Dyplom

Cicho_sza za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 35 edycji.

Drabble „Dobrodziejka” zdobyły najwięcej głosów i uznanie czytelników.

 

~~ *** ~~

„W ręce dzierżyła niewielkie zawiniątko i okopcony ogarek. Matka usadziła dzieci na ławie. Nie dostrzegła Ani schowanej pod łóżkiem. Kobieta rozłożyła na stole przyniesione w tobołku zioła. Każdy otrzymał równo odmierzoną porcję. Ufne usta posłusznie przeżuwały podane im dobrodziejstwo”.

~~ *** ~~

 

Gratulujemy Zwycięzcom! Jesteście wspaniali.

Życzymy wyobraźni twórczej i zadowolenia. Zwycięzcy I miejsca oddajemy przyjemność podania wyzwania do następnej Bitwy.

 

Podziękowania za szaloną zabawę ze Sto(s)ikiem słówek. Zapraszamy do kolejnej zabawy.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • LBnDrabble 21.11.2021
    Gratulujemy Zwycięzcom! Gratulujemy Wszystkim!
    Od Zwyciężczyni pierwszego miejsca Cicho_sza oczekujemy wyzwania do kolejnej zabawy ze stusłówkami... ZAPRASZAMY!!!

    Zaniepokoiło nas zniknięcie Dekaosa Dondi (niepodobne do niego jest niegłosowanie i brak aktywności)

    Literkowa
  • Dobranocka 21.11.2021
    Gratulacje dla zwycieżczyni.
  • Pan Buczybór 21.11.2021
    Gratulacje
  • Trzy Cztery 21.11.2021
    Gratulacje
  • Cicho_sza 21.11.2021
    Dziękuję za głosy i zaszczyt bycia zwyciężczynią ?
    W najbliższym czasie wrzucę jakieś zacne tematy.
  • Raven18 21.11.2021
    Gratulacje!
  • Neurotyk 21.11.2021
    Gratuluję :) Zabawa trwa :)
  • Bożena Joanna 21.11.2021
    Gratulacje!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania