Dyplom

BarbaraM Sadowska i Dekaos Dondi za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 40 edycji LBnP.

Inspiracją opowiadania pod tytułem „ Rzut monetą” i „Druga Strona Monety” były tematy: „Rzut monetą” i „Kołdra ze słów”

~~~ * ~~~

„Rosnące w niej życie powodowało, że mogłaby góry przenosić ale w obliczu tej starej kruchej kobiety, pokorniała i tuliła się sobie. Ludzie gadali, że stara ma układ z diabłem czasami, że z aniołami. Wszystko zależało czy gadającym rzuciła monetą czy nie”

~~~ * ~~~

„Zawsze zostawałeś w tyle, a poranione stopy bolały bardziej niż ból. Tylko co zrobiłeś, żeby temu zapobiec? Wiem. Nie mogłeś od tego uciec. Biegło razem z tobą, a ty widziałeś zadowoloną niby twarz, w zwierciadle pełnym potępienia i pogardy dla wszelkich słabości, które rzucały ziarno na żyzną, lecz złudną, bo nieużyźnioną glebę. Słabą i poniewieraną przez innych. Czyżby? Raczej przede wszystkim, przez ciebie”

~~~ * ~~~

Życzymy dalszej inspiracji twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Wszystkich Autorów za udział i fajną zabawę.

Zapraszamy do następnej Bitwy.

 

Ukłony od Literkowej

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Gratulacje dla wszystkich Autorów. Od zwycięzców I miejsca oczekujemy wyzwania do kolejnej Bitwy. Pozostawiamy do uzgodnienia.

    Literkowa dziękuje i zaprasza do następnej edycji
  • Dziękuję bardzo i geatuluję. Oficjalnie oddaję przywilej ustalenia kolejnych tematów mojemu towarzysowi na podium Dekaos Dondi- bądź łaskaw!
  • Dekaos Dondi 11.03.2021
    ?BarbaroM Sadowska?Gratulacje me?
    Skoro taka wola Twoja, to rzecz jasna uszanuję ją, jako żyw:))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania