Dyplom

Pasja i LaurazjanWolf

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 53 edycji LBnP.

 

Dwa opowiadania: „Zrozumieć oszukać przeznaczenie” i „Ucieczka samotnicy” zdobyły największe uznanie wśród czytelników.

 

***

„Spojrzeliśmy za plamką migającą w słońcu niczym czarny diament. Powoli, powoli i pozornie bez obranego kierunku przesuwał się od lewej ku prawej, ku górze śnieżnego kociołka, aż w końcu zniknął. Zostaliśmy w zawieszeniu sami, zupełnie sami i patrzyliśmy na siebie niepewnie”

 

***

„Biegła przez ciemny las, klucząc pomiędzy drzewami. Pędziła najszybciej, jak tylko potrafiła, starając się uciec jak najdalej od tamtego strasznego miejsca.

Nie miała zamiaru wracać do niewoli. Wiedziała, że jeśli ją złapią, zostanie zgwałcona tak straszliwie, że może tego nie przeżyć”

 

***

Życzymy dalszej inspiracji twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Wszystkich Autorów za udział i dobrą zabawę ze słowem.

Zapraszam do kolejnej Bitwy.

 

Z życzeniami pięknych literackich chwil.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Gratuluję Zwyciężcom i Wszystkim biorącym udział. Oczekujemy na nowe wezwanie. Propozycje mozna tutaj podać i jedno z was zrobi wątek na Forum.

    Literkowa
  • zsrrknight rok temu
    gratulacje
  • Dekaos Dondi rok temu
    ???~Gratulacje me, ślę~???

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania