...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • wicus 09.09.2020
    Piękny, klimatyczny wiersz! To pewnie, jak się czasem mówi: "całkiem odjechane" skojarzenie, alw czytając o "Przekroczeniu próg nadziei", pomyślałem o Janie Pawle II, jedna z jego książek, zresztą bardzo dla mnie ważna, nosi tytuł: "Przekroczyć próg nadziei", jak widać te słowa mogą mieć bardzo wiele znaczeń. Jedyny znak zapytania postawiłbym tu przy fragmencie: "gubię się (w) domysłach".
  • Bożena Joanna 09.09.2020
    Ta fraza w tytule książki Jana Pawła II ma inne znaczenie. W tym wierszu ogranicza się do zapytania, czy zrealizowały się moje marzenia, te na jawie i we śnie. Wszak o miłości mowa.
  • wicus 09.09.2020
    Bożena Joanna Rozumiem, oczywiście.
  • wicus 09.09.2020
    *"Przekroczeniu progu nadziei", oczywiście
  • Morus 09.09.2020
    Twojego przedostatniego wiersza chyba nie zdążyłem skomentować, wobec tego zatrzymam się nad bieżącym. Widzę, że robisz spore postępy Bożeno, ten bardzo mi się podoba, a miejscami jest rewelacyjny. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza strofa, a szczególnie jej dwa pierwsze wersy. Oczywiście całość mi się podoba.
  • Bożena Joanna 09.09.2020
    Przyjemnie czytać tak miły komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 10.09.2020
    Dylematy i brak odpowiedzi na wiele pytań. Życie jak sieć pajęcza, tylko sieć jest koronką utkaną idealnie i bez skazy. Życie natomiast gubi oczka i pruje się. Łatamy jak ten pająk przerwaną sieć, lecz nie zawsze udaje nam się ta cera.
    Piękne marzenia. Serdecznie pozdrawiam
  • Bożena Joanna 10.09.2020
    Fantastycznie podsumowałaś moje myśli. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania