Dyplom

Grzegory i Dekaos Dondi

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 50 edycji LBnP.

 

Opowiadania pod tytułem „Ostatni dzień przed ucieczką” i „Milczenie Gór” zdobyły największe uznanie wśród czytelników.

 

„ Powoli przeradzał się w bezgłośny krzyk. Po chwili nastąpiła już totalna pustka i nie mogłem już nic. Nie mogłem powiedzieć bliskim, że ich kocham. Poczułem się dziwnie, jakby mnie katapultowano z mojego ciała - ujrzałem obraz samego siebie”

***

„Wreszcie po dłuższym czasie, dotarła do świadomości prawda, którą cały czas spychałem poza krawędź akceptacji. Teraz o dziwo, jest mi łatwiej, chociaż ponoszę wszelkie konsekwencje. Już nie muszę uciekać od tej cholernej ściany. Przytłaczała tak bardzo, izolując od wielu życzliwych ludzi, celebrując egoizm oraz użalanie się nad sobą”

 

Życzymy dalszej inspiracji twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Wszystkich Autorów za udział i dobrą zabawę ze słowem.

Zapraszam do kolejnej Bitwy.

 

Z życzeniami pięknych literackich chwil.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Gratulacje Wszystkim. Od Zwycięzców oczekujemy kolejnego wyzwania do Bitwy!

    Literkowa
  • Grzegory dwa lata temu
    No, proszę! Sie pisze, sie ma na głównej miejsce. Gratuluję partnerowi i Innym. Temacik to: "Cmentarne hieny"
    Dondi wrzuć na Forum.

    Dzięki Literkowa
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    ?Grzegory→Gratulacje me i Innym. Też umiem, tak.O!?↔Jam wrzucił:)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Gratuluję ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania