"druidki aby" ziołowy prognostyk dla poszczególnych znaków Zodiaku

BARAN (21.03. - 20.04.) - ziele jemioły, miłorząb japoński, kwiatostan i owoc głogu, kozłek lekarski, melisa, szyszki chmielu, kwiat lawendy, róża aptekarska.

 

BYK (21.04. - 21.05.) – miód wielokwiatowy plus sok (świeży albo kiszony), z buraka, seler, pietruszka, rumianek, biedrzeniec anyż, koper włoski, jałowiec, mięta pieprzowa, szałwia, kminek, majeranek, czarna rzodkiew.

 

BLIŹNIĘTA (22.05. -21.06.) - skrzyp, szałwia, pokrzywa, ogórecznik. W homeopatycznej dawce: liście boldo, aloes.

Zewnętrznie: liście orzecha włoskiego oraz dębowa kora.

 

RAK (22.06. - 22.07.) - Do użytku zewnętrznego: łopian, korzeń tataraku; do wewnątrz: arcydzięgiel litwor, kandyzowany imbir, miodunka plamista, rdest ptasi.

 

LEW (23.07. - 22.8.) - Na zewnątrz: kąpiele z rumianku, nagietka i nostrzyka; na bolące stawy: nalewka rozmarynowa [może być „Amol”). Do stosowania wewnętrznego: passiflora (sporadycznie), rumianek, dziurawiec, serdecznik, hyzop, nawłoć pospolita.

 

PANNA (23.08. - 22.09.) - ziele męczennicy, kwiatostan lipy, melisa, serdecznik, dziurawiec, mięta, eukaliptus, krwawnik, kwiat pierwiosnka, korzeń prawoślazu, głóg, babka lancetowata.

Do nacierania: „Oilbas”; „Aromatol”; „Beta escyna”. Okłady: liście brzozy brodawkowatej, liście podbiału.

 

WAGA (23.09. - 23.10) – kwiat czarnego bzu, kwiat wrzosu, pokrzywa, skrzyp, nawłoć, pietruszka [korzeń], szałwia, naowocnia fasoli, pieczona cebula, sok z brzozy, tasznik pospolity, kłącze tataraku, kora wierzby.

 

SKORPION (24.10. - 23.11.) - Rącznik dłoniasty [rycynus], pestki dyni oraz słonecznika, wyciąg z karczochów bądź listki senesu, suszone kwiaty tarniny, soki: z kiszonej kapusty albo zalewa spod ogórków marchew karotka, portulaka.

 

STRZELEC (24.11. - 21.12.) - tymianek, macierzanka piaskowa, liście i kwiaty podbiału, ślaz zaniedbany, bylica piołun, gorczyca, miód rzepakowy, rosiczka krągłolistna, konfitura i sok z aptekarskiej róży, owoc czarnego bzu, pączki sosny.

Na pustelniczym odludziu: czosnek w umiarkowanych ilościach, ponieważ podrażnia miąższ wątrobowy.

 

KOZIOROŻEC (22.12. - 20.01.) - ziele jemioły [w mieszankach], huba brzozowa [w mieszankach], torf, kwiatostan oraz owoc głogu, szyszki chmielu, kwiatostan i owoc kasztanowca, pachnące pelargonie [nalewka z „anginki”], ziele ruty, miód gryczany, mandarynki.

 

WODNIK (21.01. - 20.02.) - serdecznik, krwawnik, dziurawiec, melisa. Także ziele przywrotnika [na nasiadówki] razem z dzikim rumiankiem i kwiatem nagietka.

Antydepresyjnie [do wąchania]: olejek geraniowy, goździkowy i neroli.

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania