...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 22.09.2021
    Bożeno Joanno↔Tekst zdaje się być, pełen naturalnych, drżących emocji.
    Nie do końca dopowiedziany, bo reszta, jest obrazem w umyśle odczuć:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Emocje nieraz górują w naszym życiu, one nami rządzą wbrew rozsądkowi. Bardzo dziękuję, że przeczytałeś mój wiersz pełen niedomówień i obawy, że czar chwili może prysnąć.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 22.09.2021
    Tajemnicze, nastrojowe i pobudzające wyobraźnię. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Cudowne chwile zawsze są ulotne, nigdy nie powtarzają się w tym samym wymiarze.Jestem wdzięczna, że czytasz moje twory.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Wiersz niemal żyje własnym życiem, masz dar do odmalowywania bardzo barwnych obrazów, a tu nawet namalowałaś dźwięki.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Niekiedy usta milczą, gdy włączają się inne wrażenia i trochę strachu, że to się nigdy nie powtórzy.
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Szpilka 23.09.2021
    "sylaby zatykają krtań
    cenny kruszec w tchawicy"

    Czy to o chorobie? Bardzo obrazowy wiersz ?
  • Bożena Joanna 23.09.2021
    Nie, zdecydowanie nie choroba. Słowa uwięzły w gardle, bo są zbędne. Jest to pewne nawiązanie do hiszpańskiego przysłowia, że mowa jest złotem, a srebrem milczenie.
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie.
    Pozdrówka!
  • Trzy Cztery 23.09.2021
    Drżenie jak wrażenie, wrażenie jak impresja. Ty tutaj jesteś siostrą topoli - osiką:)
  • Bożena Joanna 23.09.2021
    Dokładnie, tak jak drżą liście osiki, tak rządzą mną emocję i urok chwili.
    Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania