Abc

Abc

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Józef Kemilk 16.07.2021
    A może "... Trzy sprawy
    zawarte w słowach Bóg, honor, ojczyzna?" ?
  • Patriota 16.07.2021
    Generalnie to tak, ale mi się sylaby nie mieściły w wersie Józefie. Może coś pokombinuję, żeby to zmienić.

    Dzięki za koment. Pozdro.
  • I mamy kolejny przykład wojny Polsko-Polskiej. Ja jednak wolałbym jeden naród. Pozdrawiam bez oceny
  • Patriota 16.07.2021
    Ech, każdy by chciał Marku, ale zdrajcy, zaprzańcy to chyba już od osiemnastego wieku organiczna część naszego narodu. Jak tasiemiec uzbrojony. Po prostu mamy w sobie pasożyta, która sprowadza na kraj nieszczęścia i obcych. Zresztą Szwedów też jakichś szlachciura zachęcił do przypłynięcia.
  • Grain 16.07.2021
    a kto by nie chciał
  • pansowa 16.07.2021
    Patriota Rzeczywiście. Mamy takich.
    Teraz marzy im się autarkia. Równie szkodliwa, co głupia.
  • skandal 16.07.2021
    zgadzam się całkowicie. pierwszy do golenia episkopat. potem rząd, PIS, TVP. dla Patrioty też powinno się miejsce znaleźć
  • Patriota 16.07.2021
    Drogi skandalu, chyba nie do końca zrozumiałeś treść wiersza, ale cóż zdarza się. Pozdrawiam serdecznie i dzięki za koment.
  • Grain 16.07.2021
    a może tak kuźwa od początku, Miller, Kwaśniewski. Pawlak, Herr Tusk, Bredzisław, Kopacz- Smoleńska, co tak pędzisz jak z rozwolnieniem
  • skandal 16.07.2021
    Grain - nie zmieniaj tematu. oni już nie rządzą. Kaczora na zero plus całą kaczą bandę razem z epidiaskopem. tak rozumiem ten wybitny utwór i się z nim jak najbardziej zgadzam
  • SwanSong 16.07.2021
    Grain
    A może sam zgól łeb? Może ci warkoczyk go za ciasno oplata i stąd te głupota?
  • Grain 16.07.2021
    skandal po kolei ćwoki, po kolei
  • I zaczęło się to, czego się obawiałem. Miłego wzajemnego opluwania się chłopaki!
  • Grain 16.07.2021
    pewnie, wolałbym normalnie, na garści.
  • Patriota 16.07.2021
    Marku, spoko, nic się nie dzieje, pełna kultura.
  • Grain 16.07.2021
    Patriota Pan Markowi jak widać nie przeszkadza ogłupianie narodu.
  • SwanSong 16.07.2021
    Grain
    Takie w wydaniu pisu i tvp przeszkadza wielu.
  • Grain To co mi przeszkadza to moja prywatna sprawa.
  • Grain 16.07.2021
    Marek Adam Grabowski to jak ci wnuka zdeprawują przestanie być. Oczywiście, nie życzę tego nikomu.
  • Grain Dzięki że mi źle nie życzysz. ps. Nie mam jeszcze wnuków, ani nawet dzieci.
  • Grain 17.07.2021
    Marek Adam Grabowski, no tak, zatem jeszcze młody, zdolny. Tytuł naukowy, dobija się na salony kultury, nawet zostaje konsultantem przy jakimś projekcie, produkcji. Lepiej się nie wychylać, bo spuszczą w niebyt. Takie małe uwikłanie.
  • Grain człowieku, co ty wiesz o moim życiu?
  • Grain 17.07.2021
    Marek Adam Grabowski no, tak naprawdę, to mnie nie interesuje. Miłej soboty.
  • Grain Dzięki. Nawzajem.
  • Bożena Joanna 16.07.2021
    Polak przeciw Polakowi, a gdzie słowo Ojczyzna, zagubione w gonitwie po władzę i własne i interesy. My jesteśmy tylko małymi pionkami w tej grze przeciwko sobie. Nie napawa optymizmem. Jaka przyszłość!

    Pozdrowienia!
  • Patriota 17.07.2021
    Dzięki Bożenko. Zdrajcy zachęcają zagranicę do mieszania się w nasze sprawy i to jest straszne. Targowica taka sama jak w osiemnastym wieku.
  • SwanSong 17.07.2021
    Patriota
    Powiedział koleś, który nie wie, co popierany przez niego rząd ogłasza. Targowicą to tylko takich jak ty można nazwać, rozwalających Polskę w imię źle pojętego, wynaturzanego patriotyzmu.
  • Grain 17.07.2021
    SwanSong zmień protest song
    walnij się dzbanie
    po pustostanie.
  • SwanSong 17.07.2021
    Grain
    Idź sprzątać kuwetę księdzu na plebani, może ci na piwko odpali, to sobie pod krzaczkiem wypoczniesz :-)
  • kigja 17.07.2021
    Jak ja lubię poczytać miłą i przyjacielską konwersacje przy sobocie?

    ???
  • Patriota 17.07.2021
    Prawda, jak miło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania