text usunięty

💩

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dobrze się czytało, choć nie wszystko zrozumiałem, Panie Pobóg-Filozofie. Pozdrawiam! MZ :)
  • Bateria mi pada, odpowiem później.
    Pozdrawiam ?
  • Cieszę się, dzięki ?
    Niezrozumiałe może coś być, dla mnie nie wiele bardziej, trochę jeszcze poetyzuję, poezja to tylko zabawa. Dlatego nie mogę już pisać tzw. wierszy, szczególnie, że bez rymu i rytmu to nie wiersz, a proza. Koniec tematu. Więc czemu nie proza od początku?
    To, co jest może niezrozumiałe, że "tego bez oczu nie sposób oszukać", to po prostu zamknąłem oczy czekając na autobus, i to zdanie mi przyszło ?
    Pozdrawiam również ?
  • kasiaczek rok temu
    Taka trochę proza poetycko - filozoficzna z głębią w tle.
  • Jak wyżej, do później ?
  • Dziękuję, studiowałem filozofię, i w sumie to znaczy "miłość mądrości". Ale co to jest ta mądrość? To, co piszę logicznego na razie zostawiam dla siebie, na szczęście jeszcze umiem. Filozofia jako sens życia to tak, kiedy słyszę słowo "duchowość" to odbezpieczam pistolet i to się nie zmieniło, ale na Boga, nie myślmy tyle, bo źle się skończy !
    Pozdrawiam ?
  • Unikalny i oryginalny utwór. Czytając, można w myślach udać się do jakiejś niezwykłej krainy, zdecydowanie podobnej do treści wielu spośród snów.

    5, pozdrawiam ?
  • Dziękuję, bardzo mi miło. Decyzja o prowadzeniu Dzienniczka była jedną z najlepszych, szczególnie, że wszyscy prowadzą Dzienniki, jak to brzmi! No, jeden Żuławski prowadził Nocnik, i On mnie zainspirował, żeby uczynić z tego taką zupę... Równolegle wrzucam na blog, teraz kurczę pokręciło mnie w odcinku lędźwiowym i zacząłem mędrkować siedząc w domu, a chcę, żeby ta zupa była słoneczna i wietrzna, a nie sfermentowana w czaszce lub czterech ścianach...
    Pozdrawiam ?
  • Bajeczna rok temu
    Proponuje studia filozoficzne
  • No właśnie zgodnie z tym, co tu piszę, to byłoby szkodliwe, bo cudze. Umysł wolny nie może korzystać z cudzych rozumowań, bo już nie jest wolny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania