*

*

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Olga Undomiel 03.03.2016
    Ktoś dał mi jeden, zupełnie nie wiem dlaczego. Rozumiem, mogła to być jego ocena, ale jeśli komuś się nie podoba to niech po prostu nie wchodzi na moje opowiadania.
  • elenawest 03.03.2016
    Olga, spokojnie, bo takimi słowami zrazisz do siebie czytelników. Ktoś dał ci 1 i mówię ci żebyś się tym nie przejmowała, bo nas wszystkich to dotknęło. Po prostu na opowi szaleje sobie taki złośliwy, mały trol, który poprzez dawanie nam tych jedynek, dowartościowuje sam siebie. Więc powtarzam, nie przejmuj się i nie zwracaj uwagi :-)
  • Marethyux 03.03.2016
    Mam trochę uwag, co do całego opowiadania. Brakuje mi opisów, szczególnie uczuć. Otoczenie opisujesz świetnie, jednak przy poważnych rozmowach kończy się jakby nic nikog nie ruszyło. Gdy Diana dowiedziała się kim jest i jakie jest jej przeznaczenie bardzo brakowało mi tego, by wiedzieć jak się czuje. Dialogi czasami są bardzo dobrze napisane, zaś w innych momentach wygląda, jakbyś chciała jak najszybciej zakończyć rozmowę. To tylko moje uwagi, co nie zmienia faktu, że historia bardzo mnie wciągnęła i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. 5 :)
  • Tina12 01.07.2016
    Nic dodać, nic ująć 5.
  • Olga Undomiel 01.07.2016
    Muzyka,która mnie inspirowała
    http://youtu.be/_soziaV2RyQ

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania