***

0

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Iza Luis dwa lata temu
    Abel zabija Kaina i żyje z ciężarem poczucia winy.

    Przewrotność losu jest zaskakująca. Wydaje się nam, że w końcu wychodzimy na prostą, że zaczyna układać się zarówno w głowie, jak i w życiu, kiedy okazuje się, że jest przygotowany inny, niż myślimy, scenariusz.

    Czy nasze życie to tylko pstryk i pstryk? Życiorysy wielu znanych osób temu przeczą. Słyszymy głosy, że życie jest cudem, więc dlaczego jest tyle nieszczęśliwych ludzi? Nie dość, że świat dręczą wojny, to coraz częściej czytamy o wzroście samobójców.

    Przepraszam za chaos myśli, ale piszę pierwsze wrażenia po przeczytaniu.
    Poruszył mnie ten tekst.

    Czy bohater dostał to, na co zasłużył?
    Dobre opowiadanie, budzi szare komórki do refleksji.
    Czekam na inne opowiadania :)
  • Jotef dwa lata temu
    Myślę, że tak. Nasze życie to pstryk i pstryk, w tym sensie, że pierwszy włącza zegar, drugi go zatrzymuje, a co tam się dzieje w czasie, to już zależy od losu. Każdy dostaje inny los; niektórzy są piękni, zdrowi, inteligentni, mają w życiu szczęście i trafiają na odpowiednich ludzi, a inni – jak Marek – mają pod górkę i wątpią, czy jest sens się szarpać. Marek znalazł w życiu sens, a że umarł, cóż, przeznaczenie, każdy umrze, a Marek przynajmniej umarł szczęśliwy.
    Dzięki za komentarz. Cieszę się, że czytasz. Może jeszcze coś napiszę. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania