Dyplom

Cicho_sza za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 46 edycji LBnP.

 

Inspiracją opowiadania pod tytułem „Bardziej” był tematy: „Jutro o tej samej porze.

W skali do dziesięciu- jedenaście”

 

***

 

„Rozdygotane z emocji małe ciałko nie potrafiło zrozumieć zachwiania schematu. Matka wzięła Stacha na ręce i wyniosła na zewnątrz. Chłopiec wił się jak piskorz. Krzyczał, walił na oślep małymi piąstkami. Zabrano mu coś ważnego i nie mógł się z tym pogodzić. Tamtego feralnego dnia, jego nieświadoma rodzicielka dostała obuchem w tył głowy. Do tej pory już parę razy oberwała, ale tym razem naprawdę bolało. Nie rozumiała, dlaczego zareagował, aż tak gwałtownie. Tak zupełnie po ludzku miała do niego żal. Wtedy patrzyła na niego oczami tamtych ludzi z przychodni. Dziś już wie, że krzesełko i okno stanowiły jego stabilizację i poczucie bezpieczeństwa”

 

***

 

Życzymy dalszej inspiracji twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Wszystkich Autorów za udział i dobrą zabawę ze słowem.

 

Zapraszamy do następnej Bitwy.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Gratuluję ???
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Dzięki ?
  • Gratulacje dla Wszystkich za udział i dobrą zabawę. Zwyciężczynię prosimy o temaciki!
    Zapraszamy do kolejnej Bitwy!

    Literkowa
  • Pasja 26.01.2022
    Gratulacje dla Cicho_sza i podziękowania za przyjemność czytania ciekawych myśli.
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Dziękuję, to był dla mnie ważny tekst. Cieszę się, że znalazł Wasze uznanie ?
  • Dekaos Dondi 26.01.2022
    ??Gratulacje me?ślę??
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Dzięki DeDo. Już myślę o nowych tematach ?
  • Pan Buczybór 26.01.2022
    Gratulacje
  • Cicho_sza 27.01.2022
    Dziękuję
  • Gratuluję
  • Cicho_sza 27.01.2022
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania