Dwa oblicza, list nr 1

Witaj przyjacielu,

 

Nie możemy już rozmawiać w sposób jawny, piszę więc list, abyś się nie martwił i był ze wszystkim na bieżąco. Musimy przez jakiś czas komunikować się w ten sposób przez tych głupców, którzy po ostatniej naszej konwersacji okrzyknęli mnie szaleńcem! Wywieźli mnie do jakiejś kliniki, abym odpowiadał na bezsensowne pytania i rozwiązywał jakieś banalne testy. Oczywiście możesz być spokojny, nie powiedziałem im o Twoim istnieniu, jestem pewny, że zrobiliby Ci krzywdę. Oni wszyscy to głupcy, którzy podają się za mędrców i pozbywają się tego, czego ich ptasie móżdżki nie mogą pojąć. Działania, jakie podejmują, kierowane są strachem przed takimi jak my. Dwie piękne dusze zamknięte w jednym ciele to przecież coś wspaniałego! Ja i TY tworzymy niezwykły duet, który nie potrzebuje innych ludzi. Zrozumienie ich toku myślenia jest dla mnie niewykonalne, gdy rozmawiałem z Tobą, kiedy byłem mały, rozczulali się, jaką to mam wspaniałą wyobraźnię, a teraz chcą Cię zabić. Musimy coś wymyślić, aby tego uniknąć, czekam na odpowiedź z Twoją propozycją rozwiązania tego problemu.

 

Odpisz szybko i zostaw list za szafą.

 

Do następnego przyjacielu!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • TheRebelliousOne 19.12.2019
    Mam jakieś dziwne wrażenie, że to jest skierowane do jakiejś konkretnej osoby... albo przesadzam ;p Tak czy inaczej, jest 5 i pozdrowienia. A, i Wesołych Świąt! :)
  • AlaOlaUla 20.12.2019
    Nawet mi się podoba.
    Schizoidalne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania