Dyplom

Bożena Joanna i kikimora za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 32 edycji.

Obydwa drabble „Przygoda fotografa” i „tam, gdzie szybują cienie fruwających ptaków” zdobyły najwięcej głosów i uznanie czytelników.

 

~~ *** ~~

„Na sierści zwierzęcia utrwalił się cień ptaka w locie, z wyrazistym czubem, ale bez koloru oryginalnego upierzenia”.

~~ *** ~~

„Zazdroszczę im skrzydeł, które są najdoskonalszym symbolem wolności”.

~~ *** ~~

 

Gratulujemy Zwycięzcom! Jesteście wspaniali.

Życzymy wyobraźni twórczej i zadowolenia. Zwyciężczyniom I miejsca oddajemy przyjemność podania wyzwania do następnej Bitwy.

 

Podziękowania za szaloną zabawę ze Sto(s)ikiem słówek.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • LBnDrabble 22.09.2021
    Gratulujemy Wszystkim za udział i prosimy obie Panie o dogadanie się w sprawie tematów do kolejnej Bitwy!

    Literkowa
  • kikimora 22.09.2021
    Nie bardzo wiem gdzie należy zgłaszać temat. Moja propozycja: tam jeszcze nie byłem/nie byłam.
    Drugi temat zostawiam koleżance.
  • Margerita 22.09.2021
    Gratulacje
  • kikimora 22.09.2021
    Dziękujemy:)
  • kikimora 22.09.2021
    Nie bardzo wiem gdzie należy zgłaszać temat. Moja propozycja: tam jeszcze nie byłem/nie byłam.
    Drugi temat zostawiam koleżance.
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Proponuję abyś to Ty weszła na forum zgodnie z radą Maurycego i podała tematy wraz z terminem, moim zdaniem termin dwutygodniowy będzie najlepszy.
    Pozdrowienia!
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Proponuję drugi temat "Portret w złotych liściach", pierwszy koleżanki "tam jeszcze nie byłem/nie byłam"
    Pozdrowienia!
  • Jedna z Was niech założy nowy wątek i wpisze oba tematy.
    Chyba, że literkowa się tym zajmie?
  • Dekaos Dondi 22.09.2021
    ??Gratulacje ?me??
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Dziękujemy i za piękny rysunek!
  • kikimora 22.09.2021
    Założyłam i wpisałam tematy, ale może literkowa niech sprawdzi. Dzięki:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania