DYPLOM

Dla Pasji

za zajęcie I miejsca w LBnR nr 49_ w sztucznym oku - akwarium

 

Gratulujemy i życzymy wszystkiego dobrego.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Gratulujemy
  • Justyska 30.05.2018
    Gratulacje Pasjo!!!
  • Canulas 30.05.2018
    Wielkie gratulacje dla Pasji - mojej faworytki, ale...

    Ogromne brawa i salut dla gościa BuczyBór - a, który ostatnim głosem wszystko diametralnie zmienił.
    Szacunek
  • Pan Buczybór 30.05.2018
    Ha, gratulacje wielkie Pasja
  • Ozar 30.05.2018
    Gratulacje!!!
  • Szudracz 30.05.2018
    Gratulacje! :)
  • Tina12 30.05.2018
    Gratulacje :)
  • Adam T 31.05.2018
    Wielkie brawa ;)
  • Gratulacje Pasjo :))
  • Pasja 31.05.2018
    dziękuję i zapraszam a Forum. Jest podany nowy temat.
  • Pasja 31.05.2018
    Dzień dobry. Oto nos temat 50 Bitwy.

    Temat główny: Ogień jest przelotnym, krótkotrwałym zjawiskiem, kwintesencją niestałości. Pojawia się nagle, napiera z impetem życia, wykonuje taniec głodu, podczas gdy wszystko wokół kurczy się i czernieje. Gdy już nie ma nic do pożarcia, znika i niczego nie pozostawia z wyjątkiem popiołów i resztek niezużytego paliwa – kawałków drewna, liści i papieru, nieczystych, by spłonąć, za mało cennych, by połączyć się z roztańczonym ogniem.
    ~ Dan Wells „Nie jestem seryjnym mordercą” ~


    Temat dodatkowy: Woda współpracuje z żywiołem ziemi, a walczy z ogniem i powietrzem. Znaki żywiołu wody to Rak, Skorpion i Ryby.
    Woda symbolizuje w astrologii to, czego nie widać gołym okiem czyli ludzką psychikę oraz duchowy wymiar naszej osobowości. Żywioł wody obrazuje emocje, zarówno te pozytywne jak miłość, jak i te negatywne jak nienawiść.

    Termin to 14 czerwca do północy.

    Zapraszam i życzę weny twórczej.
  • Pasja 31.05.2018
    nowy*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania