...

...

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (79)

  • luna-tyczka dwa lata temu
    Tak się zastanawiam, kto kogo uczy że miłość jest niemoralna. ?

    Tekst bardzo zaangażowany, bardzo dramatyczny i pełen emocji. Emocji też negatywnych w stosunku do tych, którzy mają odmienne poglądy polityczne.

    Nie lubię ani takiego pisania, ani tak agresywnego wyrażania poglądów, ot choćby nazywania wiadomej osoby przebierańcem na teatralnej scenie.

    Ale może ktoś lubi, taki świat.

    ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Dorota, ty zawsze wyczujesz pismo nosem.... i biegniesz wtedy do mnie, no cóż, to chyba miłość...?
  • Grain dwa lata temu
    Znieważany kra i naród i głos /głosy/, żeby nie nazwac podłości podłością – prawie jak papież Franciszek w absurdach..
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, o co tobie znowu chodzi?
  • Grain dwa lata temu
    MartynaM o wybielanie sk...w - nazywanie tego polityką. Nic do autorki. Wręcz odwrotnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, to dobrze. ?
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Warto pielęgnować tożsamość narodową, ale dobrze mieć dystans i nie popadać w skrajności przy tym.
  • MartynaM dwa lata temu
    A gdzie tu skrajność?
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Nie napisałem że tu jest skrajność. to dosyć wyważony tekst.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, też tak myślę i nie wiem czemu Dorotę uaktywnil...
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej!
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Niektórzy mają problem z tym świętem.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    A ja 11 listopada lubię tak samo jak 1 maja święto.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, pewnie że tak.
    A wiesz, Dorota chyba pomyślała, że pisząc o przebierańcach mam na myśli opozycję, a ja o czasach komuny i tamtej uzurpatorskiej władzy.
    Mogła grzecznie zapytać, prawda?

    No, niektórzy mają problem, zupełnie nie wiem dlaczego.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Polaryzacja społeczeństwa poszła za daleko.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Jedno szczęście że mamy ruskich, to się zaczynamy jednoczyć przeciwko nim.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Najgorszy Polak lepszy niż najlepszy rusek.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, czytałam dzisiaj, że Japonia szykuje się na Chiny. Z tego to jak nic III wojna.
    Jakieś oglupienie dopadło ludzi, no fakt dawno wojny nie było...

    Sowietów nie cierpię. Może przez bedtialstwa ktorych się dopuszczali i dopuszczają. Są jak dzicz, co widać na Ukrainie.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Możliwe że Ukraina jest początkiem bitwy o Taiwan.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    U mnie na Pomorzu, dobrze zostały zapamiętane zbrodnie ruskich po wojnie.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Szczególnie gwałty i złodziejstwo.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ale myślisz, że wojna między Japonią a Chinami może dojść do skutku?

    Na lubelszczyźnie też...
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM MIędzy Japonią i Chinami nigdy, ale między Chinami USA+Japonia bardzo możliwe.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Póki co specjaliści twierdzą że USA straci 3 lotniskowce, ale Taiwan obroni
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Japończycy mają chrapkę na Kuryle, co im Stalin zabrał.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Latem było głośno
    https://wiadomosci.wp.pl/rosjanie-zdenerwowani-japonia-bedzie-awantura-o-kuryle-6787446601136672a
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    W osłabionej wojną na Ukrainie Rosji, Japonia widzi szansę na odbicie tych wysp.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, wszystko zatem może być.
    Rosjanie wycofują się niby z z Ukrainy, ale oni pewnie coś szykują. Jak myślisz?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Łukaszenkow Japonia nie ma armii - formalnie. Konstytucja zakazuje jej atakowania innych sąsiadów. Są pod faktyczną okupacją amerykańską. Ameryka nie zezwoli jej na zaatakowanie Rosji. Gdyby tak się stało, Chińczycy wykorzystaliby sytuację i przejęliby Tajwan.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Abbie Faria Ale jeśli Chińczycy zaatakują Taiwan, to cały region się zdestabilizuje.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Gdyby Rosjanie mieli pomysł na wyjście z twarzą z tej wojny to już by ją zakończyli ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, trochę obawiam się jakiejś broni atomej albo biologicznej.
    Bo dlaczego wszystkich wycofują, znaczy swoich?
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Pozorują sytuacje, żeby mieć lepszą pozycję w negocjacjach z Amerykanosami?
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Robią szach królowi, chociaż wiedzą że stracą figurę.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Putin jest mistrzem jazdy na ostrzu noża!
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Tzn. był do czasu II wojny Ukraińskiej.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, om już przegral. Wizerunkowo całkowicie.
    Gdyby zajął Ukrainę w trzy dni, jak planował, to nadal by był guru i wielkim przyjacielem Niemiec.
  • MartynaM dwa lata temu
    on*
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Tak, Niemcy by mu blietzkrieg wybaczyli. Gdyby nie Polacy jak zwykle ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, no przecież Krym gładko przeszedł i tak miało być z resztą... no wściekły na nas.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    I teraz wychodzi na to że Polska będzie gwarantem bezpieczeństwa państw Bałtyckich i wschodniej flanki Nato. Lokalne mocarstwo militarne, przynajmniej tak to teraz rysują.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Niemcy schodzą na drugi plan dla Amerykanów.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenkow, na razie się zbroimy i to jest właściwe, biorąc pod uwagę nasze położenie geograficzne.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    MartynaM Jedyna sensowna droga z Moskwy do Berlina, Paryża itd, zawsze leci przez równinę Polską.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Tym bardziej że Rosja największą potęgą jest w siłach lądowych.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Zagrywka Kaczyńskiego, cicha rezygnacja z reparacji wojennych od Niemiec, jeśli ci dozbroją Ukraińców, to było niezłe zagranie, nawet Tusk był wtedy z nim zgodny.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM nie mam problemu i proszę mnie nie obgadywac. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów.
  • MartynaM dwa lata temu
    Dorotka, wlazłas tu z partyzanta, czaisz się ciągle żeby mi dokopać i jeszcze jakieś roszczenia?
    Na ósmym już wykończyłaś portal, że szukasz przyczółku?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów. Nie odpowiadam za Twoje lęki, manie prześladowcze i sposób widzenia świata i nie życzę sobie epitetów pod moim adresem. Portal jest dla wszystkich i mam prawo tu publikować, jak każdy inny użytkownik. Chyba już odbyłaś tu trochę awantur, nie szukaj ich u mnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jakich epitetów, Dorotka, bo chyba o czymś nie wiem?
    A publikuj, publikuj... na zdrowie! Chociaż nie powiem, że mnie to nie śmieszy... z takich salonów... no, no...?
  • Grain dwa lata temu
    Tęgie głowy.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Luźne dywagacje.
  • MKP dwa lata temu
    Tak przeleciałem te rozważania wojenno apokaliptyczny i fakt: jest gorąco na świecie, ale nie sądzę żeby ktokolwiek użył broni atomowej. Nikt tego nie chce i nikomu to się nie opłaca.

    Konwencjonalna wojna pomiędzy nowoczesnymi panstwami to już nie na te czasy, co pokazuje rosja, która dławi się na Ukrainie.

    Jest za dużo zależności ekonomicznych i technologicznych, żeby się od nich łatwo odciąć.

    Myślę że to powstrzymuje Chiny przed inwazja na Tajwan.

    Taki komentarzyk z mojej strony ?
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Tak, ale jeśli ktoś nie wytrzyma presji tej rozgrywki politycznej o nowy światowy ład, to wybuchnie nam III wojna światowa.
  • MKP dwa lata temu
    Podczas zimnej wojny było jeszcze gorzej, ale jakoś się udało.
    Miejmy nadzieję że teraz też tak będzie.
  • Łukaszenkow dwa lata temu
    Wtedy nie było tak silnych Chin jak dziś.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Super. Idealne na Święto niepodległości
    5
  • MartynaM dwa lata temu
    Dziękuję Józefie ?
  • Wrotycz dwa lata temu
    "ciągle leżała pod nogami w zagranicznych

    butach

    często do zaniku kropki

    w życiorysie "

    W niewoli będąc, Polska leżała w zagranicznych butach, Martyno? :) Niezgrabność składniowa uderza po oczach. Popraw.
    No i nie leżała ciągle, sprzeciw, bo mamy fantastyczne okresy naszej suwerenności w historii.
    Całe szczęście, że kropki na jej istnieniu nigdy nie postawiono.

    Ładnie wersy płyną pod koniec. A możesz zdradzić... kto i gdzie teraz uczy, że patriotyzm jest zły?
  • MartynaM dwa lata temu
    Sorry, Ewuś, ale nie tłumaczę, co autor ma na myśli, choćby dlatego żeby nie psuć obrazu czytelnikom. Co kto zobaczy, to jego...
    Dziękuję za komentarz, życzę zdrówka i miłego dnia.?
  • Noico1 dwa lata temu
    Ja też uważam, jak szanowna przedpiśczyni, że wiersz byłby super po wyrzuceniu pierwszej strofoidy, która zupełnie psuje odbiór.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nikt ciebie nie pyta o zdanie... jakbyś nie wiedzial.
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM miałem to napisać wcześniej, ale Wrotuś to mimo wszystkko autorytet w tym zakresie i powiedziała to, czego nie wyraziłem wcześniej. A pod wierszem w kulturalny sposób ma prawo się każdy wypowiedzieć, bez pytania o niczyje pozwolenie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Aż żal, że nie wyraziłeś wcześniej... też byś robil za autorytet. Przegapileś życiową szansę...
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM nic straconego, nie dziękuj.
  • MartynaM dwa lata temu
    Bogumil, ależ oczywiście że zajaśniesz tu jak gwiazda, to tylko kwestia czasu... wygryziesz wszystkich z tej roli.
    Tak trzymaj!
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM zamiast się wyzłośliwiać, lepiej popraw wiersz, można to zrobić w bardzo prosty sposób.
  • MartynaM dwa lata temu
    Gdzie tu złośliwość? Ty idź lepiej i więcej jedynek mi postaw, będziesz miał zajęcie, zamiast tu tracić czas. Tu już zostawiłeś, co miałeś...?
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM żadnej oceny tutaj nie wstawiałem. Napisałem, że wiersz bardzo dobry, po wyrzuceniu, względnie przerobieniu pierwszej strofoidy. Daruj sobie insynuacje.
  • MartynaM dwa lata temu
    Bogumil, toż ja cię znam jak nikt.?

    Poprawię jeśli będę chciała i kiedy będę chciała.
    Czaisz?
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM to widocznie Ci się wydaje, że znasz. Oceny nie ode mnie. Raczej typuję Twoich ulubieńców.
  • MartynaM dwa lata temu
    Moich ulubieńców, a ja posiadam takowych?
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM nie do mnie należy ocena.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jaka ocena?
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM czyichś przytupasów.
  • MartynaM dwa lata temu
    Czyich? Nic nie rozumiem.
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM i tak niech pozostanie.
  • MartynaM dwa lata temu
    No nie, bo jeśli ja mam jakichś, to chciałabym wiedzieć, przynajmniej kim są ci samobójcy?
    Gadaj mi tu szybko!
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Uuuuu...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania