cenzura

...l

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (68)

  • JamCi 03.06.2021
    Hahaha obśmiałam się jak norka :-)
  • befana_di_campi 03.06.2021
    Ja też :-D :-D :-D
  • A z czego tak się uśmiałaś norko? Przecież to dno
  • befana_di_campi 03.06.2021
    nagarnuszkusiostry Jedni się śmieją "do sera", inni - jak zobaczą "dno" :-D :-D :-D
  • JamCi 03.06.2021
    nagarnuszkusiostry z zabawy słowami i sporego dystansu do siebie.
  • Piotrek P. 1988 03.06.2021
    He he he, wesoły tekst XD! Naprawdę oryginalny & cool! 5, pozdrawiam :-)
  • kigja 03.06.2021
    To mwcale nie jest dno.
    Dnem jest posiadanie milion kont i zgrywanie wielce święty duet.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    Tjjjaaa??? Imio-kigjo??? Vel "kurkumo", "AlaOloUlu" etc. etc.???
  • kigja 03.06.2021
    Nie znam kurkumy. To nie ja.
    Moje są: AlaOlaUla, Imia, ais, kigja, Aisak i przez ułamek dnia Ripley.
    A twoje?
    Nieskończona ilość.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja Moje na "opowi" tylko befana [zob. wizytówka] i żadne inne.
  • kigja 03.06.2021
    befana_di_campi

    Na opowi: Aisak-nieaktytwne, Ripley-nieaktywne, AlaOlaUla-nieaktywne, kigja-aktywne.
    Kaniec filma.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja Za to w grzmoceniu pał to jak najbardziej aktywne. Super :p
  • kigja 03.06.2021
    befana_di_campi

    Te nicki sa nieaktywne, bo są zbanowane, więc twój tok myślenia to niewypał.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja "Wypał, wypał..."
  • kigja 03.06.2021
    befana_di_campi

    Idź już, bo bredzisz.
  • pansowa 03.06.2021
    kigja Przeżywa ropucha jak zapomnianą menopauzę :)))
  • kigja 03.06.2021
    pansowa,

    Nie wiem, co przeżywa, ale męczy mnie i wolałabym sie pozbyć cię żaru. Pomożesz? Włączysz się we konwersacyję i przegadasz Anielcię?
    xd
  • kigja 03.06.2021
    wolałabym sie pozbyć żaru - bez cię.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    pansowa Ropucha, pożyteczne stworzenie i jeszcze zapowiada podczas suszy deszcz; popilnuj swojej andropauzy i "prostoty" :-D
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja "Anielcią" to ty swojej, podrutowanej akrylem, szczerbatej buzi nie wycieraj; od tego są bowiem twoje archaiczne papierowe serwetki "sdiełano w ZSRR". I w razie czego: pamiętaj! Za hejterstwo można prywatnie beknąć. Zwłaszcza za to, kiedy trochę inaczej myślących stawia się przed "plutonem egzekucyjnym", a później każe im "gnić w piekle"!
    "pansowa" nie musi mnie przegadywać; z takimi to na jak najbardziej bezpieczną odległość...
  • pansowa 03.06.2021
    kigja Szkoda się brudzić,
    Oślizłe i głupie i zużyte toto jak Massalina po maratonie.
    Ktoś dmuchnął przez słomkę i palma odbiła.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    pansowa Słusznie, po co upapranemu się brudzić?
  • pansowa 03.06.2021
    befana_di_campi Podobno mnie omijasz?
    Ja nie piszę do ciebie.
  • kigja 03.06.2021
    befana_di_campi

    Po co mnie zaczepiasz, a później straszysz Łagrem?
    Masz schizy, to nie moja wina przecież, że taka jesteś!

    Zrób nam dobrze i spier....
    niczaj ???
  • befana_di_campi 03.06.2021
    pansowa Do mnie nie, ale o mnie, tak. Z szaflikiem pomyj w brudnej garści,. Pardon: rączkograbuli.
  • kigja 03.06.2021
    pansowa

    Niektórzy tak mają.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja Sama [...] i kwiczy. Podesłać link?
  • pansowa 03.06.2021
    befana_di_campi No to spadaj.
    Pisać sobie mogę o kim chcę, ale do ciebie się nie zwracam, to zrób sobie kompres ze swoich ziół i sie odstosunkuj.
  • kigja 03.06.2021
    befana_di_campi

    23:14 BOŻE CIAŁO...
    Co robi święta, nietknięta?
    Robi awanturę...

    Gucio mnie obchodzi. Odczep się!
    Wstrętna awanturnico!
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja "Dewianci po dobrej zmianie" /3/ i przypis odautorski:

    "Napisałam ów tekst w połowie sierpnia'20, jako odpowiedź na homofobistyczne treści innej użytkowniczki-ścierwa na poezja.org (chyba dostałam bana wtedy)

    Wstawiam, bo LUDZIE MUSZĄ WIEDZIEĆ, JAK KRZYWDZĄ INNYCH LUDZI.

    Jeśli nie możesz kochać, to bądź przynajmniej neutralny, choć Jezus chrześcijanom nakazał miłowanie każdego człowieka."

    Uwaga: "ścierwa"! Tak pisze ta, co nie krzywdzi innych ludzi???
  • befana_di_campi 03.06.2021
    pansowa Nie twój porąbany interes, co mam sobie zrobić.
  • pansowa 03.06.2021
    befana_di_campi Na razie męczysz dupę ludziom.
    I to jest jedyna rzecz, która ci wychodzi.
  • befana_di_campi 03.06.2021
    pansowa Nie wiem jak się komu męczy cztery litery :p Kiedy cię wypuszczą stamtąd, skąd mają wypuścić, to wtedy zwrócę się do ciebie o korepetycje ;-) "Pieniążków" nigdy nie jest dla ciebie dość ;-)
  • kigja 03.06.2021
    befana_di_campi,

    Nie szkoda ci czasu, który mogłabyś wykorzystać w inny sposób?
    Naprawdę chcesz północy spędzić na pyskówach?

    Mnie jest cholernie szkoda czasu. Serio.
    Napisałam, co o tobie myślę i wystarczy. Jeśli tobie jest za mało i szukasz wrażeń, to może przejdź się nocą przez mordobójcze dzielnice miasta i sobie użyj do woili. Mnie się nie chce z tobą szarpać, Aniela.

    Adijos gódbajos.
  • pansowa 03.06.2021
    befana_di_campi Pośmierdzisz i przestaniesz jak nie będziesz karmiona.
    Zawijamy kigja :)
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja Nie jestem dla ciebie żadną "Anielą"... prochówko!
  • kigja 03.06.2021
    Aniela BÓG patrzy...
  • befana_di_campi 03.06.2021
    pansowa Mam wyczulony węch, dlatego nie mogę brzydko pachnieć. Ale akurat ten odór zawiewa od ciebie i zganiasz na innych. Sam sobie narobił do zapiętka i teraz wrzeszczy, że "ktoś tu śmierdzi"!
  • befana_di_campi 03.06.2021
    kigja Ateistka mówi o Bogu??? No, no... Cudaczności kochającej wszystkich, z wyjątkiem tych wierzących, których z upodobaniem stawiałaby przed plutonem...
    No chyba, że "kigja-Imia" tak tych skazańców kocha, że pragnie ich prooościutko oraz ciupasem wysłać do Nieba.
    Męczennica, bidusia Ulka-Olka-Alusia, nie chce się szarpać. Zmęczyła się, kobiecinka, spociła, więc poszarpawszy uprzednio, kogo miała poszarpać, płakusia w przepoconą koszulinę facia od sów pójdziek ;-)
    Zatem: by, by... I do rana :-D
  • kigja 03.06.2021
    Jestem ateistką i nie lubię ludzi. Zwłaszcza takich, jak ty, Anielciu, takich, jak ty...
    Jeśli ciebie dziwi fakt, że ateistka mówi o bogu, to znaczy, że nic nie wiesz o ateistach.
    Zamiast szarpać się z tobą, lub kimkolwiek innym, wolałabym napisać opowiadanie, albo pojść do łóżka z miłym obywatelem świata.

    Smutne noce biednej Anielci...
  • pansowa 03.06.2021
    kigja Zdechnie niekarmiona.
    Idź na pitolo.
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja Nie chowaj się za anonimowość, niepoukładana kobieto! Nie jestem dla ciebie "Anielcią" bazarowa "damo" z rozkojarzoną jaźnią. Nie martw się również o moje "noce", tylko popilnuj swoich. Mnie twoje garnki i skotłowane wyrko nie obchodzą...
    Zauważyłam nie od dziś: jeżeli ktoś już nie ma argumentu, to zaczyna zaglądać temu drugiemu gdzie tylko się da. Wpierw do kibla, później do każdej dziury w jego mieszkaniu, nie mówiąc o naturalnych dziurach w ciele tegoż poniżanego.
    Tego rodzaju osobniki nie są nawet godne tego, aby je nazywać "kreaturami".
    Jak szkoda ci czasu na... to dlaczego przyssałaś się jak kleszcz, mentalna boreliozo?
  • befana_di_campi 04.06.2021
    pansowa Nie martw się. Pilnuj swego truchła.
  • kigja 04.06.2021
    pansowa

    Optymista :(
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja Ateistka, "waryjatko smętna" była moją najlepszą przyjaciółką. Z pochodzenia Żydówką.
  • kigja 04.06.2021
    Ależ Anielciu!
    To pomówienia!

    Nie przysysam się do czegoś po terminie przydatności ???
  • kigja 04.06.2021
    Anielciu ???
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja "Anielciu" mów do swojej psiny, jkobiecinko!
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja Prawda, trudno to czynić wyłącznie opadającymi dziąsłami; no ewentualnie pieńkami ;-)
  • pansowa 04.06.2021
    kigja Bo piszesz i dajesz tym sposobem świni pomyje do koryta.
  • befana_di_campi 04.06.2021
    pansowa A ty je z udawolstwem chłepczesz, przeżarty prosiaku :-D :-D :-D
    Oj łakomczuszek, łakomczuszek jeden ;-)
  • kigja 04.06.2021
    pansowa,
    Oj, bo taki miałam przez chwile plkan, żeby ją zmęczyć, ale Anielcia twarda sztuka, pisze i pisze i pisać by mogła do usiusianej śmierci...
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja A ruska "Imia" vel "Usia-Alusia-Olusia" jak ten skorodowany czołg; z Breżniewem na lufie :-)
  • kigja 04.06.2021
    Anielcia!
    A pójdziesz ty spać w nogach w końcu?!
    xd
  • pansowa 04.06.2021
    kigja Czas jej się zbliża to walczy o ochłapy zainteresowania.
  • kigja 04.06.2021
    pansowa

    No i dlatego żal mi jej. Nie cierpię babsztyla, ale żal mi i co mam, kuźwa zrobić?
  • befana_di_campi 04.06.2021
    pansowa Przede mną wieczność, smętne truchło, na którą czekam z wielką tęsknotą. W przeciwieństwie do ciebie. A i tutaj mam pełne ręce różnorodnej roboty ;-)
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja Ten żal włóż sobie, Alusiu-Olusiu-Usiu głęboko. Mniej więcej tam, gdzie różne tobie podobne pańcie szmuglowały złoto w tzw. pociągach przyjaźni.
    Łaski bez, Imio-Wymio ;-)
  • kigja 04.06.2021
    Anielciu,

    Nie mam wymion. Nie przezywaj mnie ?
    bo stanę się niemiła i ci dokopię ?
    Idę pisać opowiadanie, a ty pisz dalej do mnie listy nie-MIŁOSNE
    Poczytam se kiedyś ?
  • befana_di_campi 04.06.2021
    kigja Dokopie? Dokopie?? Dokopie??? Ludzie, trzymajta, bo się rozpadnę i dopiero ta o mentalności esesmanki będzie miała radochę :-D :-D :-D
    Pisz, pisz; szczególnie o tych twoich "ścierwach"!
    To znaczy, że ten twój "miły obywatel świata" nie chce spędzić z tobą reszty nocy?
    Natomiast rzeczowniki "imia", "wymia" w gramatyce rosyjskiej stanowią jakiś wyjątek przy odmianie, a przy okazji dziwnie się rymują; w babskim slangu - tobie tożsamego towarzystwa - tak mówią kobiety o piersiach swoich rywalek. Wyczytałam w jednej z internetowych kafeterii.
    To tylko celem wyjaśnienia ;-)
    "Podła starucha" :p - skromna befana_di_campi :-) kończy [chwilowo] ów mało ciekawy dyskurs, życząc dobrej, spokojnej nocy oraz pięknego jutrzejszego dnia ;-)
  • poco 05.06.2021
    kigja
    babsztyla?
    ojojoj! czy to słowo aby REGULAMINA nie łamie?
    zgłoś to do artbuka
    niech regulamin
    przeszuka
    i odpowie zgrabnie
    czy tak pisać ładnie
    ojojoj!
  • Dekaos Dondi 03.06.2021
    Poco↔Fajny tekst o rymach, na humorze mu nie zbywa, więc pisać trza i zabawa trwa:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • inspekcjapracy 04.06.2021
    Cenzura, a komenty wiszą. Nie siej propagandy
  • poco 04.06.2021
    inspektor nie masz pojencia o czem piszesz
  • JamCi 04.06.2021
    Też mi kiedyś czegoś mod nie przepuścił, bo nie spełniało warunków chociaż było zupełnie niewinne. Mówi się trudno i leci się dalej a nie zarzuca focha. To napisz to samo tylko inaczej, żeby spełniało warunki i już :-)
    A podobno kobiety są humorzaste. :-)
  • poco 04.06.2021
    ja tam wole rzucic FOCHA
    jak mnie prezes tu nie koha
    i jusz nic tu nie napisze
    uslyszycie jeno cisze

    O!
  • JamCi 04.06.2021
    Jak kcesz.
  • poco 04.06.2021
    albo co zapisze
    o

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania