Dyplom

Vincent Vega

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 27 edycji.

Jego drabble „Fasolka po bretońsku" zdobyły najwięcej głosów i uznanie czytelników.

 

~~ *** ~~

„Nie mogła go znaleźć, więc poprosiła o pomoc mężczyznę w wyprasowanych w kant spodniach i w białej koszuli, idącego razem ze swoją ośmioletnią siostrzyczką o twarzy pączusia, on rażony jej prośbą, po chwili otępienia odpowiedział.

- Uwzględniając poświęcony czas i energię oraz cztery lata studiów, pomogę za…

Dziewczynka w tym czasie wspięła się po jego plecach złapała słoik i wręczyła z uśmiechem staruszce".

~~ *** ~~

 

Gratulujemy zwycięzcom!

Gratulujemy Wszystkim Autorom! Wszyscy jesteście zwycięzcami!

Życzymy wyobraźni twórczej i zadowolenia. Zwycięzcy I miejsca oddajemy przyjemność podania wyzwania do następnej Bitwy.

Podziękowania za fajną zabawę ze Sto(s)ikiem słówek.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • LBnDrabble 19.05.2021
    Gratulujemy wszystkim biorącym udział!. Zwycięzcy pierwszego miejsca prosimy o podanie tematów.

    Literkowa
  • Shogun 19.05.2021
    Gratulacje! :)
  • Pan Buczybór 19.05.2021
    Gratulacje!
  • kigja 19.05.2021
    Gratulacje!
  • Vincent Vega 19.05.2021
    Dziękuję bardzo:)
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    refluks nie głosował, bo mu się nic nie spodobało.
  • Tankret 20.05.2021
    Gratulacje i jeszcze raz przepraszam, że nie dane mi było zagłosować!
  • Artbook 05.06.2021
    ✔ Pochwała za piękną pracę i zaangażowanie Pomysłodawców oraz Uczestników konkursu - LBnDrabble!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania