DYPLOM

Dla Riggsa za wiersz - Perły rzucone przed wieprze i diamenty znalezione na śmietniku - ,,9 mm"

 

Za uczestnictwo i zdobycie pierwszego miejsca w 36 LBnR

 

Gratulujemy i życzymy wiele osiągnięć w tej dziedzinie.

 

Opowijczycy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Niemampojecia96 26.10.2017
    Dobry wiersz. Kontent z Twojego zwyciestwa.
  • Ja też kontent. Gratulacje!!!
  • Dekaos Dondi 27.10.2017
    Gratulacje ode mnie - też.
  • riggs 27.10.2017
    Pozwalam sobie tu wkleić moje słowa z forum, dziękując wszystkim za głosy - temat już podany.
    Musimy pomyśleć nad jakąś grafiką do tych dyplomów, żeby było bardziej poważnie :)))
    Wklejam:

    Dziękuję Wam bardzo. Jestem zaskoczony, ponieważ tekst w przesłaniu był bardzo mocny, ale mało liryczny i uważam, że moi rywale napisali lepsze teksty. Gubię się czasem w tym wszystkim, bo pokazujecie mi, że warto, i że chcecie czytać teksty, które trafiają w serca i budzą emocje - co jest całkowicie sprzeczne z poglądami ludzi, w których towarzystwie miałem zaszczyt przebywać kilka dni we wrześniu. Zwariować można będąć w światku przerośniętych ambicji i wydumanych form. Gdzieś ukłuło mnie, wróciło wspomnienie studiowania, ale nie sprzeniewierzyłem się i wolę pisać dla ludzi, a nie dla konkursów ( oprócz Opowi ).
    Kiedy niedawno zmusiłem mojego kolegę od piaskownicy do posłuchania jednego z moich wierszy ( a nienawidzi poezji od podstawówki - dwa razy kiblował ), powtarzam zmusiłem - powiedział : " Przeczytaj coś jeszcze". Obserwowałem jego reakcje, mimikę... To największa nagroda. I pierniczyć"liryczność".
    I najważniejsze, że tacy Poeci i Prozaicy - trafiający do serc, wzbudzający emocje i mający gdzieś zasady, konwenanse, regułki - są tu ze mną.
    Dziękuję.
    Zapraszam ( jak kiedyś ) do wspólnej zabawy - była "wojna" plus w obiektywie i podając następny temat proszę Pasję i Mirabelkę o podanie tematów dodatkowych. Mogą być sprzeczne - uczestnicy sobie wybiorą
  • Pasja 27.10.2017
    Riggs, a jak widzisz grafikę? Bo chyba nie wiem, jak można zmienić litery.
  • Adam T 27.10.2017
    Niech mi wolno będzie pogratulować wygranej ;))
    zdrawiamPo ;))
  • Pasja 27.10.2017
    Gratulacje!!!
  • Szudracz 27.10.2017
    Gratulacje!
  • Pan Buczybór 27.10.2017
    Eh, nie czytałem niby, ale w imieniu padołu opowijskiego składam gratulacje. No, czytnę może kiedyś, ale na słowo wierzę, że serio dobre. Gratki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania