Dyplom

Dla Puszczyka

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 68 edycji LBnR.

Jego „ choinka na rynku” zdobyła największą ilość punktów i zajęła najwyższe miejsce na podium.

 

... białe opłatki chrzęszczą pod nogami

tu nikt nie połamie życzeń od samotnych z ulicy...

 

Gratulujemy.

Życzymy sukcesów oraz dobrej weny i oddajemy jemu przyjemność podjęcia tematu do następnej Bitwy.

Podziękowania dla Pana Buczybora i Dekaosa Dondi za II miejsce i Berkasa za III miejsce na podium.

Literkowa

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (84)

  • Gratulacje i czekamy na temat do następnej Bitwy
    PiN
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    A podobno jest więcej baobabów od małych książąt. No, nie widać :-/

    No, to ładne kwiatki.
    Wykosiły bratki babki xD

    ***

    GRATULUJĘ Puch zwycięstwa oraz
    pozostałym uczestnikom DeDuś, Bó i Berkas :))))

    I życzę kolejnych sukcesów?
  • Gratulacje!
  • Puchacz 26.12.2019
    No cóż, wygrałem boście są amatorzy i prostaki (jak to ładnie ujął nasz poeta drukowany).
    To jet też zapewne przyczyną, że nie uwzględniliście jego wybitnej twórczości w żaden sposób.
    Pierwszy raz też widziałem, aby w ogłoszeniu wyników dawać jedną gwiazdę, ale to się pewnie wiąże chrześcijańskim miłosierdziem i znana, a deklarowaną wszem i wobec sztuką pojednania:)
    O żadnej zawiści mowy by nie może!.
    Więc mimo że tak beznadziejni jesteście, dziękuję za głosy i zabawę.
    Ps Literkowa, to ja mam jakiś temat podać?
  • Misiu M 03.01.2020
    Wygrałeś Puchaczu bo głosowało na ciebie TWA ,a że wszyscy tutaj to amatorzy nie tylko w pisaniu literatury - najsprawiedliwsze byłoby głosowanie na teksty bez podanego autora do czasu ogłoszenia wyników. W ten sposób ludzie by głosowali na teksty a nie na autorów bo TWA na ogół głosuje tylko na ,,swoich,,.

    Ja na portalu gdzie pisało kilkadziesiąt osób dziennie i często były organizowane konkursy tematyczne - nie podawane były dane autorów,wiersze zamieszczał Admin a czasem i on rozstrzygał czołowe lokaty startowałem w kilku konkursach.
    Zdobyłem w ten sposób 2 razy I miejsce, raz II i raz III oraz jedno wyróżnienie.
  • Misiu M 03.01.2020
    zapomniałem dodać,że dostałem też prawdziwe dyplomy i nagrody książkowe a nie wirtualne
  • Puchacz 03.01.2020
    Misiu M No i jest. Rzut chorobowy się zaczął.
    A wygrałem dlatego, że jestem o niebo lepszy.
    A ty nie dostałeś nawet punktu. To świadczy najlepiej co potrafisz.Do tępego,grafomana nigdy i nic nie dotrze.
    Portale o jakich piszesz są i ja na nich jestem. Wygrywałem tam teksty roku, a ciebie tam nie ma.
    Nawet byś tam na główną stronę nie wszedł lichoto.
    Oto jest prawda, ale ty jesteś zwyczajnym socjopatą, do której żadna krytyka nie ma przystępu.
    Obraziłeś też innych. Jak zwykle, kiedy nie jest po twojej myśli.
  • Misiu M 03.01.2020
    Puchacz a skąd ty wiesz, o których portalach piszę ? przecież nie napisałem na których ?
    Na tych portalach ciebie nigdy nie było i nie będzie Puchaczu bo tam za takie ,, numery,, wylatuje się w ciągu 24 godzin i to bezpowrotnie i nawet nowe konto by ci nie pomogło.
    Ty natomiast wybierasz portale o słabym poziomie albo tam gdzie są twoi znajomki z 8 piętra i to oni głosują na twoje stare teksty .
    Moje natomiast oceniali także Admini -ludzie z dorobkiem i znani w środowisku literackim.
    I nie małpuj po mnie o socjopatii bo to ja pierwszy stwierdziłem u ciebie i to ty powinieneś się poddać psychoterapii- betti niedawno ci to dała do zrozumienia ale ty zawsze wiesz swoje i nikogo nie słuchasz.
    TWA to nie obraza to jest fakt nie do podważenia, na publixo też trzymałeś z TWA i prawie ci się udało wejść w ich łaski.
  • Puchacz 03.01.2020
    Misiu M Mam cię zwyczajnie w dupie.
    Ilość i długość elaboratów na mój temat świadczy doskonale jaki masz kompleks Mirka.
    Dochodzi jeszcze arę innych spraw, wszystko to pada na socjopatyczną glebę i ludzie mają ubaw z ciebie i twojego żenującego pisania.
    Idźże w końcu na te portale, gdzie tak cię cenią, bo tu sami amatorzy i TWA, które nawet jednym punktem nie docenili geniuszu.
    Wygrałem to z Buczem, czy Deka. Wygrałem z każdym, kto otrzymał jakieś punkty, bo dostał ich po prostu mniej.
    Ciebie zmiażdżono nie dając nawet jednego. Niech łysa pała to w końcu ogarnie realnie.
    I odpierdol się ode mnie w końcu. Spadaj tam, gdzie będziesz walił z dedykacjami bez odpowiedzi.
  • Misiu M 03.01.2020
    Puchacz a od kiedy TWA daje punkty nieswoim ?
    ciemna maso to ciebie w głębi duszy nie cierpią tylko żebyś nie bluzgał szepczą ci miłe słówka wyposzczony impotencie
    taki z ciebie ,, świetny facet,, a dziewczyny nie potrafisz utrzymać przy sobie
    każda odchodzi od ciebie draniu i psychopato
    bo ty nie umiesz kochać - kochasz tylko siebie
    wygrana na Opowi z amatorami i TWA -to g. a nie zwycięstwo
    ty dobrze o tym wiesz tylko nigdy się do tego nie przyznasz zaburzony człowieczku
  • Puchacz 03.01.2020
    Misiu M No i fajnie. A teraz spierdalaj na te portale.
  • Misiu M 03.01.2020
    Puchacz cały czas tam jestem a tobie niech gul skacze frajerze
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Jeśli twierdzisz, że nastąpiła pomyłka, bośmy z tyłka wyrwani na siłę, to oddaj Dyplom, zjedz snickersa i przestań gwiazdorzyć :-/
  • Dariusz 26.12.2019
    Masz kaca?
  • Puchacz 26.12.2019
    Dariusz Niepijący (chwilowo:)))
  • Puchacz 26.12.2019
    Oczywiście że oddaję go najlepszemu poecie portalu!
    Trza trochę pokory i samoświadomości mieć.
  • Dariusz 26.12.2019
    Puchacz to pytanie nie było do Ciebie tylko do Aisak
  • sensol 26.12.2019
    głupie pytanie. kto nie ma kaca w drugi dzień świąt?
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Spadaj!
  • Puchacz 26.12.2019
    Głupio łażą te wpisy.
    Czasami jak chcą, to się człowiek myli :)
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Spadaj było do Dariusza osła, który od wczoraj mnie zaczepia pytając, czy mam kaca.
    Chce mnie wkurzyć, żebym dostała amoku i żeby admin dał mi bana :-/

    Niech spada na bambus?
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Puch, wymyślaj temat lepiej, a nie się wałkonisz....
  • Berkas 26.12.2019
    Gratuluję zwycięstwa Puchaczu, Bucz i DD też super ;)
  • IgaIga 26.12.2019
    Grabulejszyn!:)))
  • Puchacz 26.12.2019
    Dziękulejszyn Państwu.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    20 zł i będziemy kwita?
  • Puchacz 26.12.2019
    Na flaszkie jakby Wiech napisał?
  • Dekaos Dondi 26.12.2019
    Puchaczu→Niech Twe ego wie, że Ci Gratulację ślę:)
  • Puchacz 26.12.2019
    Moje ego na pewno, ale jak moja satysfakcja została połechtana... łoj :)))
    Wiadomo dlaczego :)
    Dzięki Deka.
  • Pan Buczybór 26.12.2019
    gratulacje dla największego wieszcza Opowi :)
  • Puchacz 26.12.2019
    A co ja mogę wywieszczyć Bucz?
    becnie jestem w Hrubieszowie, a nie w Delfach :)
    Dzięki.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Właśnie, też nie przesadzałabym z pojęciem największego wieszcza...
  • Puchacz 26.12.2019
    Nie znasz się.
    Drukowany nie jestem, aby mi palma odbiła jak niektórym, to chociaż taka odrobina rekompensaty...
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Znam się.
  • Puchacz 26.12.2019
    AlaOlaUla Uhmmm... :)))
  • betti 26.12.2019
    A co jest złego w tym, że ludzie się drukują?
  • Puchacz 26.12.2019
    Nic, pod warunkiem, że nie robią tego grafomani.
    To największa dla nich krzywda bo popadają w megalomanię i zaczynają wierzyć naprawdę, że są świetni.
    To straszna krzywda dla słabeuszy i miernych charakterów.
  • betti 26.12.2019
    Teraz każdy może się drukować i nic na to nie poradzisz, pozostaje jedynie nie czytać, żeby nie psuć sobie humoru.
  • Puchacz 26.12.2019
    To nie do końca tak, Betti.
    Są różne stowarzyszenia, fundacje itp. które po prostu statutowo mają coś wydać, zorganizować itp.
    No więc wydadzą gdzieś w tłumie grafomana, a ten już żyje samoistnie snem wielkości.
    Właśnie dlatego nigdy nie przyjmie słowa krytyki.
  • betti 26.12.2019
    Mirek, wyluzuj, bo ten temat się przejadł. Jedynie Ciebie jeszcze kręci, co mnie dziwi.
  • Puchacz 26.12.2019
    A ile razy jeszcze będę musiał napisać "won"? Ty nie masz tego problemu, a ja tak.
    Albo ze względu na czyjąś orientację, albo zawiść literacka, albo wybaczyć mi hal nie może, bo znowu jej śle gnioty dedykacyjne i cisza :).
  • betti 26.12.2019
    Puchacz A kto Ciebie zmusza do pisania ''won''? Możesz nic nie pisać, ignorować, co byłoby z korzyścią dla wszystkich, bo patrzeć na to jest bardzo przykro, wręcz boli, kiedy się czyta to ''won''.
  • Puchacz 26.12.2019
    betti To trzeba być mną, aby wiedzieć.
    Chamstwu i skurwysyństwu nigdy nie odpuszczam.
    Poza tym pisze do mnie takie rzeczy niewiasta, która nie ma zwyczaju toczyć tego typu wojen.
    Dobre.
  • betti 26.12.2019
    Puchacz może trzeba mi było, żebym popatrzyła na to z boku... poza tym nigdy nie posunęłabym się tak daleko. Wszystko ma jakieś granice.

    Pamiętasz to zdanie:
    "Istnieje przecież coś, jakaś granica za którą przestajemy być sobą"
  • Puchacz 26.12.2019
    betti To jest przypadek upierdliwego idioty, który budzi we mnie zwierzę.
    Takim typom mogę przegryźć tętnicę i nie mieć potrzeby z tego się spowiadać.
  • betti 26.12.2019
    Puchacz ja nie sugeruję, że powinieneś się spowiadać, jedynie informuję Ciebie, że mam dość patrzenia na to żenujące przedstawienie. To się niestety dzieje na naszych oczach, nie wiem jak inni, ale ja mam dość czytania Twojego ''won''
    Wszyscy wiedzą jak Misiek pisze i jaki potrafi być namolny, ale to jest człowiek, więc nie rośniesz przez to w niczyich oczach, kiedy traktujesz go jak nie wiem kogo, nawet brak mi określenia.
    To wstyd, żeby człowiek do człowieka tak pisał, emanował taką pogardą. Mnie to się nie podoba.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Hip hip hipokryzja rulez!
  • betti 26.12.2019
    Twoja hipokryzja? Fakt, musisz podgrzewać atmosferę, tylko dzięki temu tu istniejesz.
  • Puchacz 26.12.2019
    betti Myśl sobie co chcesz i czytaj co chcesz.
    Jeśli mnie będzie ruszał otrzyma zawsze tą samą odpowiedź.
    właśnie po to, aby gównoburzy i 300 wpisów nie było.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Nie muszę podgrzewać atmosfery, żeby istnieć...

    Świętoszkowata hipokrytko?
  • betti 26.12.2019
    Tak? A dzięki czemu tu istniejesz? Twórczości? Nie, bo jest do d. Tylko durne, wredne, złośliwe komentarze... nie u wszystkich oczywiście, bo innym tak włazisz w cztery litery, że prawie ciebie nie widać.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Hahahaha Hahahaha Hahahaha
    Moja twórczość, moja sprawa.

    Czytasz moje wszystkie komentarze?
    Co do literki? xD
    Masz ogromną wiedzę w tym zakresie...
    Zwyczajnie w świecie mnie śledzisz!!!
    To choroba i to się leczy.
    U ciebie jednak za późno na wyleczenie.
    Kaput.

    Dla jednych jestem wredna i złośliwa, a drugim wchodzę w pupę?
    ??????????????

    Boję się.
    Boję się psychicznych???

    To nie śledź mnie już, ok?

    Śledź lubi pływać, to pewnie chlejesz na umór...

    Rany julek!
    ?
  • betti 26.12.2019
    Dobrze się czujesz? W domu wszyscy zdrowi?

    Włazisz zawsze w każdą moją ''rozmowę'' z kim bym nie pisała i pleciesz jak chora na umyśle, bez ładu i składu i nigdy na temat. Teraz też, co widać gołym okiem.
    Uważasz, że ciebie śledzę... Mania prześladowcza? Może to się leczy... popytaj!
  • Puchacz 26.12.2019
    betti A ja sobie tylko piszę won i jest gites, a Ty masz o to pretensje.
    To dużo lepsze niż taki tyrady, więc kto tu postępuje lepiej?
  • betti 26.12.2019
    Puchacz Ty i Aisak postępujecie cudownie, tylko ja nie... po pierwsze zwracając Ci uwagę na chamskie ''won'', po drugie pisząc Aisak, że łazi za mną i wtrąca się <idiotyzmami> w moje rozmowy.

    Bardzo nieładnie postępuję...
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Ja ciebie ciągle zaczepiam?
    Masz urojenia...
    Hahahaha Hahahaha Hahahaha

    Idę, tylko przestań mnie śledzić!!!!!
    Nie czytaj moich komentarzy!!!!

    Czubku xD
  • Puchacz 26.12.2019
    betti Po prostu robisz dokładnie to, za co mnie strofujesz.
    a krótkie won jest dużo lepsze i lepiej skutkuje, niż ciągnięcie przez Ciebie gównoburzy.
    To proste.
  • betti 26.12.2019
    Puchacz chcesz mi powiedzieć, że Twoje ''won'' ma mniej komentarzy? To może sprawdź! Ty podgrzewasz cały czas temperaturę. Piszesz o nim nawet jak go nie ma, tak było i teraz, dlatego zabrałam głos. Po co prowokujesz?
  • Puchacz 26.12.2019
    betti Betti, chcę Ci tylko powiedzieć, że w kwestiach kultury wypowiedzi masz równie sporo za uszami, więc nie pouczaj mnie.
    Może jest dużo, ale trochę krócej, niż w Twoich gównoburzach.
    Chcesz, to sama licz.
    Temat uważam za wyczerpany
  • betti 26.12.2019
    Puchacz o czym Ty świergotasz? Do pięt Ci nie dorastam jeśli chodzi o chamstwo. Wulgaryzmy u mnie są rzeczą unikatową, u Ciebie codziennością. A jeszcze sam prowokujesz, a później ubolewasz, że Misiek za Tobą chodzi. Specjalnie to robisz. Chcesz pokazać swoją wyższość nad nim. Znalazłeś sobie worek treningowy... Wystarczy jeden jego komentarz, a już piszecie razem z Tjeri - dziesięć.

    Bawcie się, skoro was to bawi...
  • Puchacz 26.12.2019
    betti Omów ten problem z miśkiem, bo mnie męczysz.
  • betti 26.12.2019
    Fakt... gratuluję wygranej. Taki sukces...
  • Puchacz 26.12.2019
    betti Dzięki.
    Do tego wystarczyło się tu ograniczyć.
  • betti 26.12.2019
    Puchacz no właśnie... nie mogłeś jak zwykle?
  • Puchacz 26.12.2019
    betti No właśnie. Umiesz skończyć?
  • Misiu M 03.01.2020
    betti nie przekonasz tego człowieka - psychoanalitycy takich ludzi nazywają osobowościami narcystycznymi
    oto ze strony facetem jestem .pl wykaz cech takiego narcyza :

    ,,Osoba taka jest zadufana w sobie i uważa, że wszystko kręci się wokół niej.
    Bardzo często przecenia swoje umiejętności i zalety.
    Odczuwa wielką potrzebę przewodzenia, dominowania i zdobywania.
    Uwielbia otaczać się ludźmi znanymi, nie uważa, że każdy zasługuje na jej towarzystwo.
    Stale deprecjonuje i poniża innych ludzi.
    Nigdy nie przeprasza i nie czuje wyrzutów sumienia za zło, które wyrządza innym ludziom.
    Inni ludzie są dla niej tylko środkiem do celu, zauracza ich sobą, wykorzystuje i pozostawia.
    Praktycznie nigdy nie jest bezinteresowna. Nawet związek traktuje jak „coś za coś”.
    Uważa, że wszystko się jej należy i ma niezwykłe poczucie swojej wyjątkowości.
    W obliczu krytyki łatwo popada we wściekłość i traci kontrolę nad sobą.
    Uważa się za niezwykłego kochanka i uwodziciela. Chętnie chwali się swoimi podbojami.
    Dla budowania swojego cudownego wizerunku potrafi kłamać, wymyślać niestworzone historie i przypisywać sobie cudze zasługi.
    Kiedy tylko dostrzega słabości u innych ludzi, natychmiast je wykorzystuje.
    Nie liczy się ze zdaniem innych osób, uważa, że stoi ponad prawem i obyczajami.
    Ubiera się ekstrawagancko, żeby zwracać na siebie uwagę.
    Otacza się drogimi i markowymi rzeczami, nawet jeśli jej na to nie stać.
    Oszukiwanie innych sprawia jej przyjemność i dodaje wiatru w żagle.
    Nie widzi problemu, żeby do swojego celu dojść po trupach.
    Nie liczy się z cudzymi emocjami i nie wykazuje empatii. Wyjątkiem są sytuacje, w których ma do danej osoby jakiś interes i chce sobie w ten sposób zaskarbić aprobatę.
    Potrafi oczarowywać innych ludzi, często bywa nawet duszą towarzystwa i potrafi przyciągać do siebie ludzi.
    Gorszych od siebie (wedle jej oceny) traktuje z kompletnym brakiem szacunku.
    Nie umie przyznać się do błędów, za to będzie szukać winnych dookoła siebie.
    Do swoich celów potrafi wykorzystywać nawet najbliższą rodzinę. Nawet jeśli najbliżsi mieliby za jej przewinienia ponieść srogie konsekwencje (np. prawne).
    Ciągle mówi o sobie i nawet sobie tego nie uświadamia.
    Wykorzysta każdą informację przeciwko innej osobie, żeby pokazać swoją wyższość nad nią.
    Nie widzi nigdy niczego złego w swoim zachowaniu.
    Jeśli osiąga sukces dzięki innym, to i tak twierdzi, że to tylko i wyłącznie jej zasługa.
    Jeśli znajomość, przyjaźń, związek przestaje przynosić jej korzyści, to bez zawahania zrywa wszelki kontakt.
    Domaga się od innych lojalności i posłuszeństwa.

    Jest sprawnym manipulatorem. ,,

    nic dodać nic ująć - opis naszego Mireczka jak na dłoni
  • Puchacz 03.01.2020
    Misiu M Kolejny rzut chorobowy.
    Przewidywałem to.
    Jesteś zwyczajnym, socjopatycznym beztalenciem i zaklinanie rzeczywistości nic tu nie da.
    Tylko pogłębia twój stan.
  • Misiu M 03.01.2020
    Puchacz przeczytaj raz jeszcze co napisałem powyżej i nie wmawiaj chłopu dziecka w brzuchu.
    Sam jesteś chory i zaburzony i nie jest to tylko moja opinia.
  • Puchacz 03.01.2020
    Misiu M Wal się
  • Misiu M 03.01.2020
    Puchacz nawet nie potrafisz kulturalnie rozmawiać ,,profesorku,, z prowincjonalnej zawodówki !
  • Puchacz 03.01.2020
    Misiu M Skończyłem, kiedy ty zaczynasz nowym, zakompleksionym rzutem choroby.
    Znowu odstawiłeś leki?
    Pisz sobie dalej o Mirusiu. Tak cię boli wszystko, co jest związane ze mną.:)
  • Misiu M 03.01.2020
    Puchacz boli mnie jedno ,że innych wpędzasz w chorobę albo do wściekłości
    przestań pić i idż na terapię a potem pisz co chcesz na portalach
  • Jacom JacaM 26.12.2019
    :-) nie ma problemu z wydaniem książki, jest problem z dystrybucją :-) :-)
    tak naprawdę internet zapewnia więcej możliwości dotarcia do czytelnika
  • Puchacz 26.12.2019
    Dla niektórych ma tylko znaczenie, że druknęli.
    Fajnie, pod warunkiem, że ich z tego powodu pierdolec nie dopadł, a tu mamy klasyczny tego przypadek.
  • Tjeri 26.12.2019
    Gratulacje!
  • Puchacz 26.12.2019
    Mienia? :)
  • Tjeri 26.12.2019
    Puchacz dla Tjebja i podium całego :)
  • Puchacz 26.12.2019
    danke :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • refluks 27.12.2019
    Łe, Puchacz wygrał konkurs, dostał bukiet i czek, no gratuluję, gratuluję.
  • zingara 27.12.2019
    Gratki :)
  • Puchacz 27.12.2019
    Fenksior szanownym Paniom :)))
  • Szanowny Puszczyku gorąco tutaj ale prosimy o temat. musisz założyć nowy wątek. W tytule zaznaczyć LBnR nr 69 i podać temat.
    Pozdrawiamy i czekamy na wezwanie
  • Puchacz 28.12.2019
    Oki
    Uwierz w ducha
  • Na Forum załóż wątek: W tytule LBnR nr 69
    A w opisie podaj temat
    Poczytaj sobie tutaj w tym wątku Maurycego: http://www.opowi.pl/forum/lbnr68-w1201/

    i tak mniej więcej zapodaj temat

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania