dwunastnica

Już z kilka dni nadejdzie wiekopomna chwila: DWUNASTNICA! Dwunastnica, czyli dwunasta rocznica katastrofy smoleńskiej. Ups! Jakiej katastrofy? Zamachu! To był zamach! To był zamach! Najjaśniejszy Pan Jarosław wymlaskał właśnie, że wszystkie klocki się wreszcie ułożyły, prawda jest już tuż tuż. Już prawie doszedł nasz Najjaśniejszy Pan. On już właściwie wszystko wie, wszystko zrozumiał. Trzeba to jeszcze będzie udowodnić, z tym trudniej. Ale już odkurzanie Macierewicza trwa. Co nas czeka? W łupieżowym kurzu nadmuchiwanie balona głupoty helem? Pancernienie pancernej brzozy? Sztucznej mgły chłodny cień? Fabularyzowane dokumenty Stankiewicz o Janie Pospieszalskim przeprowadzającym wywiad z dobitym rannym? Bomba termobaryczna z podwójnym systemem wyciszania szumów dolby+ ? Magnetic Fields bez udziału J. M. Jarrea? Jakieś nowe ekshumacje? Ale kogo tu jeszcze wykopać? Wszyscy już wyjęci, obmacani, przebadani, przenicowani, obróceni na drugą stronę, zeskanowani i prześwietleni. Żaden trup się nie uchował. Łzy bliskich już się polały i przelały. A umarli wrócili do grobów. Chociaż... skoro można było raz wykopać, dlaczego nie zrobić tego jeszcze raz? W imię prawdy. W imię prawdy, która jest najwyższym dobrem i do której dochodzimy powoli. ("o Jezu jak powoli").

 

A przecież cały ten cyrk już prawie zdychał, tracił tlen przygnieciony ciężarem głupoty, bezlikiem urągających rozumowi, wewnętrznie sprzecznych i wykluczających się wzajemnie teorii spiskowych. Już nawet najtwardszy beton kruszył się pod tym nieznośnym ciężarem...

 

Na szczęście wybuchła wojna. Ta wojna dla Najjaśniejszego pana jest jak łyk wody dla spragnionego, jak łyk tlenu dla alpinisty na szczycie wielkiej góry, jak kromka chleba dla głodnego. Co za dar! Co za dar! Znowu można podratować słupki poparcia. Znowu śnić sny o potędze. Ach! Władza! Mieć władzę. Władzą być. Władzę mieć. Móc zgnoić każdego, kogo zapragnie się zgnoić. Bo przecież tylko po to władza potrzebna jest Najjaśniejszemu Panu. Żaden seks! Żadne pieniądze! Przekrzywiony krawat, marynarka jak wyciągnięta ze śmietnika. Brudne buty nie do pary. Pogarda dla szczoteczki do zębów i grzebienia. Pan Nasz w nosie ma (oprócz włosków) cały ten blichtr związany z posiadaniem władzy. Wyraźnie męczy go smutny fakt, że trzeba się trochę ogarnąć, żeby funkcjonować wśród ludzi. To nie dla niego. Liczy się tylko możliwość przypierdolenia każdemu komu można przypierdolić. Ponieważ, nadal mimo posiadania władzy, nie można przywalić wszystkim, którym by się chciało, poziom frustracji Najjaśniejszego Pana utrzymuje się niezmiennie na wysokim pułapie.

Czekają nas zatem jeszcze ciekawsze czasy (jeszcze ciekawsze, bo ciekawe już teraz mamy...).

Dyrekcja Cyrku w Budowie poczuła ciepły wiatr ze wschodu. To nic, że zapach jakby trupi. Porządek można wprowadzać nawet używając brudnej szmaty. Nawet ciężkiej od krwi.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (81)

  • MartynaM dwa lata temu
    I po co to sączenie jadu? Komu potrzebne takie wybuchy nienawiści?
    Okropny tekst. Zginęła w zamachu elita polskiego rządu z prezydentem i jego żoną na czele. Tylko idiota wierzy w wypadek itd. Świadczy o tym choćby odmowa zwrócenia wraku, nie mówiąc już o oddaniu przez Tuska dochodzenia Sowietom, nie wspominając radości Kopacz przy zwlokach.

    Wstydu za grosz nie masz, skandal, bo nie wierzę, że możesz być tak głupi, żeby wierzyć w sowiecką propagandę.
  • Patriota dwa lata temu
    Elektorat lewacki /po, sld, psl/ przecież składa się z idiotów, oni uwierzą we wszystko co im w tefałenie zaserwują. A tam już im szuflują całą prawdę, całą dobę, aż dudni.
  • skandal dwa lata temu
    laura123 8 miesięcy temu
    Ten rząd jest do dupy. Tutaj trzeba Putina, żeby rozprawił się ze zdrajcami własnej Ojczyzny i z tymi, którzy na nią plują. Taki jak on szybko by to załatwił. Kamieniołomy i po sprawie.
    Co wy, kuźwa, jeszcze w tej Polsce robicie, kiedy świat przed wami otworem? Kto wam tu karze siedzieć, zdrajcy? Pluć się zachciało? Na siebie napluj, za to gówno, które z gęby i z piór sypiesz.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    skandal Serio "kaRZe" napisała ta poprawiaczka innych?
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, a czego z tego komentarza nie zrozumiałeś, bo że czegoś nie rozumiesz, to widać, jednak konkrety poproszę.
  • 110101011 dwa lata temu
    *karzdemu wolno błądzić haha
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM co tu rozmieć? wszystko jasne. Twoje uznanie dla metod Putina jest teraz jeszcze bardziej groteskowe teraz, niż 8 miesięcy temu. Ty po prostu lubisz takich, co uznają, że warto (i można) trzymać innych krótko za pysk. czyli, krótko mówiąc, Ty sama lubisz być trzymana krótko za buzię. masz mózg wyprany przez pisowsko kościelną propagandę. jesteś rasistką, homofobką i nacjonalistką. co ciekawe - nie jesteś antysemitką (chyba) i antyszczepem (chyba). nie jesteś też fanatyczką religijną (aczkolwiek z ostrym jednak odchyłem w tym kierunku). z całej tej zgrai bogumiłograinowej jeszcze jakoś jesteś do strawienia. nie zadawaj się z nimi. to jest szkodliwe dla zdrowia. tak w ogóle - był zamach - okej - przyjmuje Twoją wersję. ale jak to przeprowadzono? hel? mgła? bomba? maskirowka? bo się dyrba pogubic mozna
  • skandal dwa lata temu
    błękitnypłomień to akurat pikuś, przy całej reszcie
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, Ty nawet nie zrozumiałeś w jakim kontekscie o tym napisałam. Nawet Tusk trzymał wszystkich za mordę i nie pozwalał na poniżanie władzy. Pamiętasz chyba los niepokornych dziennikarzy...
    Dzisiaj mamy legalnych zdrajcow, którzy "pracują" zarówno dla Niemiec jak i dla Sowietów i co z tym robi nasz rząd? Nic!
    Pozwala na szkalowanie Polski przez niby Polaków i to na arenie światowej, stąd i w kraju plują do woli.
    W żadnym innym kraju tego nie ma.
  • Noico dwa lata temu
    masz mózg wyprany przez pisowsko kościelną propagandę. jesteś rasistką, homofobką i nacjonalistką

    skandal a ty jesteś miłośnikiem zboczeńców i obrzygańców, obślizgłym zdrajcą własnego narodu, oszczercą i kłamcą. Dziękuję;)
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, jakiej reszcie?
  • MartynaM dwa lata temu
    Noico ja tych bzdur nawet nie biorę pod uwagę, bo to obraża logikę.
  • Noico dwa lata temu
    MartynaM najbardziej śmieszy o obrażanie Graina o fanatyzm religijny, skoro jak pamiętam sam kiedyś napisał, że jest ateistą. To już drugi głupek który strzela ślepakami i nie wie sam co wygaduje. Bo dla mnie osobiście byłby to komplement, bo oznaczałoby że jestem dobrym katolikiem. Ciekawe o co ten idiota oskarżyłby Jezusa, który 40 dni modlił się i pościł na pustyni. W tym przypadku fanatyzm to bardzo cienki zarzut, skoro Grain podobno jest fanatykiem:)))) Śmiechu warci POpaprańcy.
  • MartynaM dwa lata temu
    Noico, oglądałeś jak Sowieci mordowali w jakiejś wsi na Ukrainie? Trupy na ulicy... gwałty, strzały w tył glowy. To jest dramat.
    A to ze komuś coś się wydaje, niewiele mnie obchodzi.
  • Noico dwa lata temu
    MartynaM no, ale taki szczególny przypadek psychiatryczny mnie zainteresował. Ile trzeba mieć w sobie nienawiści, żeby tak jątrzyć. FAcio niewiele się różni od tych bezmyślnych sołdatów Putina.
  • MartynaM dwa lata temu
    Noico, daj spokój.
    Mnie to naprawdę nie obchodzi. Trzeba siebie chronić przed nienawiścią.
  • Noico dwa lata temu
    MartynaM masz rację, niech się topią we własnym jadzie:)
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM a jak tam zamach? jak się odbył ten zamach? jakieś szczegóły?
  • MartynaM dwa lata temu
    Putina zapytaj. Powtarzasz jego propagandę, więc najlepiej u źródła szukaj odpowiedzi.
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM ple ple ple
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM i nie zadawaj się z tymi oszołomami. To paskudne typy.
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, a Ty lepszy z tą nienawiścią do innych poglądów od Twoich? Gdzie tolerancja?
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM to o Panu Ziobro? Ale on jest w rządzie..
  • słone paluszki dwa lata temu
    laura123 8 miesięcy temu
    Ten rząd jest do dupy. Tutaj trzeba Putina(...)

    Putin czyta opowi?
  • 110101011 dwa lata temu
    Putin czyta wszystko, panie Skandal! Putin zna hasło: "nie czytasz - nie pójdę z tobą do łóżka" haha
  • słone paluszki dwa lata temu
    Opanuj się cyfryzak!
  • 110101011 dwa lata temu
    słone paluszki nie denerwujcie się Paluszki. Żartowałem przecież.
  • słone paluszki dwa lata temu
    110101011 ja też.
  • skandal dwa lata temu
    putin idolem oszołomstwa!!
  • zsrrknight dwa lata temu
    to w sumie dość fascynujące, że w wydarzenie, które w każdym normalnym kraju byłoby uważane za godne pamięci i szacunku, w Polsce zostało sprowadzone do nieśmiesznej, poniżającej godność ofiar i żyjących, parodii.
  • skandal dwa lata temu
    Polska dziwny kraj...
  • Tjeri dwa lata temu
    "Na szczęście wybuchła wojna. Ta wojna dla Najjaśniejszego pana jest jak łyk wody dla spragnionego, jak łyk tlenu dla alpinisty na szczycie wielkiej góry, jak kromka chleba dla głodnego."

    To niestety prawda. Straszna, ale prawda. Słupki na razie zabezpieczone, efekty gospodarczego nieudacznictwa zleją się ze skutkami wojny, a Duda ma w końcu z kim pogadać! W końcu ktoś go słucha, poważa! No i niepotrzebne już wybuchające parówki, eksperci wzbudzający śmiech już nawet nie wśród naukowców, ale po prostu wśród ludzi myślących... "Dowody" zbędne! (i nie ma co zawracać sobie nimi głowy, w odpowiednim czasie coś się wymyśli).
    Jak ślepej kurze ziarno...

    Katastrofa smoleńska to była straszna tragedia. I do cholery! Tam nie zginął tylko lepszy brat złego bliźniaka! Zginęli politycy (i nie tylko!) wszystkich opcji. To tragedia, ale nie zamach, choćby nie wiem jak go sobie Jarosław życzył.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri dokładnie.
  • Noico dwa lata temu
    Samolot rozpadł się w powietrzu. Być może podczas remontu w samarze poluzowała jakieś elementy, albo zamontowali małe zdalne ładunki we wrażliwych miejscach.
  • SwanSong dwa lata temu
    Proponuję, abyś zatrudnił się w komisji Macierewicza i zaprezentował to wszystko na modelu z parówek!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Styl niezbyt mi odpowiada, ale z przesłaniem zgadzam się. Jarek marzy o III wojnie światowej. Na szczęście Amerykanie nie dali się wmanewrować. Pozdrawiam bez oceny
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Masz rację. Każdy rozsądny człowiek wie, że przeprowadzone śledztwo w Rosji było przeprowadzone w sposób fachowy i bestronny, co potwierdza m. In. Wybijanie okien we wraku samolotu i jego umycie. Negowanie ustaleń rosyjskich jest bezgraniczną głupotą, która tak frustruję autora.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Chyba nadinterpretowałeś ten artykuł. Pozdrawiam
  • skandal dwa lata temu
    Śledztwo przeprowadzono w Polsce. Nie zauważyłeś?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    skandal Mówisz pewnie o raporcie Millera. Te śledztwo trochę przypominało sekcję zwłok bez zwłok. Co do śledztwa prokuratury wojskowej, to wciąż trwa i tak pewnie jeszcze potrwa. Właśnie zmarł prokurator nadzorujący to śledztwo. Trochę już ludzi umarło, co cokolwiek wiedziało o katastrofie smoleńskiej (możesz sobie poszukać). Oczywiście możesz wierzyć w raport Milleta i Anodiny, bo czemu nie. Niektórzy wierzą w latającego potwora spagetti i nic złego się nie dzieje. Wiara ma potężną moc, fakty jeszcze większą, ale w tym przypadku dostęp do dowodów (samolot, rozmowy telefoniczne między kontrolerami lotów) i świadków (raczej trudno przesłuchiwać rosyjskich wojskowych) jest utrudniony. Tym samym pozostają nam różne spekulacje i jedną z nich jest Raport Millera.
    Tak na marginesie tak wyśmiewana sztuczna mgła jest czymś normalnym w sadownictwie i chroni przed przymrozkami. Trochę wiedzy nigdy nie zaszkodzi.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski co nadinterpretowałem?
  • skandal dwa lata temu
    Józef Kemilk w sadownictwie jest też czymś zwyczajnym płaska ziemia.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    skandal Ano jest.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk ten artykuł nie jest o zachwycie nad badaniami nad katastrofą smoleńską czy próba całkowitego wybielania Rosjan. Tutaj mamy jedynie odrzeczenie teorii zamachu i nic więcej.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Marku, to takie wyszydzanie jednej z teorii. Gdyby były podstawy to ok, ona jest jednak tak samo wiarygodna jak i błąd pilotów połączony z polskim "jakoś to będzie"
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk oczywiście wyszydza, ale to nie znaczy iż chce wszystko inne gloryfikować. Co do samego "Smoleńska" myślę, że błędy były po wszystkich stronach. I Rosji i rządu Polskiego i kancelarii prezydenta. Natomiast same teorie nic nie wnoszą i tylko wprowadzają złą atmosferę. Inna sprawa, że mam tego tematu po dziurki w nosie i chciałbym o nim zapomnieć. Niestety mieszkam niemal przy pomniku smoleńskim.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Jestem bezstronna. Jednak uważam, że 10 kwietnia 2010, w upalną, kwietniową sobotę doszło do zamachu. To były moje pierwsze słowa do sis i tej myśli się trzymam, gdyż została we mnie mocno ukorzeniona.
  • Eytu dwa lata temu
    A Tytanic to też był zamach?
  • Eytu dwa lata temu
    PS. niedługo 110 rocznica zatonięcia.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Owszem zamach! Wszyscy wiedzą, że góry lodowe są wredne, zawzięte i za hóhó nie popuszczą. Nie wiedziałeś o tym?
  • Eytu dwa lata temu
    słone paluszki Teoria o zamachu jest ciekawa, ale prawda jest taka że na skutek braku widoczności i braku zawansowanego sprzętu do obsługi lotnisk, samolot walnął w ziemię z prędkością ponad 250 km /h i nie była to płyta lotniska tylko las.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Przekonaj Kaczyńskiego?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki Czy ktokolwiek kiedykolwiek Jarka do czegokolwiek przekonał?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Gdyby Jarka nikt do niczego nigdy nie przekonał, to mielibyśmy Trójcę Świętą Rządową. Jarek Prezydent. Jarek Premier. Jarek Wicepremier.
  • Tjeri dwa lata temu
    słone paluszki
    Tak właśnie mamy...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Nie jestem tego pewna, Tjęri.
    Jarosław jest starym, schorowanym człowiekiem, żyjącym od 10 do 10...
    Pewnie dostaje raporty, ale czy jest jeszcze w stanie (za)panować nad całym bałaganem?
    Myślę, że podwładni robią go w konika po całości.
    Dlatego starcy won!
    Oni sami już rządzą, a Jarosław pełni funkcję tamy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki Ale właśnie z tym jest problem. Niedołężny starzec decyduje o prawie wszystkim. Skończymy II RP na które z nawet ten rząd się powołuje.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Uważam, że już nie, ale nie będę prowadziła dyskusji na ten temat.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki Spoko.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Szkoda czasu na starców :]
  • Tjeri dwa lata temu
    słone paluszki
    Tak sobie myślę, że w wielu przypadkach masz rację, bo starość dla wielu oznacza regresję. Z drugiej strony, jak patrzę na niektóre "młode umysły" – których inaczej nazwać nie można jak kanaliami na dorobku... Nie będę wymieniać z nazwisk, ale jest trochę takich polityków. Miernych, nieuków, żołnierzy swoich panów, głupich i złych...
    Gdzieś by to trzeba wypośrodkować.
    Są starcy o przenikliwym do końca umyśle i są młodzi od urodzenia głupi... Trzeba chyba jednak oceniać indywidualnie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Konrad Adenauer został kanclerzem w wieku 75 lat.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Biden wydawał się uśpionym starcem i wydawało mi się, że Amerykanie mają wybór między dżumą a cholerą. Teraz jednak przebudził się a jego doświadczenie ma duże znaczenie. Mam wrażenie że z Trumpem u steru byłoby teraz dużo gorzej niż jest...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Tjęri, Dziennikarze uwielbiają wpadki JarosławaJarosław: a ​to sprawa z zegarkiem, a to z drzemką, a to z rozpiętym rozporkiem.
    Po tych maleńkich incydentach widzę Jarosława, jako nieporadnego starca...
  • Tjeri dwa lata temu
    słone paluszki jako nieporadnego, niesamodzielnego, nienawistnego, nie mającego kontaktu z rzeczywistością władcy totalnego...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Historia go rozliczy.
  • Tjeri dwa lata temu
    słone paluszki
    Mam taką nadzieję (choć zależy kto tę historię napisze), tyle że co rozwalanej Polsce po rozliczeniu...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Tjęri, Trzeba by zapytać tych, którzy zapatrzeni głosowali. U nas jak w Rosji. Niby jest źle, a jednak większość twierdzi, że jest wspaniale...
    Ino se baranka strzelić z tymi ludziami??
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki wystarczy obejrzeć TVP INFO.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri: " nieporadnego, niesamodzielnego, nienawistnego, nie mającego kontaktu z rzeczywistością władcy totalnego..." - Nic dodać nic ująć.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Ale wiesz, że Biden jest najgorzej ocenianym prezydentem w historii USA.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Nie dziwię się, wyglądał jak spleśniały ospały starzec marzący o drzemce... Ale myślę, że Trump byłby gorszym wyborem i sprowadziłby na świat dodatkowe niebezpieczeństwo. Woja zaś wydobyła (jakkolwiek głupio by to nie brzmiało) lepsze cechy z Bidena.
  • Tjeri dwa lata temu
    *wojna
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Trudno powiedzieć co by było gdyby był Trump. Myślę, że brew pozorom w obecnej sytuacji zachowałby się podobnie. W ogóle to, chociaż może to niektórych. jeśli chodzi o politykę zagraniczną to w pewnym sensie mamy kontynuacje.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Nie sprowadzałbym tego do kwestii wizerunku. Akurat imige miłego staruszka katolika jest lepszy niż trumpowe stary, ale jary. Chodzi o to, że nie radzi sobie w sprawach wewnętrznych. Po za tym wygrał dzięki głosom liberalnego centrum, ale ma swoim otoczeniu mnóstwo lewaków. Trudno pogodzić obydwie grupy.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Zapewne uprościłam. Ale i u Ciebie widzę pewne schematy w ocenie. Jak już czytam nagminnie nadużywane i powtarzane bez szacunku dla sensu słowo "lewak", to na całą wypowiedź patrzę z przymrużeniem oka. ? (tak piszę ogólnie, bo męczące są wszechobecne lewaki)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri Przeprasza, ale uważam, że takie zjawisko jak lewak występuje. Natomiast chodziło mi o problem w różnicach między frakcjami u demokratów. Inna sprawa, że republikanie są jeszcze bardziej podzieleni.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Rumaki też istnieją, ale czy każdy koń to rumak...
    Ale to tak na marginesie, nie warto o to kopii kruszyć. :)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Tjeri zdradzam się zarówno z pierwszym jak i z drugim zdaniem.
  • Ant dwa lata temu
    Jesteśmy coraz bliżej prawdy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania