Dwulicowość Ludzka

W świecie powszechnego konsumbcjonizmu, ludzie coraz częściej tracą swoje prawdziwe oblicza. Niejednokrotnie zakładając maski, uczestniczą w tzw"wyscigu szczurów".

Rywalizują między sobą jak to na prawdziwych ssaków przystało.

Bardzo często uzurpują sobie prawo do narzucania swojej woli innym osobnikom. Bezustannie twierdząc ,że racja zawsze leży po ich stronie.

Tacy ludzie nie znoszą sprzeciwu, będąc w gronie przyjaciół , czy rodziny potrafią doskonale wtopić się w otoczenie.

Mówiąc bardzo często to co każdy chciałby usłyszeć.

Podświadomie, jednak myślą inaczej i obrzucają obelgami wszystko co znajduje się w zasięgu ich wzroku.

Nie mają kręgosłupa moralnego i paradoksalnie dobrze się z tym czują.

Nie potrafią dostrzec prawdziwego piękna w drugim człowieku.

Nawet bliskich poddają ciągłej analizie.

Ich zachowanie może być spowodowane , tym że mają oni zbyt wysokie mniemanie o sobie.

Stawiając siebie zawsze na piedestale, a pozostałych traktując jako podrzędny gatunek ludzki.

Nie potrafią zajrzeć wgłąb siebie i spojrzeć na swoje postępowanie z szerszej perspektywy.

Utracili oni , bowiem już bardzo dawno swoje wewnętrzne dziecko i poczucie empatii na rzecz ciągłego bycia w pozycji ataku na słabsze jednostki.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Kavita 01.01.2021
    Mega, idealnie obrazuje to o czym poniekąd wspomniałaś w swoim najnowszym tekście. Zgadzam się z tym w stu procentach - wydaje mi się, że każdy jest dwulicowy, nawet jakby zdawało się inaczej
  • laura123 01.01.2021
    Dlaczego zapis ''pod linijkę'', to zniechęca do czytania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania