Dziewczyna która chciała się zabić.

Pewnego razu Magda zadała na forum internetowym pytanie jak popełnić samobójstwo?

Następnego dnia z samego rana do drzwi zadzwonił dzwonek więc poszła je otworzyć. Ogromnie się zdziwiła gdy zobaczyła policje.Miała przy tym bardzo smutny wyraz twarzy.

- Komenda powiatowa policji. Wydział do walki z cyberprzestępczością- powiedział jeden z polocjntów.

- Czy ktoś o godzinie 16. 00 wczoraj logował się na forum internetowe- zapytał drugi

- Tak - odpowiedziała zaskoczona dziewczyna

- Jest pani pełnoletnia?

- Tak.

- więc możemy rozmawiać bez rodziców. Czy zadawała pani takie pytanie jak popełnić samobójstwo?

- Tak - odpowiedziała już trochę przestraszona dziewczyna.

- Dlaczego?

Magda milczała i nie wiedziała co odpowiedzieć.

Po pewnej chwili policjanci zaczeli ją pytać

o to czy w szkole wszystko w porządku, o to czy jeste w ciąży, o to czy ma lub jej rodzice mają problemy finansowe itd. Dziewczyna odpowiedziała na wszystko przecząco i zapewniła że nie ma żadnych problemów. Twierdziła przy tym że pytanie o samobójstwo zadała z ciekawości. Dlatego policjanci się z nią pożegnali i wrócili do pracy. Natomiast Magda tego samego dnia po południu popełniała samobójstwo.

Większość samobójców ostrzega otoczenie o swoich zamirach ale nie w każdym przypadku.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania