Dyplom

Dla Pana Buczybora za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 34 edycji LBnP.

Inspiracją jego opowiadania pod tytułem „ Wznieść się ponad bezsilność” były tematy: Shoguna - „Ptak w przestworzach” i pasji - „Anioły”

~~~ * ~~~

„Czuł opływające go powietrze, lekką bryzę we włosach, drżenie nóg, które nie mogły znaleźć podłoża. Spadał. Albo raczej pikował. Jak ptak. Dziewczyna trzymała go za rękę. Zerknął, zobaczył jej majestatyczne, srebrzyste skrzydła. Razem niemalże dotknęli ziemi, lecz szybko wznieśli się w górę. Szybował, rozpostarł ręce. Nie miał piór, lecz czuł, że leci, że jest częścią tego nocnego nieba”.

~~~ * ~~~

Życzymy dalszej weny twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość i zapraszamy do następnej Bitwy.

Podziękowania dla pasji, Maurycego, Kocwiaczka i Dekaosa za udział i zdobycie II I III i IV miejsca.

Ukłony od Literkowej

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Dziękujemy i gratulujemy wszystkim Autorom. Zwycięzcy I miejsca szczególnie i czekamy na wyzwanie do następnej Bitwy!
  • Moje gratulacje, tym większe bo tekst przypadł mi bardzo do gustu!
  • Dekaos Dondi 13.08.2020
    Panie Buczyborze→Gratulacje me:)
  • Pan Buczybór 13.08.2020
    O, wygrałem. Dopiero zauważyłem. Dziękuję z góry za wszystkie gratulacje i muszę przyznać, że naprawdę dobry fragment został wybrany do treści dyplomu :) Temat kolejnej edycji się pojawi jak coś mi wpadnie do głowy :)
    Pozdrawiam
  • Pasja 13.08.2020
    Gratulacje dla zwycięzcy i gratulacje dla wszystkich biorących udział... może w następnej będzie nas więcej
  • Kocwiaczek 14.08.2020
    Gratulacje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania