...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • laura123 28.11.2020
    Za uklad wersow masz juz u mnie szóstkę, tak wlasnie powinnaś pisać. Bez pompy, na luzie, własnymi slowami. Bo w tym widać Ciebie, w tamtych wierszach kogoś, kto pożycza, po wielokroć wykorzystane, metafory, z dominacją do dopelniaczowych.

    Mam nadzieję, że na tym nie przestaniesz, że pójdzie dalej, wyżej...
    Pozdrawiam, Bożenko. 5
  • Bożena Joanna 29.11.2020
    Dziękuję bardzo za pozytywny odzew i serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 28.11.2020
    Słowo komunikatorem dla ludzi. Słowo jak często potrafi zranić i potrafi zagoić ból. Utulić i porazić chłodem. Słowo często zmienia tembr, zmienia znaczeni i pojawia się w nowomowie. Język wkracza w nowe obszary i pojawiają się nowe okreslenia.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 29.11.2020
    Język ciągle ewoluuje w poszukiwaniu nowych środków wyrazu, a mnie zebrało się na domorosłe filozofowanie.
    Dziękuję za przeczytanie i przyjemny komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 29.11.2020
    Bożeno Joanno↔Hmm... chyba ten najbardziej póki co, z Twoich, które czytałem.
    Szczególnie w sensie↔formy. Słowa mogą być cierniem lub balsamem.
    Chociaż czasami lepszy szczery cierń, niż zakłamany balsam. Jak to w życiu:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • Dekaos Dondi 29.11.2020
    I w sensie treści rzecz jasna:))
  • Bożena Joanna 29.11.2020
    Słowo leży w naszej naturze, ale nie zawsze odpowiada intencjom, a czasami ich brak aby wyrazić uczucia. Dzięki za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 03.12.2020
    Zakończenie kiedyś było pierwsze, lecz mowa w ostatnich czasach służy najbardziej niszczeniu.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 03.12.2020
    Słowo słowu nierówne, jednak niezbędne.
    Dziękuję i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania