Dyplom

Igalga

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 57 edycji LBnP.

 

Jej opowiadanie: „Syndrom baranka” zdobyło największe uznanie wśród czytelników.

 

***

„Kiedy odchodzi ktoś bliski jest jakoś inaczej. A ja zżyłem się z tym kociakiem. Jego śmierć rozciągnięta w czasie była procesem w którym dojrzewałem do jej akceptacji. Choć to za małe słowo. Ja pragnąłem tej śmierci. Widziałem jak to maleństwo cierpi i z tej perspektywy jawiła mi się jako wybawienie. Pierwszy raz w życiu przyznałem jej rację. Nie twierdzę, że jest nieomylna. Czasami przychodzi przedwcześnie i zupełnie bezsensownie. Zabiera młodych i zdrowych. Pełnych planów i życia. Ale są sytuacje kiedy jej się wyczekuje, kiedy jest aktem miłosierdzia. ”

 

***

Życzymy dalszej inspiracji twórczej, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Wszystkich Autorów za udział i dobrą zabawę ze słowem.

Zapraszam do kolejnej Bitwy.

 

Z życzeniami pięknych literackich chwil.

 

Literkowa

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Literkowa Bitwa na Prozę 5 miesięcy temu
    Gratulacje i czekamy na tematy i czas do kolejnej Bitwy.

    Literkowa
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Jakoś bez szału to opowiadanie, niemniej gratulacje.
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Sufjen, a ciebie nie nauczyli kultury?
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    Szału, Sufjen powiadasz...
    Zlekceważyłeś opinie innych userów, a przecież jednym smakują ogórki, drugim ogrodnika córki...
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Akwadar Powiadam, zgodnie ze swoją opinią. :D
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    Sufjen uczyniłem podobnie :)
  • Maurycy Lesniewski 5 miesięcy temu
    Sufjen nie widziałem Cię w głosowaniu, jeśli miałaś- eś inną opinię od reszty, dlaczego więc nie zostało to uwidocznione przez Ciebie oddaniem głosu na właściwy tekst?
    W tej sytuacji, po zawodach, trochę tak nie za fajnie jest krytykować. Przynajmniej ja tak uważam.
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Maurycy Lesniewski Ja ten tekst oceniłem wcześniej - zresztą, nie widzę obowiązku oddawania oceny, kiedy nie czuję takiej potrzeby. Dla mnie nie było i nie ma szału - i mówię o aspekcie fabularnym opowiadania - techniczne jest okej. A za całość pogratulowałem, więc w czym rzecz? Zranię kogoś uczucia? Iga doskonale wie, że potrafi pisać, a ja jej nie atakuję.
  • Maurycy Lesniewski 5 miesięcy temu
    Sufjen chodzi o to, że tu jest tak jakby wręczanie nagród, celebracja itd
    To tak jakbyś na urodzinach powiedział komuś wszystkiego najlepszego, ale wiesz, staro wyglądasz jak na swoje lata. W mojej opinii na urodzinach czy z okazji celebracji sukcesów, mniejszych czy większych warto powstrzymać się od niektórych uwag.
    Ale ja starej daty jestem, to się nie znam na pewno.
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Maurycy Lesniewski Czilerka, Maurycy. Nic złego się nie dzieje, więc rozejdzie się po kościach, że jakiś Sufjen coś kiedyś tam powiedział 😂
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Maurycy Lesniewski
    Lepiej bym tego nie ująl
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    No i nasza Ewka wygrała. Bravissimo. W końcu wywodzi się z dobrej klasy T3
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    A to ty ze skurwi3lizny jesteś he he
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow jeszczem się nie skurwi3lem, ale Ewka pewnie tak
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    I Sufniczy też
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Gratki :)
  • Akwadar 5 miesięcy temu
    Gratulacje Iguś!
  • Maurycy Lesniewski 5 miesięcy temu
    Moje gratulacje!
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Co bym nie był odbierany jako cham, buc i prostak. Naprawdę Ci gratuluję, Iga - rozwijaj się dalej. I wszystkiego dobrego dla wszystkich uczestników.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Co teraz bedziesz sie wybielał, czarnolądowcu jeden?
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Tak, niczym najczarniejszy z lądów.
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    🐱🌻☘️ Gratulacje me, ślę ☘️🌻🐱

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania