02.09.2016
    Oglądałam dzisiaj coś, gdzie kobieta zamroziła teściową. Ale nie pamiętam, gdzie to było.
    Świetna końcówka Masz ***** ode mnie.
    Szkoda, że znikasz na jakiś czas, ale życie w ogóle jest ważniejsze od tego wirtualnego. Masz tu jeszcze jedną * ode mnie. :)
  • Rasia 02.09.2016
    Dzięki, Amy, miło Cię widzieć :) Och, oczywiście, że "zwykłe" życie takie jest i nigdy nie należy o tym zapomnieć :) Dziękuję Ci bardzo, nawet nie wiesz, jak pocieszająca okazała się dla mnie ta Twoja dodatkowa gwiazdka :)
  • NIka 02.09.2016
    Genialne ! Końcówka była nad wyraz zaskakująca :D Oczywiście, że zostawiam 5 !
    Uciekasz :( Tak nie można ! Już mi Ciebie brakuje :( Ale będziesz wracać, a to pocieszające ! A więc " żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi " (także tych z opowi ) :D
  • Rasia 02.09.2016
    Dziękuję Ci ślicznie :) Niekoniecznie uciekam, po prostu nie będę tutaj aż tak często jak kiedyś przez pewien okres czasu. Mimo tego Twoje słowa, kurczę, tak mi się miło zrobiło, dziękuję Ci. No i widzę słuchasz Dżemu, to kolejna rzecz, która nas po części łączy :) Swoją drogą, jeśli to niezbyt nachalne z mojej strony, czy mogłabym prosić może o kontakt mailowy do Ciebie?
  • NIka 03.09.2016
    To ja dziękuję, że jeszcze będę miała okazję Cię poobserwować ! ( zabrzmiało jakbym była jakimś prześladowcą... :o )
    Oczywiście, że słucham ! To przecież klasyka jest!
    Pewnie, że tak! A oto on, niezmienny od wielu lat ----> monika2252@o2.pl ( kombinacja tych cyfr dla mnie pozostaje wielką zagadką od długiego czasu, jednakże co piękniejszego może być od tajemnic? :P )
  • Rasia 03.09.2016
    Dziękuję bardzo, odezwę się w takim razie za niedługo :)
  • KarolaKorman 03.09.2016
    Ale fajna końcówka :) Zabawna, zupełnie się takiej nie spodziewałam :) Dałam 5 :)
    Co do informacji jaką umieściłaś, to będzie Cię brakować :( Mam trochę do nadrobienia u Ciebie, to pocieszające, a potem? Pozałatwiaj swoje sprawy i zbieraj pomysły, a my tu poczekamy :)
  • Rasia 03.09.2016
    Dziękuję ślicznie za takie piękne słowa z Twojej strony. Na na szczęście nie znikam na stałe, wciąż będę się tutaj przewijać i postaram się sprawić, żeby czytania u mnie Ci nie zabrakło:))
  • Katra 03.09.2016
    Końcówka mnie rozwaliła ;P, 5.
  • Rasia 03.09.2016
    Dziękuję, cieszę się :)
  • Marzycielka29 03.09.2016
    Zakonczenie swietne! , 5 Co do Twojej nieobecnosci, to doskonale rozumiem. Mam tylko nadzieje, ze ukonczysz "Ognista Salanandre" Pozdrawiam cieplutko
  • Rasia 04.09.2016
    Jak już mówiłam - nie odchodzę, tylko będę rzadziej, więc nie widzę przyczyn, dla których miałabym jej nie skończyć :) Dziękuję!
  • Elizabeth Lies 03.09.2016
    I się dołączę do 5
  • Rasia 04.09.2016
    Dziękuję :)
  • Numizmat 11.09.2016
    Aha xDDDDD Teraz to już nawet nie wiem, czy się cieszyć z nominacji przy takim tekście, czy też nie. Bo jednak trochę dziwnie to wygląda...

    Mąż też nie mógł na nią patrzeć? To po chuj kręci tym tyłkiem? Kobiety są dziwne...
  • Rasia 11.09.2016
    Wiedziałam, że Cię to rozśmieszy :D Niekoniecznie patrzeć, a po prostu czymś ją zdenerwował. Przepraszam, nie chciałam Cię zdenerwować :D
  • Numizmat 11.09.2016
    Rasia, wiesz, bo jeśli to jaki ukryty przekaz, to ja przy Tobie od tej pory tylko z zamkniętymi oczami! Obiecuję!
  • Rasia 11.09.2016
    Nie, to nie miał być ukryty przekaz xDDD Umówmy się - ja nie ubieram przesadnie krótkich spódniczek i nie macham tyłkiem, a Ty nie patrzysz xD Poza tym tekst jest oparty raczej na samym mniemaniu bohatera, można by rzec, że tworzy sobie złudne wrażenie :) Przepraszam, jeśli poczułeś, że to jakaś aluzja, ale mam nadzieję, że Cię uspokoiłam :D
  • Numizmat 11.09.2016
    Rasia, wiem, wiem, w kulki sobie lecę :D Nawiasem mówiąc, nie podoba mi się ta umowa. Nie ma dealu xD
  • Rasia 11.09.2016
    No i weź tu się dogadaj z facetem... :)) No trudno się mówi!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania