Dzień dobry się z państwem

Rozśmiesz mnie, przeliteruj na nice.

Niech ta noc skończy się gdzieś na schodach,

żebysmy mogli potem jej nie pamiętać,

zgonić na odurzenie i za dużo tabletek,

w zbyt wąskich gardłach.

Przeczytają o tym przy porannej kawie

i nie stanie się zupełnie nic, tak między nami.

Bo przecież pomyliłeś nazwisko.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (62)

  • zsrrknight rok temu
    spoko
  • jerry rok temu
    Nie wiem, dlaczego przeczytałem Dzień dobry się z penisem :))
  • zsrrknight rok temu
    głodnemu chleb na myśli
  • jerry rok temu
    zsrrknight
    Bzury pleciesz. Myśl o pasztecie z zająca nie prowadzi ciebie na polowanie
  • Nyuu rok temu
    Cztery komentarze, w tym trzy o penisie. Ciekawie...
    Dziękuję .
  • Aktualny trend jest falliczny, powoduje to układ planet, oraz deficyt pierwiastka żeńskiego na portalu. Nazi chłopcy rozwiązują to na swój sposób, niestety na oczach obserwatorów, zaobserwowane ma tendencje być się udzielającym, w fazie początkowej, na płaszczyźnie mentalnej.
  • PS
    Kolejne (powyższy i ten) dwa komentarze też dotyczą wspomnianego, więc treść wiersza niejako oddziałuje podprogowo , można by insynuować, iż pogłębia problem, ale ona z nim oswaja, oswaja z ewentualnie przyjętym rozwiązaniem, niezależnie od pogłowia osobników płci żeńskiej, może nie mieć toi już znaczenia i właściwie nie odnosi się to nawet do treści wiersza, gdyż to odrębny tor pod.
  • Nyuu rok temu
    yanko wojownik 997 aha. Pan z tych mądrzejszych... Postaram się unikać :)
  • Nyuu, A gdzie tam, ale podstawówkę skończyłem, tylko mi się świadectwo zapodziało, więc to raczej na wiarę.
  • Nyuu, PS
    Pani wierząca?
  • Nyuu rok temu
    yanko wojownik 997 nie rozmawiam na tematu światopoglądowe z przypadkowo poznanymi osobami. To w złym guście. I proszę mówić o tekście jednak :)
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Cały czas jest o tekście, zawsze o jakimś, choćby z komentarza (ja też jestem yanko - tak dziwnie, tzn. ten sam, co powyżej, tylko inny awatarem). Tu wszystko jest w specyficznym guście, taki klimat.
  • Nyuu rok temu
    ten ja znaczy się Państwo sami macie po kilka kont i dlatego mi również zarzucacie bycie którymś z Was, czy jak to działa?
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Tak, jest to tu tradycją-zwyczajem, że każdy ma kilka kont, tylko niektórzy się nie przyznają.
  • Nyuu rok temu
    ten ja idiotyzm :)
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Ja mam nawet kilkanaście zbanowanych, jak wielu. Mistrzem posiadania jest Noico1 vel Bogumił, ma ich kilkadziesiąt, w tym kilkadziesiąt już zbanowanych.
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Takie realia, witamy na oddziale.
  • Nyuu rok temu
    ten ja chyba nie chce poznać w takim razie.
  • Dekaos Dondi rok temu
    Nyuu↔Njuu njuu njuu!↔Waćpanna raczy wszystkich, do jednego wora klonowego wrzuć.
    Pragnę jednak zauważyć, iż mam wszędzie jeden nick i konto, gdziekolwiek jestem.
    Po czorta mi więcej?
  • ten ja rok temu
    tzn. kilkadziesiąt aktualnych ów posiada i te zbanowane.
  • ten ja rok temu
    Dekaos Dondi, Waść przeczysz sam swoim słowom niedawnym, wszak sam twierdziłeś, że się zakapturzach.
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Ale to nawet nie trzeba, nie ma wymagania.
  • Nyuu rok temu
    ten ja to całe szczęście.

    Również, że są i tacy bezklonowi :)
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Tak, oni piją czysty spirytus.
  • Dekaos Dondi rok temu
    Tu klonowiec czy bezklonowiec i tak w syropie klonowym brodzi. A spirytus to chociaż rozcieńczy lepkość na podeszwach, w kiszkach i umyśle:)
  • Nyuu rok temu
    Dekaos Dondi spirytus strasznie śmierdzi. Nienawidzę tego zapachu.
  • Dekaos Dondi rok temu
    Nyuu↔Ja też, ale tu o metaforyczne procenty chodzi, które są tożsamym antidotum
    lecz bezzapachowe?:)
  • Nyuu rok temu
    Dekaos Dondi ja rozumiem, ale i tak :)
  • Nyuu, Czuj się zatem zdegustowana. Miło mi, że się przyczyniam.
  • MartynaM rok temu
    Ciężko zrozumieć sens tego wiersza. Niby jakaś para odurzona używkami ląduje na schodach, co w ogóle ma im nie przeszkadzać, więc kto pomylił nazwisko?
  • Nyuu rok temu
    ??‍♀️
  • Rok rok temu
    Nyuu, myślę że nie pobłądziłem, a o smutnej puencie nie chciałem myśleć.
  • Rok rok temu
    Sorry za wtopę z dodaniem komentarza.
  • Nyuu rok temu
    Pani Martyno. A gdsie mnie tam o sensie rozważać, jak to bezsensowne. Wybaczy Pani.
  • Rok rok temu
    Niezły, naprawdę niezly wiersz. Ujmuje, mnie, próba nabrania dystansu do wścibskich wredot.
    Pozdrawiam.
  • Nyuu rok temu
    ?
  • MartynaM rok temu
    Iga, gdzie w tym tekście jakieś wredoty zobaczyła Eka, ja niczego takiego nie widzę? I ta puenta z nazwiskiem od czapy.
  • Rok rok temu
    XD
    Iga, cho no tu, bijmy się w cherlawą pierś.
  • Rok rok temu
    Ups, znaczy ja, Ty się uśmiechnij :-))))
  • MartynaM rok temu
    Przecież ty cały czas bijesz się, okładasz pięściami jak jakaś masochistka... ale jak lubisz.
  • Rok rok temu
    Martynko, a ta bidna Eka ładna choć? Jeśli tak, to poszukam xd
  • MartynaM rok temu
    Rok taka sama jak ty, nie musisz szukać, wystarczy że w lustro spojrzysz. Od razu zobaczysz mściwość i zawziętość, to już w skórę weszło i świeci takim blaskiem, niczym aureola. hahaha
  • Rok rok temu
    Eka z zarostem na szczenie?! Dobrze, że uprzedziłaś xd
  • MartynaM rok temu
    Taaa... hahaha
  • Nyuu rok temu
    Przepraszam, ale proszę swoje sprawy załatwiać u siebie...
  • Rok rok temu
    Sorry Nyuu. Sprowokowała mnie opowijska dochodzeniówka xd
    Znikam.
  • MartynaM rok temu
    Nie kłam, Ujmująca, ty za mną przylazłaś...
  • Ale nie ma za co, Szanowna Pani, tu każdy robi, gdzie mu się - no - znaczy, gdzie się ludzie za łby wezmną, tam igrzyska. Złota wolność - cecha tego portalu.
  • PS, przepraszam, to jeszcze ja. Utarła się dziwna pogłoska, czy utarła? Po prostu panuje przesąd, że w zasadzie jesteśmy gośćmi admina i nikt u siebie, ewentualnie wspólnota gości. Dziwni to goście, bardzo poplątane życiorysy lecz normalnie bite w legendy i ciekawiej, to nie ma nigdzie, jeśli idzie o literaturą stosowaną portalowo.
  • A bardziej o autorów by szło, dziełami się prezentują (po entym banie, bardziej osobą, mniej wyrazem literackim).
  • Prezentacją w stylu, że twórczością mniej, a wypowiedzią: znaczniej, bardziej, częściej.
  • Wiersz mi się w zasadzie podoba, takie szaleństwo amora, ale nie rozumiem wątku prasowego, jeśli on jest.
  • Dekaos Dondi rok temu
    E tam... nazwisko to pikuś. Ważne... meritum.:)↔Fajny avek... njuu njuu niuu)
    Jakby strofowanie kogoś. Niekoniecznie w wierszu:)↔Pozdrawiam?:)
  • Nyuu rok temu
    Nyuu, podobnie jak awatar, na cześć anime Elfen Lied i jednej z jego bohaterek. Dzięki :)
  • Nyuu rok temu
    O Jezusie, ale się państwa zeszło. Odpowiem po pracy :)
  • ten ja rok temu
    Nieee! Niech Pani pisze od razu!
  • Nyuu rok temu
    ten ja nie będziesz mi Pan rządził ?
  • ten ja rok temu
    Nyuu, Ale ja nie mam nic wspólnego z władzą, to nawet bym nie śmiał, ja prośbę stosuję, wykrzyknikiem tylko podkreślam.
  • Dekaos Dondi rok temu
    Nyuu↔O tak!! Nie można dopuścić do rozbereszenia czytelników i zostawienia ich na pastwę.
    bo czort wie, co z tego za cuda wynikną??
  • ten ja rok temu
    Dekaos Dondi, Czort to wie na sto procent.
  • Dekaos Dondi rok temu
    Ten ja↔Raczej nawet na 102?:)
  • Nyuu rok temu
    Jezu, nie ogarnę tego wszystkiego. Podziękuję zatem ślicznie, pokłonie się i idę szukać jakiegoś następnego :) dziękuję za obecność pod tekstem!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania