Dyplom

Ex aequo otrzymują

110101011 i Dekaos Dondi za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 41 edycji.

Drabble „Koniec świata w naszej piaskownicy” i „Odmiana Miodu”

 

~~ *** ~~

„Na Końcu Świata wsypano nas w sięgającą nieba czterościenną ramę. Pomyślałem: gdyby nie te ściany, rozsypalibyśmy się wszyscy, jak nic.

Od tej pory nie czuliśmy się bezsilni wobec nieskończoności, bowiem nasz świat miał swoje ograniczenia”

~~ *** ~~

„Dla pana sadownika – miłośnika soku cytrynowego – ów słodki produkt był znakomity. Większość podzielała ową opinię, co do smaku i wartości odżywczych, owianych nieskazitelnym aromatem. Dzień w dzień, zapraszano zdominowanych, na coroczny zlot zauroczonych. Lepkie ślady achów i ochów, zdobiły wniebowzięte usta, przyklejonym uwielbieniem”

~~ *** ~~

 

Gratulujemy Zwycięzcom! Jesteście wspaniali.

Życzymy wyobraźni twórczej i radości tworzenia. Zwycięzcom I miejsca oddajemy przyjemność podania wyzwania do następnej Bitwy.

 

Podziękowania za szaloną zabawę ze Sto(s)ikiem słówek. Zapraszamy do kolejnej zabawy.

 

Z życzeniami owocnych literackich chwil.

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • LBnDrabble dwa lata temu
    GRATULACJE!
    Wszyscy jesteście zwycięzcami!
    Temat i czas następnej Bitwy i czas ustalają 110101011 i Dekaos Dondi
    (dogadanie tematów pozostawiam w gestii zwycięzców - może dwa, a może większy wachlarz?)
    Czekamy na wyzwanie i bawimy się dalej.
    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy do wzięcia udziału w następnej Bitwie.
    Literkowa
  • Cicho_sza dwa lata temu
    Gratulacje ?
  • kigja dwa lata temu
    Gratuluję obu Panom??
    ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Gratuluję Panom! ❤️
  • słone paluszki dwa lata temu
    Słabe gratulowanie, stąd Autorów zbuntowanie :(
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Prosimy o porozumienie się i wrzucenie tematów do kolejnej Bitwy

    Literkowa
  • Pasja dwa lata temu
    Gratulacje dla Zwycięskiej pary :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania