Drabble

Chciałabym zacząć pisać Drabble i nabazgrałam jedno na temat aktualnej LBnD (dmaient w popiele). Tekst NIE bierze udziału w konkursie, chciałabym jedynie usłyszeć wskazówki co do tego rodzaju testów. Dopiero zaczynam, proszę się się burzyć jeśli coś jest źle!

 

(Równe 100 słów)

_______________________________________________________________

 

Szedł , patrzył na spalone domy. Na ziemię czarną, na drzewa poprzewracane.

Już po wszystkim.

To tyle, czerwone płomienie opadły, języki ognia ugasły, przyległy do ziemi. Całe jego dotychczasowe życie poległo, zginęło, spłonęło. Nic już nie ma. Ogień zabrał z sobą tyle istnień, ile nikt w ogóle nie pozwoliłby sobie wyobrazić. Czy to też jego koniec?

Usiadł wokół czarnego pobojowiska, rozejrzał się. Niebo szare, smutne przyglądało się katastrofie. Ale nie pomagało. Dlaczego niebo nie chciało pomóc?

I gdyby wsiąść teraz do samolotu i przelecieć się nad miejscem zdarzenia pożaru, pośród czerni dostrzegalny byłby tyko on. Wyglądałby jak diament. Diament w popiele.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • zsrrknight pół roku temu
    Drubble - to dwieście, drabble - to sto
    "samolotu i przelecieć się nad miejscem zdarzenia pożaru" - się niepotrzebne

    "Diament w popiele" bardzo dosłownie, a tak poza tym dość średnio. Ot, napisane nieźle, ale nic nadzwyczajnego. W sumie w takiej formie to nawet wskazana jest nieco mocniejsza puenta.
  • Sandra pół roku temu
    Dziękuję za wskazówki :-)
  • Ocalić Myśl pół roku temu
    Tekst dobrze oddaje klimat katastrofy i emocje związane z tym wydarzeniem. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Sandra pół roku temu
    Dziękuję ;-)
  • LBnDrabble pół roku temu
    Zapraszam do wrzucenia na Bitwę. Jest w temacie i pierwsze koty za płoty... Jest ok... oczekiwanie na deszcz.

    Literkowa
  • Sandra pół roku temu
    Dziękuję, ale chyba wezmę udział dopiero w kolejnej edycji :)
  • Dekaos Dondi pół roku temu
    Sandra↔Zapewne tekst zawiera nie tylko pobojowisko wokół, ale też w sobie. Zniechęcenie i wypalenie części uczuć. Co do zakończenia, to parafrazując... oznacza: zaniechanie, zostawienie na później...
    A w tekście jest pytanie, tożsame z tym😀:)
  • Sandra pół roku temu
    Dzięki za wizytę :-)
  • ZielonoMi pół roku temu
    A mi się puenta podoba.
  • Sandra pół roku temu
    Dziękuję, miło mi słyszeć :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania