Dyplom

Dla pasji za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 36 edycji LBnP.

Inspiracją jej opowiadania pod tytułem „Ogniem i maczetą” były tematy Clariosis: „Wszechświat” i „Ogień”

~~~ * ~~~

„Od dawna przeciąg był pomarliskiem. Mówiono, że tam latawce straszą, więc każdy omijał to miejsce z daleka. Niejednokrotnie też słyszano płacz dziecięcia i rzewne śpiewy lulanek.

Jako wtedy przed dekadami dochodziły słuchy, jakoby na strychu opuszczonego budynku, gdzie farbowano skóry, znaleziono niemówiątko płci nie wiadomej. Macierz jego, zaraz po porodzie poćpała w rwący nurt rzeki. Łożysko, błony i pępowinę wilcy ponieśli do jaru. Gdzie się niemówiątko podziało? O tym wiedzmyż”.

~~~ * ~~~

Życzymy dalszej inspiracji twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Wszystkich Autorów za udział i zdobycie II I III.

Zapraszamy do następnej Bitwy.

Ukłony od Literkowej

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Gratulacje i podziękowania dla wszystkich Autorów ciekawych tekstów. Od pasji oczekujemy kolejnego wyzwania.
    Literkowa pozdrawia
  • Pan Buczybór 01.11.2020
    Gratulacje!
  • Dekaos Dondi 01.11.2020
    ??Pasjo?Gratulacje??
  • Shogun 01.11.2020
    Gratulacje dla Pasji i wszystkich uczestników :)
  • Pasja 01.11.2020
    Wszystkim biorącym udział i nie-biorącym pięknie dziękuję za komentarze i zagłosowanie na mnie. Zapraszam na Forum do zapoznania się z tematami nowego wyzwania.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania