.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tina12 21.08.2016
    Jak zawsze super.
    5
  • Rasia 21.08.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • alfonsyna 21.08.2016
    O, to w sumie jesteś niewiele dłużej niż ja, a jakoś byłam dotąd przekonana, że byłaś tu na długo przede mną, nie wiem dlaczego. ;)
    Szczerze mówiąc spodziewałam się tej kawy, ale i tak mnie rozśmieszyło (pewnie dlatego, że to był Niemiec :D). Z wakacji się jednak przywozi najlepsze inspiracje. ;) Piąteczkę dałam.
  • Rasia 21.08.2016
    Uwierz, te krzyki w środku nocy nie były tak oczywiste :D Naprawdę sądziłaś, że jestem tu dużo dłużej? Cóż, to chyba miłe :D Dziękuję Ci bardzo!
  • Rasia 21.08.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę ;)
  • Neurotyk 21.08.2016
    Niellubię Niemców, bo kto lubi ten nudny jak flakii, zimny naród:) Wolę Holendrów, ciut przyjemniejsi:) Tekst tym razem nie ujął mnie, według mnie zabrakło tego "czegoś". Także nie będę oceniał.:) To Ty na Bałkanach? Nie usiądź na minie. Niebezpiecznie tam., co?
  • Rasia 21.08.2016
    No nie szkodzi, wszystkich nie mogę zawsze ująć, dzięki za szczerość :) Na południu Grecji dokładniej, ale tutaj żadnych niebezpieczeństw nie ma, mimo wszystko panuje taki sielski niemalże nastrój ;)
  • Numizmat 27.08.2016
    Ach te rocznice. Mnie również zaraz mija okrągły roczek ;) Wgl, Rasiu, czyżby eurotrip? :D
  • Rasia 27.08.2016
    A wiem, część osób przyszła właśnie tak w jednym czasie :)) Taak, trzy tygodnie podróży :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania