Droubble: Prawdziwa miłość

Uwielbiam nasze spacery we dwoje. To właśnie wtedy mam wrażenie, jakbym wydostała się z wiru codziennych spraw i wyzwań, aby zaczerpnąć siłę do dalszej walki. Kiedy trzymasz mnie za rękę, rzucając przy tym spojrzenie pełne miłości, aż zapiera mi dech w piersiach. Twój promienny uśmiech jest niczym ostoja pełna spokoju i ciszy. Kiedy ty jesteś szczęśliwy, ja również jestem szczęśliwa. Potrafisz mnie rozśmieszyć jak nikt inny. Jako jedyny nie widzisz moich wad. Dla ciebie mam same dobre strony. To takie pokrzepiające. Dosłownie czuję, jak wydobywasz ze mnie wszystko, co najlepsze. Całą pozytywną energię, która jakby przysypia podczas męczących godzin w pracy. Przy tobie czuję, że żyję. Że jestem potrzebna i kochana. Nie zmienia tego nawet upływ czasu. Od czterech lat jesteś moją największą siłą i radością. Motywacją do wstawania każdego dnia z łóżka i sensem życia. Całym moim światem.

Nie spodziewałam się, że moje życie tak właśnie się potoczy. Po ciężkim rozwodzie z mężem znowu zostałam sama. Pozostawiona na pastwę losu. Zraniona. Oszukana. Nawet nie przyszło mi do głowy, że kiedykolwiek będę jeszcze w stanie kogoś pokochać. Wszystko się zmieniło, gdy urodziłeś się ty. Od początku pokochałeś mnie prawdziwą, czystą i bezwarunkową miłością. Odwzajemniam ją w pełni. Kocham cię, synku.

 

P.S. Dla rozwiania wszelkich wątpliwości chciałabym zaznaczyć, że to nie jest osobisty tekst.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Calypso 27.07.2016
    100 słów
  • the_endrju 27.07.2016
    To nie DRABBLE tylko DROUBBLE.
    I nie, nie wiem jakim, za przeproszeniem, chujem jest Droubble.
  • GeraltRiv 27.07.2016
    the_endrju drabble jest do 100 słów. Drouble do 200
  • the_endrju 27.07.2016
    GeraltRiv Dziękuję za informację :)
  • Calypso 27.07.2016
    Ok, mój błąd :p
  • KarolaKorman 27.07.2016
    Czyli kwestia słów wyjaśniona :)
    Piękny tekst. Pełny miłości i oddania i zaskoczenia na koniec. Zupełnie się nie spodziewałam :) 5
  • Alexa 28.07.2016
    Bardzo mi miło, dziękuję! :)
  • ausek 27.07.2016
    Muszę zgodzić się z Karolą tekst jest pełny uczucia, a takiego zakończenia też się nie spodziewałam. :) 5
  • Alexa 28.07.2016
    Cieszę się, że jednak był ten dreszczyk zaskoczenia na koniec. :D Dziękuję ślicznie! :)
  • Rasia 28.07.2016
    "Dla Ciebie mam same dobre strony." - ciebie*, z małej litery :)
    "Przy Tobie czuję, że żyję" - tobie*
    "Kocham Cię, synku." - cię*
    Pamiętaj, że w opowiadaniach piszemy takie wyrażenia małą literą, dużą tylko w wypadku gloryfikacji czy Boga. Podoba mi się to droubble, choć już się domyślałam, jaka będzie końcówka. Mimo to mi się podoba, przelałaś tutaj wiele uczuć, poruszył mnie ten tekst. Naprawdę ładnie Ci wyszedł, zostawiam 5 :)
  • Alexa 28.07.2016
    Poprawiłam :) Muszę się pozbyć tego nawyku...
    Bardzo dziękuję! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania