Duchowe i historyczne tło wydarzeń na Ukrainie oraz zagrożenia dla Polski - przygarść refleksji i wskazówek dla obywateli i władzy w czasach kryzysu

✒ Wprowadzenie

Imperium rosyjskie, imperium USA, imperium chińskie, i wszystkie inne państwa, to siły ciemności na planecie Ziemia.

Państwo (piramida władzy) – scentralizowany, ·hierarchiczny, wieloszczeblowy, rządzony

jednoosobowo przez wodza państwa aparat przymusu niewolników.

Media – tuby propagandowe rządzących na planecie sił ciemności służące do kontrolowania

umysłów niewolników poprzez rozpowszechnianie ideologii, religii, czyli kłamstw, manipulacji, bredni, ·bzdur, bełkotu bez logiki, bez racjonalności, bez rozsądku, absurdów, mitów, iluzji.

 

✒ Tło historyczne i teraźniejszość tego, co dzieje się na Ukrainie

Imperium rosyjskie od śmierci Stalina systematycznie rozpada się. Jest coraz słabsze. Co

kilka lat traci swoje posiadłości kolonialne (republiki, satelickie narody, które odzyskują

niepodległość od imperium rosyjskiego) najdalej oddalone od centrum imperium.

Terytorium imperium rosyjskiego systematycznie kurczy się. Władzę nad utraconymi republikami, nad dotychczasowymi koloniami imperium rosyjskiego przejmuje imperium USA. oficjalnie w propagandzie sił ciemności nazywa się to zmianą sojusznika, a faktycznie hegemona, dominatora, silniejszego brata”.

 

✒ Wydarzenia na Ukrainie a duchowość

W umyśle Putina funkcjonuje takie wyobrażenie: wrogie wobec Rosji ugrupowanie

polityczna – wojskowe, czyli NATO sterowane przez USA, po rozpadzie układu warszawskiego

systematycznie okrąża militarnie Rosję i przesuwa swoje wojska coraz bliżej Moskwy.

Ile kilometrów będzie miała armia NATO, czyli faktycznie żołnierze USA, do Moskwy ze wschodniej Ukrainy po przyłączeniu Ukrainy do NATO?

To, dlatego Putin zdecydował się zaatakować Ukrainę, ponieważ czuł się zagrożony (zagrożenie -

anty uczucie powstałe w umyśle ze strachu), aby nie dopuścić do członkostwa Ukrainy w unii

europejskiej i w NATO, czyli aby trzymać armię amerykańską jak najdalej od stolicy Rosji.

Zgodnie z zasadami przyjętymi przez polityków NATO, ·członkiem NATO nie może zostać państwo w stanie wojny, ponieważ to by oznaczało konieczność bezpośredniego zaangażowania się NATO w wojnę.

Putinowi nie chodzi i to, aby wymordować naród ukraiński, aby dokonać całkowitego podboju

Ukrainy aż do granicy z Polską, aby odtworzyć układ warszawski, aby odbudować imperium rosyjskie w dawnych granicach aż do połowy Niemiec, aby dokonać inwazji na Europę zachodnią, aby użyć bomby atomowej, itd., jak to przedstawiają media sił ciemności w Polsce, w unii europejskie, w USA. Putinowi chodzi tylko o to, aby Ukraina, przy obecnym stosunku sił pomiędzy dwoma imperiami, ·była neutralna, czyli nie należała do imperium USA, ani do imperium Rosja. Aby była pasem ziemi·, niczyjej”, aby była buforem pomiędzy imperium USA a imperium rosyjskim od zachodniej strony imperium rosyjskiego.

Politycy sił ciemności zachodu będą nieustannie prowokować Putina i będą dążyć do eskalacji

zbrojnej tego konfliktu, ponieważ ich celem jest ekspansja imperium USA dalej na wschód Europy.

Dlatego Putin będzie destabilizował sytuację w Ukrainie tak długo, aż politycy sił ciemności z

zachodu zgodzą się na neutralność Ukrainy.

 

Wtedy Putin nie będzie już czuł się zagrożony (zagrożenie - anty uczucie pochodzące z umysłu), a poczuje się bezpieczny (bezpieczeństwo – uczucie pochodzące z duszy). Wtedy wycofa swoje wojska z terytorium Ukrainy. Faktyczny zakres działań zbrojnych jest znacznie mniejszy niż to przedstawiają media sił ciemności w Polsce. Media sił ciemności w Polsce pokazują widzom telewizyjnym niektóre filmy nakręcone dużo wcześnie, czyli przed rozpoczęciem wojny na Ukrainie i gdzie indziej, ale twierdzą, że to się dzieje teraz na Ukrainie.

Media sił ciemności w Polsce wyolbrzymiają działania wojskowe, aby polscy niewolnicy - widzowie bardziej bali się. Tak samo było z fałszywą pandemią. Media sił ciemności w Polsce nie zajmują się informowaniem o tym, co rzeczywiście dzieje się w Ukrainie. O wielu bardzo ważnych wydarzeniach nie informują. Stosują propagandę sukcesu na rzecz armii ukraińskiej oraz dezinformację polskich niewolników - widzów stacji telewizyjnych. Propagandyści mediów sił ciemności w Polsce nie przestrzegają tej zasady dziennikarskiej, ponieważ są propagandystami, a nie dziennikarzami. Oceniają, wartościują, używaj bardzo drastycznych określeń osób i zdarzeń, czyli, grają na emocjach widzów”, czyli celowo prowokują, wywołują u widzów strach.

Rzetelne dziennikarstwo polega na informowaniu o zdarzeniach, o faktach bez komentowania, aby widz myślał samodzielnie, aby wyciągał samodzielnie wnioski.

 

✒ Zagrożenia dla Polski

Terytorium Polski ma być centralnym miejscem przeładunkowym uzbrojenia z USA i z innych krajów NATO przekazywanego na Ukrainę.

Jak zareaguje Putin na wiadomość, że terytorium Polski ma być lub już jest centralnym miejscem

przeładunkowym uzbrojenia z USA i z innych krajów NATO przekazywanego na Ukrainę?

Czy to nie jest wciąganie słowiańskiego narodu polskiego w dotychczasowy konflikt zbrojny tylko

dwóch narodów słowiańskich, czyli Rosjan i Ukraińców?

Czy dostarczanie broni na Ukrainę, to droga do eskalacji tej wojny, czy to droga do pokoju?

 

✒ Podsumowanie

Człowiek jest istotą emocjonalną.

Życie, to proces doświadczania i wyrażania emocji.

Życie, to proces przemiany, przekształcania, ·transformacji energii strachu w energię miłości.

Życie, to proces uwalniania się od iluzji powstałych z energii strachu w umyśle (w ego).

Zagrożenie - anty uczucie pochodzące z umysłu. Bezpieczeństwo – uczucie pochodzące z duszy.

Dusza, czyli kula światła, kula energii miłości, ·cząstka Boga, jedna z wielu postaci Boga, wcieliła

się w ciało materialne, aby doświadczać i wyrażać emocje.

Dla duszy nie ma innego sensu istnienia. Dusza rozwijając się duchowo, czyli rozwijając się

emocjonalnie, tylko doświadcza i wyraża emocje.

Człowiek mówiąc cokolwiek, robiąc cokolwiek, ·decydując w jakiejkolwiek sprawie doświadcza i

wyraża emocje.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania