Dziadersi. Poniekąd glosa do satyr(ek) Szpilki :-)

Dziadersom zdaje się, że „wypierdalać” dotyczy tylko polityków partii rządzącej. Owszem, ich również, lecz wystarczyłoby posłuchać wznoszonych przez kobiety haseł oraz poczytać postulaty Strajku Kobiet, żeby wyprowadzić tych, z „nieomylnym ego” z ich błędu – napisała Kaja Puto na stronie „Krytyki”. Dlaczego: „Bo kobiety wyszły na ulice po swoje prawa; nie po to, aby wam pomóc wrócić do władzy lub wzmocnić tę, którą macie` - podkreśliła.

 

Kimże jest więc ów „dziaders”? Według autorki felietonu to „mężczyzna o archaicznych wyobrażeniach o roli kobiety, co nie daje dojść im do głosu, w dodatku przekonany o swojej nieomylności na każdy temat”.

 

Felietonistka w gronie "dziadersów" widzi m. in. Tomasza Grodzkiego, profesora Andrzeja Rzeplińskiego (za nazwanie strajkujących hołotą), Tomasza Lisa („wyznaczał kobietom granice dobrego smaku”), Bronisława Komorowskiego czy profesora Andrzeja Zolla.

 

„Brakowało jeszcze tylko wielkiego obrońcy demokracji Romana Giertycha” - kpi Puto, która następnie dodaje:

 

„Nie pozwolimy na to, żebyście mówili nam, jakich słów wolno nam używać, jak powinnyśmy się zachowywać i czego żądać od polityków. Skończył się czas waszej wyłączności w debacie publicznej. Dziewczyny, które wychodzą na ulice – a dominują wśród nich te od 15 do 45 – już o to zadbają, przestrzega „dziadersów” felietonistka.

 

Ktoś napisał w jednym z komentarzy w „Der Dzienniku”, iż „nie jest to żaden strajk kobiet, lecz manifestacja kurew”. Teraz zaś – sądząc po wyznaczonym przez tzw. Strajk – wiekowym przedziale oraz zaprezentowanym w nim programie – tu należałoby mu przyznać dwustuprocentową rację.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (91)

  • befana_di_campi 02.11.2020
    Troll wpierdolił natychmiast swoją pałę ;-) Przecież by się inaczej pokichał :-D
  • Celina 02.11.2020
    Podbiłem nieco średnią, ale troll dostał biegunki.
  • Anonim 02.11.2020
    Przykre, że jedynym słowem na określenie niezrozumiałego jest KURWA.

    Pozdrawiam.
  • befana_di_campi 02.11.2020
    Jaśniej poproszę :)
  • Celina 02.11.2020
    Antoni, co takiego w manifestacji tych krewetek jest niezrozumiałego?
  • SwanSong 02.11.2020
    befana_di_campi
    Żarówkę sobie włącz, jak chcesz jaśniej.
  • laura123 02.11.2020
    Mnie jest trochę szkoda tych oglupianych dzieciaków. Nie dosyć, ze robi im się pranie mózgów, to jeszcze po powrocie do domu, pozarazaja covidem.
    Ale, kiedy organizatorka chce wladzy, bo wczesniej kilka razy się nie udało, to niech jej pomagają. Kladia Jachira też w ten sposób zaistniała...
  • laura123 02.11.2020
    Poprawilam odrobinę średnią.
  • Szpilka 02.11.2020
    Tak mnie zastanawia, skoro strajkujące kobiety to kurffy, zachodzi pytanie, czy ich mężowie lub partnerzy to kurffiarze czy męskie kurffy?

    Kacza zupa, co za kureffski kraj! Bez urazy ?
  • Celina 02.11.2020
    Poniekąd bo to pewnie te 30 procent z tzw. związków na kocią łapę, to się na to mówi nie tylko strajk prostytutek, ale także strajk Julek, bo stare rwiszony przyprowadziły młody narybek, a co niech się uczy jak mama bluzga, będzie jak znalazł pod latarnię.
  • Szpilka 02.11.2020
    Celina

    W (_!_) sobie wsadź swój religijny fanatyzm, trollu.
  • Celina 02.11.2020
    Szpilka przecież tu ani słowa o religii nie ma uprzejma trollico. To raczej taka prawda, bo widzę, kto na takie rozpiertuchy chodzi. Ludzie o nieustabilizowanej sytuacji rodzinnej, rozchwiani moralnie. Ci którzy są wierzący, jeśli idzie ci o religię, nigdy by się nie ośmielili na ulicy, publicznie, przed ludźmi się tak zachowywać. Prawda jest taka że chrześcijanie en masse są lepsi od ateistów, jakby ktoś się pytał, czym się różnią. Byłem na dwóch manifestacjach RM, z dziesięć lat temu w Warszawie, m.in. na tej największej która liczyła 300 tysięcy osób o wpuszczenie tv Trwam na Multipleks. Kulturalnie, pokojowo, nie słyszałem ani jednego wulgarnego słowa. A Wy, czym się możecie pochwalić? Językiem i zachowaniem rodem z lupanaru. Chociaż chyba obrażam prostytutki, bo one mają godność, a to barachło na ulicach to nędzne podróby.
  • Szpilka 02.11.2020
    Celina

    A co byś zrobił bez tej prostytutki, hę? Sperma by Ci mózg rozsadziła albo zacząłbyś gwałcić kobiety na ulicy, zatem wara od tych pań, stary obłudniku!
  • Celina 02.11.2020
    Szpilka toż pisze, że prostytutki to mają swój honor, a te na ulicy, to już nawet honoru nie mają. Żałość patrzeć.
  • Szpilka 02.11.2020
    Celina

    Bo chcą wykopać z rządu dziadersów? Nareszcie!

    Daj im panie Boże siłę do walki z dziadersami!
  • Celina 02.11.2020
    Szpilka sama jesteś takim ględersem mentalnym. Nie w tym rzecz, kto ile ma lat, ale kto na ile wygląda. Bardzo bym się zdziwił, gdybyś nie poparła zadym najgorszej dziczy. Tyle, że musisz przyjąć do wiadomości, primo: że są ludzie którzy mają na ten temat inne zdanie i tego nie popierają, secundo: że są ludzie, którzy to dziadostwo nazywają po imieniu, tercio: że są ludzie, którzy temu dziadostwu dają odpór. Akcja wywołuje reakcję, to podstawowa zasada fizyki.
  • Szpilka 02.11.2020
    Celina

    Heehhehehe, ludzie może i mają, ale nie taki stary mizogin i fanatyk religijny. Won z dziadersami, won z rządami starych zwisów. O!

    Aha, większej ględy na portalu nie ma, potrafisz się pluć przez kilka godzin, Ty chyba babochłop jesteś, a nie chłop ?
  • Celina 02.11.2020
    Szpilka ty tutuj ględolisz od 5.48 sprawdziłem komentarze
    https://www.opowi.pl/profil/szpilka/komentarze

    a ja zajrzałem dopiero koło piętnastej.
  • Szpilka 02.11.2020
    Celina

    Dziś zajrzałaś, Celina, czy Celinek, czy Ty może trzecia płeć, hahahahaahha, hermafordyta może?
  • Szpilka 02.11.2020
    *hermafrodyta
  • Celina 02.11.2020
    Szpilka klepiesz, ględzisz od 5.48 i myślisz, że jesteś śmieszna.
  • Szpilka 02.11.2020
    Celina

    Dobra, Celina, miałam z Tobą nie gadać, bo Ty jak ta przywra się przysysasz, rodziny nie masz, czy jak?

    To załóż!
  • Celina 02.11.2020
    Szpilka to nie gadaj;)) Do nieusłyszenia.
  • Celina i Szpilka dziewczyny dajcie spokój!
  • SwanSong 02.11.2020
    Tu jest właśnie wasz problem. Dla was to są ogłupiałe i zmanipulowane dzieciaki. Bo przecież to niemożliwe, żeby młodzież miała własne poglądy. Ciekawe kto będzie rodził wkrótce dzieci? Kler? Premier? Jarosław? Panie starsze? Może Bogumił? Nie, za to oni najgłośniej krzyczą przeciwko młodzieży.
  • Celina 02.11.2020
    Młodzi Polacy, mężczyźni coraz częściej wybierają na żony Ukrainki, powstają pięknę małżeństwa, Ukrainki nie są jeszcze takie zdegenerowane, jak te nasze pludy, i ja się nie dziwię młodym, a nasze młode Polki to tylko opalonych potrafią wyrwać i do haremu i po łbie obrywają, albo nożem jak się często słyszy z relacji z Niemiec. Żałosne.
  • SwanSong 02.11.2020
    Celina
    Nie no, pewnie, a w Rosji są organizowane małżeństwa młodych Rosjanek z nadzianymi starymi Amerykanami. I co z tego wynika? Gadasz głupie ogólniki, jakby każda Polka szukała tylko opalonych. Czyli Twoja też szukała? Ciekawe.
  • Celina 02.11.2020
    SwanSong piszę o trendzie. Akurat zdarzyło mi się jechać autokarem do Lwowa i widziałem w Krakowie jak się czule Polacy żegnają z Ukrainkami, które jechały na ferie do domu. To studentki były. Lepsza taka Ukrainka, niż trafić na lafiryndę co to drze japę na ulicy i bluzga jak ta Lampart.
  • Józef Kemilk 02.11.2020
    No, nie podoba mi się. My musimy ze sobą żyć, obok siebie. Myślałem, że Pani się oprze i nie obniży poziomu do poziomu przeciwników. W pewien sposób rozumiem, ale nie popieram.
  • befana_di_campi 02.11.2020
    Napisałam w innym miejscu, ale tu ponownie powtórzę:

    "Nie jesteście Państwo przedstawicielami wszystkich kobiet w Polsce i to nawet nie wiem, w ile osób byście się teraz skrzyknęli.

    Dzisiaj oglądałam ten "protest" w mojej powiatowej Wieliczce: same małolaty z banerami w łapkach i stosownymi wulgaryzmami na kartonach. Niespełna dziesięcioletnia Laura [sąsiadka] dopatrzyła mnie na chodniku i grzecznie się ukłoniła. A w pobliżu radiowozy...

    https://niezalezna.pl/360646-gimbaza-glowna-sila-feministek-i-lewactwa-wideo-o-tym-jak-wygladaja-demonstracje

    Jesteście wyłącznie przedstawicielami / wyrazicielami tych, którym w ogóle życie przeszkadza. Niekoniecznie - embrionków, bo jak zaistnieje np. odpowiednia okoliczność to również i staruszków. Mniej więcej od siedemdziesięciu plus...

    Jest nas więcej: kobiet-matek, których nie wszystkie dzieci są jak z obrazka. Oraz kobiet pielęgnujących swoich niedołężnych i nieświadomych Najbliższych; ci natomiast w momencie swojego odejścia pozostawiają długo niezabliźnioną pustkę.

    Bowiem tzw. forumowa "większość" wcale nie równoważy większości tych, co wierszy pisać nie potrafią, a tym bardziej ich osobistych poglądów. I na wiarę, i codzienne życie."
  • SwanSong 03.11.2020
    Ale pierdoły, nic dziwnego, że z niezależna.pl. Pis próbuje umocnić swój stary, betonowy elektorat - zupełnie niepotrzebnie. Ciekawe, ile tych matek, które siedzą ze swoimi głęboko niepełnosprawnymi bliskimi, jest zadowolona z pomocy rządu. A co potrafią takie trolle jak Befana? Obrażać protestujących, bo protestują. Tak samo mówiła partia, gdy strajkowała Solidarność. Wiele się nie zmienia :)
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    SwanSong Kiedyś uczyli szacunku do starszych. Teraz wygląda na to, że ubliżanie starszym jest w modzie. A przecież można było dokonać aborcji i nie byłoby problemu. Po pierwsze szacunek, a poglądy jak z biegiem lat zauważysz, zmieniają się. Pamiętaj, że szanując innych, sam możesz wymagać tego od innych.
  • SwanSong 03.11.2020
    Józef Kemilk
    Wiek nie stanowi żadnego wyznacznika szacunku. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Jeśli ktoś zgadza się z twierdzeniem, że protestujący to "ku...", wtedy nie znajdzie u mnie żadnego szacunku. Starzy nie rozumieją tych protestów, widzą, tylko wulgarne napisy, albo dziwne hasła, których nie znają, bo język młodzieży jest teraz powiązany z memami, redditem, 4chanem itd. To inny rodzaj protestu, inne pokolenie. A durnota potrafi tylko nazywać lewactwem i kur...
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    SwanSong Szacunek się należy. I młodsi powinni to wiedzieć. Też nie poparłem formy wpisu, co nie zmienia mojego zdania w zakresie szacunku. A tak na marginesie tak naprawdę mamy protest wygody, przeciw wyrzeczeniom. Rozumiem dążenie do wygody, tylko wtedy pojawia się pytanie, a gdzie człowiek?
  • SwanSong 03.11.2020
    Józef Kemilk Niestety, no mam inne podejście do szacunku, ale rozumiem Twoje. Protest przeciw wyrzeczeniom. O jakich dokładnie wyrzeczeniach mówisz?
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    SwanSong Widzisz, teraz jest kult łatwego życia, na zachodzie widać to wyraźniej, czyli postulaty aborcji, eutanazji, nieformalnych lub nietypowych związków. A jak coś jest trudnego to "państwo powinno pomóc" A to prosta droga do upadku państw, wojeny i biedy. A po tych wydarzeniach ponownie życie jest ważne, praca potrzebna i jest rozwój. Do czasu, aż kolejne pokolenia mają za dobrze. I piszą na demonstacjach "to jest wojna", "faszyści" nie wiedząc co to znaczy i powodując późniejszy chaos i być może wojnę. Taka kolej rzeczy.
  • Józef Kemilk abstrahując od aborcji i eutanazji, to świat zupełnie odszedł od tradycyjnych wartości. W dobie klasyczniej (antyk i średniowiecze) człowiek się samo ograniczał, wolnym był ten, który chciał jak najmniej. Teraz jest zasada: mi się należy. Otóż niż nam się nie należy.
  • Szpilka 03.11.2020
    Józef Kemilk

    O czym Ty mówisz, jakiego łatwego życia na Zachodzie? Łatwo to mają bogaci, zaś zwykły żuczek musi zasuwać i modlić się, żeby go nie wykopali z pracy, bo nie będzie miał z czego kredytów spłacić. TAK! Mają na Zachodzie samochody, jeżdżą na urlopy, ale spłacają zaciągnięte kredyty! Owszem, stopa życiowa jest wyższa, ale to żaden paradis, są zasiłki socjalne dla tych, którym się w życiu noga powinęła, trzeba jednak wiedzieć, że z zasiłku bardzo trudno wskoczyć na etat, dlatego zawsze lepiej być czynnym zawodowo. Na ulicy też można wylądować, bo przeważa prywatny system wynajmu mieszkań, czyli nie płacisz to wynocha!
  • Szpilka Często ten zasiłek jest pułapką. Da się z niego wyżyć, ale nic więcej. Natomiast bardzo trudno z niego zrezygnować. Nie wiem czy oglądałaś "Nędzników"?
  • Szpilka 03.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    Oglądałam dawno temu, dla pasożytów starcza, czynsz mu opłacają, dla człowieka, który stracił pracę to dramat, bo gdy się pracuje można sobie na wiele pozwolić, a zasiłek? Napełnienie brzucha i gapienie się w TV? Co to za życie, ale są tacy, którym tak opowiada.
  • Szpilka 03.11.2020
    *odpowiada
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    Szpilka Po prostu łatwego. W latach 50tych w Polsce dzieci chodziły zazwyczaj boso, bo nie było stać. Buty były do szkoły i kościoła. Dzieci zasuwały na polu i pracowały, by rodzina miała co jeść. To był standard na wsi. Teraz jest łatwo.
  • Szpilka 03.11.2020
    Józef Kemilk

    Po to chyba pokolenia ciężko pracują, żeby przyszłym było lepiej, nieprawdaż? Oglądałeś historię USA? Przyjazd emigrantów na Ellis Island i ich katorżnicze początki w USA? A jak dziś wygląda ten kraj?
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    Szpilka Nie neguję tego, opisuję tego skutki. Historia kołem się toczy.
  • Szpilka 03.11.2020
    Józef Kemilk

    Myślisz, że Polska cofnie się w rozwoju? Straszne ?
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    Szpilka Gdyby tylko Polska, to pal licho. Gorzej, że cała Europa.
  • Szpilka 03.11.2020
    Józef Kemilk

    Też się obawiam, ale może nie, bo wielu już przejrzało tę grę i zaczynają się buntować.

    Muszę w real, do następnego ?
  • Józef Kemilk 03.11.2020
    Szpilka Buntują się o coś innego, o jeszcze więcej socjalu. Może nowe będzie lepsze (islam europejski). Demografia pokaże kto wygra.
  • Celina 03.11.2020
    SwanSong człowieku solidarność nie robiła syfu i wulgaryzmów. Weź tabletki jeśli uważasz rzucające mięsem małolaty za jakiś standard. To dno zupełne warte kopa w tyłek.
  • SwanSong 03.11.2020
    Celina Aha :D Ty niewiele rozumiesz. Pisałem, że partia tak samo nazywała solidarność bumelantami, wichrzycielami i obcymi agentami, jak i teraz takie trolle jak ty piętnują młodzież. Hasła na marszach mają świetne i kreatywne. Polecam cykl na joemonster.org, gdzie są pokazane te najlepsze. Młodzież ma swój język, a te dziadki borowe z rządu nawet go nie rozumieją. Ty pewnie też nie. Widzisz tylko wulgaryzmy, bo taki masz przekaz dnia za 2 zł trollu. Ile ci płacą za wpisy?
    PS Lepiej uważaj, bo jak wyjdzie, że podajesz się za kobietę, to cię potraktują jak LGBT :D (dokładnie T)
  • Celina 03.11.2020
    SwanSong g. mnie obchodzą wulgaryzmy jakiejś gimbazy, czy slang chodnikowy, mam go gdzieś. Szkolenie grup bandytów przeznaczonych do zadym i trzymanych pod telefonem na różne akcje z pieniędzy Sorosa i różnych innych cwaniaków z USA i UE jest faktem. W Polsce jest opłacanych z takich lewych funduszy jest paręnaście tysięcy ludzi w różnych miastach, i oni czekają tylko na sygnały od koordynatorów. Szczeniakom na takich manifestacjach też rzuca się jakiś grosz, żeby chętniej przychodzi i pluli na ojczyznę. Nic nowego pod słońcem. Że ty się tym podniecasz, nie dziwota, bo nie znasz historii i zasad działania służb specjalnych. Może sam jesteś opłacany przez takich antypolskich cwaniaków, którzy chętnie widzieliby Polskę bez Kościoła i tradycji, którą lepiej zarządzać, jak stadem bydła na farmie. Bo tylko tyle z tych małolatów może wyrosnąć, bezrefleksyjny konsument, pokorny i wdzięczny że mu pozwolili się skrobać. A oni będą przejmować nieruchomość za nieruchomością, bo polskie gimbusy w roli sklave wyzdychają bezdzietnie.
    I o ile pamiętam, to wybory były przed paru miesiącami, a Andrzej Duda dostał ponad dziesięć milionów głosów, więc zgodnie z regułami demokracji wiadomo kto w Polsce rządzi. Na pewno nie grupa jakichś przygłupich gimbusów.
  • SwanSong 03.11.2020
    Celina
    Chwila, chwila. A gdzie ja neguję, kto rządzi? Za to, jak rządzi, to inna sprawa...
    Co do jakiś wymyślonych bajeczek o bojówkach to na takie teorie spiskowe nawet nie będę odpowiadał, bo to się tylko kwalifikuje do specjalisty. Przypomnę ci tylko, że to bojówki pseudopatriotów - faszystowskich łysych pał atakowały kobiety, które miały bronić przed imigrantami. Jak widać, skoro migrantów nie ma, to spałujemy kobiety, a co tam :D śmiech na sali z was, prawaków.
  • Celina 03.11.2020
    SwanSong nie rżnij głupa, taki lewacki Rafałek w Warszawie przeznacza oficjalnie ileś milionów na szkolenie bojówkarzy. G. mnie obchodzi, czy w to wierzysz, bo to nie jest kwestia wiary, ale faktów. To, że światowa lewica przeznacza miliardy dolarów na obyczajowe i kulturowe rewolucje w świecie, szkoli i opłaca aktywistów oraz rozmaite pseudo fundacje jest wiadome nie od dziś, bo od dziesiątek lat to się dzieje, jeśli nie od setek. Już Rzymianie przekupywali niektóre szczepy w podbijanej Brytanii, żeby walczyły pzeciw współplemieńcom, i walczyły niestety, a dopiero później same zostały zrównane z ziemią. Słaby poziomo wiedzy reprezentujesz, doucz się, poczytaj historię. Nie wszystkie podboje dokonywano ogniem i mieczem, ale niszcząc moralną siłę przeciwnika. Teraz wykorzystuje się gimbusów i głupiutkie kobitki o kurzych móżdźczkach, a takich niestety skolno ugodno, więcej niż tych uczciwych.
  • SwanSong 03.11.2020
    Celina
    Ty się historią nie popisuj, bo w dupie byłeś i g... widziałeś. Masz dowody to przedstawiaj, a takie pierdu pierdu fakty pierdy to możesz sobie wsadzić tam, gdzie antyszczepionkowcy, płaskoziemcy i temu podobne szurnięte gagatki. Lewicowe organizacje finansują różne rzeczy - tak, prawackie finansują - też! Ale jeśli uważasz, że kobiety na ulicę wyszły, bo ktoś je zmanipulował lub zapłacił to tylko się ośmieszasz. Sam szedłem w swoim mieście z tysiącami innych i nikt mi za to nie płacił. Ludzie myślą i wiedzą, co złamanie kompromisu oznacza, tym bardziej młodzież, bo to ona będzie w przyszłości miała dzieci.
  • Celina 03.11.2020
    SwanSong tia finansują, lewackie mordy, rozwalanie państw łapami mało kumatych własnych obywateli, nihilizm moralny.
  • SwanSong 04.11.2020
    Celina Dobra, dobra, brak ci argumentów to zaczynasz epitety :)
  • Szpilka 04.11.2020
    Józef Kemilk

    Ano, Francja już stracona, coraz wiecej "zakazanych stref", czyli dzielnic zdominowanych przez muzułmanów. Widziałam w Meluzie /Muelhausen/ taką dzielnicę, wszystko na modłę islamską ? Mnie się islam nie podoba, bo to bardziej reżim polityczno-religijny niż religia, co miłość i tolerancję niesie.
  • Szpilka 04.11.2020
    *Miluzie
  • Celina 04.11.2020
    SwanSong jakie epitety, opisuję co widzę. Do tytanów intelektu ździary szlifujące bruk nie należą, do wysublimowanej elity przestrzegającej wyśrubowanych standardów etycznych też raczej nie. To co mam pisać, że czarne jest białe, jak nie jest, i widać to gołym okiem. Ot plebs się bawi na swoim poziomie, bo innego nie zna i znać nigdy nie będzie. A to dlatego, że jest głuchy na dobre wzorce.
  • Rozumiem intencje, ale autorka chyba nie zmierzyła się z tematem. Natomiast nazywanie tych małolat "kurwami" to zniżanie się do ich poziomu. Nie tędy droga. Pozdrawiam!
  • befana_di_campi 03.11.2020
    "Kurwa" to charakter, nie praca, Panie Grabowski. Exemplum: galerianki, chwilowo "małorobotne".
  • befana_di_campi 03.11.2020
    Puenta do satyry Szpilki, a moje podsumowanie wcześniejszego wpisu:

    https://wszystko-o-wszystkim.life/polska/polskie-babcie-tez-strajkuja-jestesmy-z-wami-w-slusznej-sprawie.html

    Od odkomentarza się wstrzymuję, ale dodam: w latach 1956-1993 regulacja urodzin dokonywała się przez tzw. skrobanki. Darmowe. Za państwowe pieniądze. W państwowych szpitalach. Nie dziwota, że...
  • Szpilka 03.11.2020
    Edukacja, środki antykoncepcyjne, szeroki rynek pracy dla kobiet po powrocie z urlopu macierzyńskiego, praca w niepełnym wymiarze godzin, żeby kobitka mogła dorobić do budżetu, gdy dzieciaczki małe i skala aborcji zmaleje do minimum!
  • befana_di_campi 03.11.2020
    https://wpolityce.pl/polityka/524777-corki-i-ciotki-rewolucji-juz-zajely-sie-bijatyka

    ZUS zarobi, pańcie są słabego zdrowia ;)
  • befana_di_campi 03.11.2020
    Jeszcze dopowiem, co kilka dni temu przeczytałam w jednym z komentarzy prasowych:

    "...kilka tysiecy prostytutek opłacanych srebrnikami sorosa to trochę za mało żeby zmienić rząd."

    Trochę ich, moim skromnym zdaniem, tych "prostytutek" jest więcej, a do tego - jeszcze bez wyborczego prawa - znudzone małolaty plus niegdyś wyskrobane do samego kręgowego rdzenia - babciusie, którym się zresztą - bo mając taką przeszłość - wcale nie dziwię ;)

    "Ta nasza młodość, ta nasza młodość..." zapewne chętnie by zaskrzeczały balladą krakowskiej Piwnicy pod Baranami, gdyby tylko umiały... A tak, co najwyżej: "Gdy strumyk płynie z wolna, / Rozsiewa zioła maj. / Stokrotka rosła polna, / A nad nią szumiał gaj..."

    https://niezalezna.pl/humor/2225-jaka-wojna-takie-wojsko

    Dlatego, aż do najbliższych przymrozków i listopadowych deszczy będzie się powtarzać: "***** *** PiS" no i "Wyp..."

    Za tydzień możemy przez to mieć po 80 tysięcy dobowych zachorowań...
  • Szpilka 04.11.2020
    Befana, a ja przeczytałam wypowiedź teologa Obirka, rzekł on, że kościół w żadnej dziedzinie nie ma nic ciekawego do zaoferowania, dlatego się uczepił świętych zarodków - "tonący zarodka się chwyta".

    "Wielu uczestników protestów ulicznych stawia sobie pytanie, skąd ta pasja obrony zarodków i dlaczego dla wiele katolików (w tym wyjątkowo nagłośnionej wypowiedzi papieża Franciszka) jest to sprawa tak ważna - uważa Obirek

    Uważam, że ta fiksacja na punkcie świętości zarodków jest problematyczna i właściwie sprzeczna z przesłaniem Biblii, nie wspominając o zdrowym rozsądku - ocenia

    Moim zdaniem łączy się to z utratą doczesnej władzy nad ludźmi niemal w każdej sferze życia. Właściwie w żadnej dziedzinie ludzkiej działalności Kościół nie ma nic ciekawego do powiedzenia - konkluduje"

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/aborcja-stanislaw-obirek-tonacy-zarodka-sie-chwyta-opinia/xkfkvp3,79cfc278

    Dodam od siebie, że najbardziej potępiają aborcję świętojePPliwe, czy takie, które wręcz wyparły z pamięci fakt używania życia za młodu, a dziś chcą robić za wzorzec moralny, nie tędy droga!

    Tjaaaaa, święte zarodki, święte napletki, jeszcze do niedawna czczono święty napletek Jezusa, a w Prawie Mojżeszowym stoi, że przez napletek do przymierza z Bogiem!

    Śmiać się nie będę, niech SE każdy wierzy, w co chce, byle się na siłę ze swoją religią nie pchał w moją przestrzeń życiową ?
  • befana_di_campi 04.11.2020
    Szpilka Słoneczko, ale pan Obirek nie jest dla mnie autorytetem! Zresztą czy ja w swoim tekście coś napisałam o obecnych protestach, które się nie godzą z tym i owym? Ustosunkowałam jedynie, a właściwie zgodziłam z opinią prywatnego komentatora w wydawanym przez niemieckojęzycznego wydawcę polskojęzycznej edycji niejakiego "Dziennika". Wcześniej natomiast zacytowałam wywody wielce feministycznej pani Kai :-)
  • Szpilka 04.11.2020
    befana_di_campi

    Aha, ja też tylko się odniosłam, ale to wszystko NIC! Zobacz tu:

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/antykoncepcja-farmaceuta-bedzie-mogl-odmowic-sprzedazy-prezerwatywy/vc8xd1m,79cfc278

    Zwykłych gumek zaprzestaną sprzedawać w aptece, łomatkoicórko, straszne czasy nadchodzą ?
  • Szpilka To chce żeby nie sprzedawać kondonów?
  • Szpilka 04.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    Stowarzyszenie Farmaceutów Katolickich.
  • Szpilka Ok, ale chyba nie mają wszystkich aptek.
  • Szpilka 04.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    Nie wiem, ile mają aptek, ale to straszna wizja, pozostaje kalendarzyk Radziwiłła i będą się dzieci sypać jak gruchy ?
  • Szpilka Daj spokój Durexa można kupić w większości aptek i na każdej stacji benzynowej.
  • Szpilka 04.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    Hahahhahaha, ale będzie obowiązywać klauzula sumienia na prezerwatywę i pani modląca może odmówić sprzedaży, wesoło się zapowiada ?
  • Shogun 03.11.2020
    Kolejny tekst nastawiony tylko na prowokację, bez żadnej wartości zarówno artystycznej, a już zwłaszcza merytorycznej. Po prostu bełkot.
    Tyle ode mnie.
    Oceny nie stawiam.
  • befana_di_campi 03.11.2020
    Głupiś :p Trzeba było :-D
  • Shogun 03.11.2020
    befana_di_campi czyli miałem rację, bełkot. Dziękuję za potwierdzenie.
  • befana_di_campi 03.11.2020
    Shogun Pytanie czyj to "bełkot"? Ja tylko cytuję: Kaję Puto vel Kuto ;-) bo sama nigdy bym nikogo nie nazwała "dziadersem" :p

    P.S. Już widzę wyraz twarzy tych staro młodych tatuśków jak niejacy panowie Marek Kondrat albo Karol(ek) Strasburger. Również Władyś Frasyniuk ;)
  • Shogun 03.11.2020
    befana_di_campi "dziadersem" może byś nie nazwała, ale kur*ą już tak. I tu jest problem.
  • befana_di_campi Albo Durczok, o którym wiemy, że bardzo lubi kobiety. ?
  • befana_di_campi 03.11.2020
    Shogun Zacytuję kieleckiego - bardzo zresztą dobrego poetę - Marka Olszewskiego, którego twórcze motto brzmi:

    "Kurwa nie nie rozdaje pocałunków i nie płacze,
    poeta łzy zamienia w słowa, słowa w wiatr."

    Nie używam - w przeciwieństwie do "pano facetów" podobnych słów; jeżeli takowe pojawiają się u mnie, to zawsze w formie cytatów. Nie ma więc żadnego - wmawianego mi - problemu, ponieważ wychowywało mnie jeszcze staroświeckie pokolenie, do którego i ja próbuję się zaliczyć.
  • Shogun 03.11.2020
    befana_di_campi patrząc na ostatni akapit Twojego tekstu, coś mi się nie wydaje.
  • befana_di_campi 03.11.2020
    Shogun Przypominam:

    "Ktoś napisał w jednym z komentarzy w „Der Dzienniku”, iż „nie jest to żaden strajk kobiet, lecz manifestacja kurew”. Teraz zaś – sądząc po wyznaczonym przez tzw. Strajk – wiekowym przedziale oraz zaprezentowanym w nim programie – tu należałoby mu przyznać dwustuprocentową rację."

    Nie jest zabroniona ocena; tu mówimy o słowach - przez autorkę (nie)wypowiedzianych...
  • Shogun 03.11.2020
    befana_di_campi lecz przez autorkę popieranych. Poza tym ocena ta jest niesprawiedliwa i oparta na nierzetelnych źródłach.
  • SwanSong 03.11.2020
    Shogun A od kiedy prawicowcy mają rzetelne źródła? TVP? ;)
  • Shogun 03.11.2020
    SwanSong heh, dobre pytanie ;)
  • Mruk 03.11.2020
    A tu wojenki bez zmian.
  • Bajkopisarz 03.11.2020
    Co to jest "„Der Dziennik". Serio pytam.
  • Celina 03.11.2020
    Niemiecka szczekaczka wydawana w Polsce pod nazwą Dziennik Gazeta Prawna.
  • Bajkopisarz 03.11.2020
    Celina - Ok. Ale dlaczego "Der"? Dziennik - Zeitung byłby "Die". Wiadomości - Nachrichten - też "Die"
    Chyba, że chodzi o Dativ, w sensie w Dzienniku - "in der Zeitung" -> w Der Dzienniku.
    Dobrze rozkminiam?
    Uczę się niemieckiego i mnie zaciekawiło.
  • Celina 03.11.2020
    Bajko tego ci nie wyjaśnie, bo to nie ja wymyśliłem tę nazwę, jest powielana odkąd ta gazeta została oddana przez lewicę w szwabskie łapy. Po polsku jest rodzaj męski maskulinum, to dlatego rodzajnik określony der chyba .zastosowano, takie są moje domysły, ale to nic pewnego. Bo pewnie masz racje, gdyby ten szmatławiec nazywał się jak na to zasługuje czyli Tageszeitung, albo Tagesbild, to pewnie miałby rodzajnik żeński lub nijaki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania